Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
linn1502 schreef:Vraagje aan de juryleden onder ons, mijn stalgenoot heeft bij haar L1 protocol, 1 onderdeel wat niet gepunt is maar er staat ook geen opmerking bij. Weet iemand waarom dat dat eventueel is of?
DoretteK schreef:Maar als alles wordt opgeteld, kom je dan ook op 181.5 uit? Dus zijn er ook echt 0 punten voor geteld? Anders kan het misschien zijn dat het cijfer onzichtbaar is geworden ofzo?Alsnog een foutje natuurlijk.
Caritas schreef:linn1502 schreef:Vraagje aan de juryleden onder ons, mijn stalgenoot heeft bij haar L1 protocol, 1 onderdeel wat niet gepunt is maar er staat ook geen opmerking bij. Weet iemand waarom dat dat eventueel is of?
Niet toevallig het "in stap de rijbaan verlaten"?
PSvanLot schreef:Het systeem is niet zo goed eigenlijk.
Vul je als jury 65 pnt in ipv 6.5 dan telt hij er gewoon 65 bij op.
Mis je een getal omdat je een vakje niet invult dan geeft hij onderaan geen foutmelding.
De KNHS controleert de coupons niet volgens mij en noteert de uitslag in het systeem.
miss_lizje schreef:Bij mijn wedstrijdhistorie staat ondertussen wel de datum van 7 mei erbij. Maar wel nog met status i.a.v. verwerking. Komt er een speciale knop waar je dan je protocol dan onder komt te zitten?
miss_lizje schreef:Bij mijn wedstrijdhistorie staat ondertussen wel de datum van 7 mei erbij. Maar wel nog met status i.a.v. verwerking. Komt er een speciale knop waar je dan je protocol dan onder komt te zitten?
DoretteK schreef:De vorige keer had ik al het protocol voordat de punten verwerkt warenHier zei iemand dat dat verwerken automatisch gaat, en het protocol zal vast handmatig toegevoegd worden. Dus dat hoeft niet persé samen te gaan lijkt me?
Dat scheelt dan al gauw een boel punten ja...
Hilli schreef:miss_lizje schreef:Bij mijn wedstrijdhistorie staat ondertussen wel de datum van 7 mei erbij. Maar wel nog met status i.a.v. verwerking. Komt er een speciale knop waar je dan je protocol dan onder komt te zitten?
Status moet eerst nog 'Verwerkt' worden en daarna verschijnt later een linkje 'Protocol'.
Ik heb mijn protocol terug en ik snap mijn tegenvallende punten. Het filmpje is niet volledig (wel volledig gefilmd, is ook gewoon aantoonbaar) en dus een nul min twee voor het halthouden. Ja, dan gaat het hard... De feedback die ik heb gekregen bij de andere onderdelen is logisch en terecht.
Hilli schreef:Je kan zelf ook niet terugkijken wat je geüpload hebt dus dan moet je er maar vanuit gaan dat het klopt. Filmpje stopt na het afwenden bij A, ongeveer als ik bij D ben. Helaas pindakaas. Volgende keer beter.