Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Getup schreef:Eerste dressuurwedstrijd is in april. Springen doen we misschien deze maand nog.
Verder kregen we n mail, dat m'n dochter geselecteerd is , maandelijks training bij de nationale trainer te volgen. Hartstikke tof. Volgende week mogen we weer. Dit is dan de 2e training.
Noukie schreef:Wij mochten gister weer. Had in overleg met de zadelmaker even wat geknutseld aan mn zadel, want ineens kreeg ik zo'n onderbuikgevoel dat het feit dat ze niet zo fijn voelde niet aan t paard, maar aan het zadel lag (dus ja, wel aan het paard in die zin dat ze weer veranderd is in de bespiering). Afijn, gouden zet, kreeg echt een heel ander frame gelijk en dat resulteerde ondanks nog veel fouten in twee dikke punten en een 2e plek in het ZZL. Nu ga ik even op vakantie, daarna de zadelmaker, dan weer verder plannen
moniek21 schreef:Sorry ik reageer even alleen op Getup .. teveel chaos op dit moment![]()
Mac staat op dit moment in Duitsland, ze zijn hem daar nog even voor me aan het doorrijden en ik hoop dat hij hem in zijn netwerk kan verkopen.
Ik ga donderdag naar hem toe, hij staat er dan 8 dagen.
ElinaSK schreef:Mag ik mij hier ook melden?.
Ik ga dit jaar voor het eerst beginnen met dressuur wedstrijden, ik heb begin mei een wedstrijd op het oog dus we kunnen nog even trainen.
Ik vind het wel spannend, maar heb er ook zin in. Ik heb een 5 jarige lusitano merrie die ik zelf heb opgeleid. We gaan begin mei vooral heen voor de ervaring, niet perse voor winst. Ben heel benieuwd hoe het zal gaan.
Vind het overigens wel lastig om alles te regelen, ik heb geen standaard voorlezer bijvoorbeeld. Maar ben bang als ik de proeven uit mn hoofd leer ik ze door elkaar haal
Autumnn schreef:Gefeliciteerd met je punten Audesta!
Leuk voor je dochter Getup.
Hier volgende week weer 2-daagse outdoor wedstrijd. Ben benieuwd