Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

linn1502

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-20 14:05

Nee ze heeft nog wel winst. 181.5 geloof ik. Maar het is echt een leeg vakje, zonder commentaar

DoretteK

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-20 14:07

Maar als alles wordt opgeteld, kom je dan ook op 181.5 uit? Dus zijn er ook echt 0 punten voor geteld? Anders kan het misschien zijn dat het cijfer onzichtbaar is geworden ofzo? :+ Alsnog een foutje natuurlijk.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-20 14:07

Welk onderdeel?

kaatje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-20 14:10

linn1502 schreef:
Vraagje aan de juryleden onder ons, mijn stalgenoot heeft bij haar L1 protocol, 1 onderdeel wat niet gepunt is maar er staat ook geen opmerking bij. Weet iemand waarom dat dat eventueel is of?

Dit had ik bij mijn M1 proef van 5 mei. Heb knhs geappt want bij mij was m’n achterwaarts niet gepunt. Dat was een foutje en ze zouden de jury mailen en het dan bijwerken. Maar dat hebben ze nog niet gedaan tot nu toe.

Ik had zonder dat onderdeel 172 punten en ga geen 8 op m’n achterwaarts halen, maar verder vond ik het wel kloppend en fijn gejureerd. Niet enorm veel commentaar. Maar ik heb een 4 gereden maar ook een 9. Wij zijn 5 jaar niet op wedstrijd geweest en net voor de Corona aan 1 keer kunnen starten. Was sceptisch over de online wedstrijden, maar ergens wel heen fijn om doelgerichter bezig te zijn en ik mis thuis waar ik op wedstrijd ook tegen aan liep. Routine met het losrijden en de proef meer netjes aan elkaar rijden :o dus wel een leuke manier nu om zo even km’s te maken.

Capriootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-20 14:11

Ik heb ook m'n punten binnen, 192 in de B met m'n springknol. Super tevreden mee! Proef was netjes en braaf, 2 kleine slordigheidjes en mocht allemaal wat sprankelender maar de jury waardeert wel een goedgaand paard die correct aan de hulpen is dus heel blij mee :D

linn1502

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-20 14:19

DoretteK schreef:
Maar als alles wordt opgeteld, kom je dan ook op 181.5 uit? Dus zijn er ook echt 0 punten voor geteld? Anders kan het misschien zijn dat het cijfer onzichtbaar is geworden ofzo? :+ Alsnog een foutje natuurlijk.

ja snap wat je bedoelt inderdaad maar ze komen nog steeds op 181,5 uit.

Moet wel zeggen op de site van KNHS staat dat er nog een nacontrole is, dan zal dit wel worden opgemerkt toch?

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-20 14:20

Op welk onderdeel staat er niks?

Een van de juryleden heeft wat uitgelegd hier, zal het eens zoeken.

linn1502

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-20 14:21

MyWishMax schreef:
Op welk onderdeel staat er niks?

Een van de juryleden heeft wat uitgelegd hier, zal het eens zoeken.

daar heb ik nog geen reactie op haha

Caritas

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-20 14:23

linn1502 schreef:
Vraagje aan de juryleden onder ons, mijn stalgenoot heeft bij haar L1 protocol, 1 onderdeel wat niet gepunt is maar er staat ook geen opmerking bij. Weet iemand waarom dat dat eventueel is of?

Niet toevallig het "in stap de rijbaan verlaten"? :')

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-20 14:24

Caritas schreef:
linn1502 schreef:

Niet toevallig het "in stap de rijbaan verlaten"? :')

Die bedoelde ik, haha. Maar er is al jury geweest die wat geschreven heeft over punten, ik ben aan het zoeken

miss_lizje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-20 14:25

Bij mijn wedstrijdhistorie staat ondertussen wel de datum van 7 mei erbij. Maar wel nog met status i.a.v. verwerking. Komt er een speciale knop waar je dan je protocol dan onder komt te zitten?

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-20 14:26

PSvanLot schreef:
Het systeem is niet zo goed eigenlijk.

Vul je als jury 65 pnt in ipv 6.5 dan telt hij er gewoon 65 bij op.

Mis je een getal omdat je een vakje niet invult dan geeft hij onderaan geen foutmelding.

De KNHS controleert de coupons niet volgens mij en noteert de uitslag in het systeem.

Hier dus. Het kan dus dat er een onderdeel vergeten is, als ik het goed begrijp.

veertje99

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-20 14:27

miss_lizje schreef:
Bij mijn wedstrijdhistorie staat ondertussen wel de datum van 7 mei erbij. Maar wel nog met status i.a.v. verwerking. Komt er een speciale knop waar je dan je protocol dan onder komt te zitten?

Als je op details klikt staat er in het oranje protocol. Bij mij staat er ook nog i.a.v. verwerking

DoretteK

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-20 14:29

Kan ook zijn dat protocol er nog niet bij staat. :o

Hilli

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-20 14:30

miss_lizje schreef:

Status moet eerst nog 'Verwerkt' worden en daarna verschijnt later een linkje 'Protocol'.

Ik heb mijn protocol terug en ik snap mijn tegenvallende punten. Het filmpje is niet volledig (wel volledig gefilmd, is ook gewoon aantoonbaar) en dus een nul min twee voor het halthouden. Ja, dan gaat het hard... De feedback die ik heb gekregen bij de andere onderdelen is logisch en terecht.

DoretteK

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-20 14:36

De vorige keer had ik al het protocol voordat de punten verwerkt waren :Y) Hier zei iemand dat dat verwerken automatisch gaat, en het protocol zal vast handmatig toegevoegd worden. Dus dat hoeft niet persé samen te gaan lijkt me?

Dat scheelt dan al gauw een boel punten ja... :(

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-20 14:37

DoretteK schreef:
De vorige keer had ik al het protocol voordat de punten verwerkt waren :Y) Hier zei iemand dat dat verwerken automatisch gaat, en het protocol zal vast handmatig toegevoegd worden. Dus dat hoeft niet persé samen te gaan lijkt me?

Dat scheelt dan al gauw een boel punten ja... :(

Dat dacht ik, weet ik niet zeker :=

veertje99

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-20 14:37

Hier staat ook nog verwerken en het protocol heb ik al :)

Pff dan gaan de punten snel naar beneden! Hoezo heb je voor het halthouden een 0 gekregen? Was het halthouden helemaal niet te zien?

Caritas

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-20 14:38

Dat is wél wat de knhs zei. Heb ze vandaag weer voor de 5e keer gestalkt en heb eindelijk m'n protocol van 28 april.

Hilli

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-20 14:39

Je kan zelf ook niet terugkijken wat je geüpload hebt dus dan moet je er maar vanuit gaan dat het klopt. Filmpje stopt na het afwenden bij A, ongeveer als ik bij D ben. Helaas pindakaas. Volgende keer beter.

xx_Irisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-20 14:40

Hilli schreef:
miss_lizje schreef:

Status moet eerst nog 'Verwerkt' worden en daarna verschijnt later een linkje 'Protocol'.

Ik heb mijn protocol terug en ik snap mijn tegenvallende punten. Het filmpje is niet volledig (wel volledig gefilmd, is ook gewoon aantoonbaar) en dus een nul min twee voor het halthouden. Ja, dan gaat het hard... De feedback die ik heb gekregen bij de andere onderdelen is logisch en terecht.

Zo dat is wel streng gedaan, dan mis je eigenlijk al 8 punten door het achterwaarts.
Wat ben je gestart?

Hilli

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-20 14:41

Nee, het halthouden/groeten-stukje. Achterwaarts hoeft nog niet in de B ;-)
Laatst bijgewerkt door Hilli op 12-05-20 14:41, in het totaal 1 keer bewerkt

Caritas

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-20 14:41

Hilli schreef:
Je kan zelf ook niet terugkijken wat je geüpload hebt dus dan moet je er maar vanuit gaan dat het klopt. Filmpje stopt na het afwenden bij A, ongeveer als ik bij D ben. Helaas pindakaas. Volgende keer beter.

Dus ondanks dat niet je hele filmpje geüpload is, heeft het systeem het toch geaccepteerd als zijnde succesvol geüpload? Da's wel f*cked up.

LadyUrsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-20 14:51

Ook de punten binnen, dochter (en ik ;-) ) super tevreden. Ze heeft 202.5 op haar M2 debuut. Super leuk, niet voor niets dus dat ze lekker hebben door getraind. Stimuleert om naast veel leuke dingen met haar pony toch ook lekker door te trainen.

miss_lizje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-20 15:17

Protocol binnen, beetje teleurgesteld. Ik wist zelf wel dat deze proef 2 kanten uit kon gaan, lesgever zei dat ook al. Helaas dus de verkeerde kant.