Storm2009 schreef:Spianne schreef:Start jij ook in Almelo?
Jaa! Was jij er ook??
Ik was met die schimmel, bitloos, zwart dekje in een soort barokvorm
Ja!
Volgens mij heb ik jullie zien staan op het parkeerterrein toen we net wegreden, meer richting uitgang stonden jullie toch? Veel goede punten komen er weer voorbij! Hier ging het gisteren wat minder, met losrijden had ik haar er fijn aan maar in de proef zelf ging Rianne teveel meedenken, dan wil ze op een volte bijvoorbeeld direct aangalopperen omdat ze weet wat er komen gaat. Dan word ze druk in haar koppie en worden de proeven rommelig. Uiteindelijk 186,5 en 177 punten gereden dus nog wel een winstpuntje mee naar huis kunnen nemen

hij is vroeger heel erg met dwang op de trailer gezet vermoed ik daardoor werd ie angstig eerder. Maar nu hebben we veel geoefend en is t koppigheid hij verzet geen voet meer....en na een tijdje loopt ie er zo in. Dus is even een mix zoeken tussen lief doen, lokken, rustig blijven en streng zijn pffff hahaha vandaag gaan we thuis maar weer f oefenen
toen hij er op stond wel snel een hap muesli naar binnen gewerkt. Denk niet dat we woensdag al op wedstrijd kunnen, hihi. Met de klep open rijden staat zo slordig