Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MyWishMax schreef:Wat balen dames!
Bij ons werd er wel 1 proef afgelast, maar de andere proef ging gelukkig binnen wel door. Ik twijfel nu alleen wat ik ga doen. Ik zou selecties kunnen rijden in de B of gewoon L1 gaan starten.
Renee_S schreef:Dank jullie welmooie punten ook brittms! Gefeliciteerd
Dit zijn wij btw
[ [url=m/I5Cfyp.jpg]Afbeelding[/url] ]
Renee_S schreef:Aah doe jij ook mee? Gezellig![]()
Waar kan ik de startlijst vinden ? xD vind dat inschrijven op 80 verschillende manieren voor alle wedstrijden toch niet zo handig
Renee_S schreef:Ah thanks, kon m niet vindenheb me momenteel voor 3 wedstrijden ingeschreven; 1 via KNHS, 1 via de site en 1 via concours
dus zie door de bomen het bos niet meer haha. ik ga de 24e ook starten in leende, hopenlijk dat ik dan de 22e en 24e nog 5 winstpunten haal en ik 3 oktober voor t eerst L1 kan rijden
yfkelover schreef:na zeker 20 jaar geen wedstrijden meer te hebben gereden ga ik ook mijn debuut maken met mijn merrie Cantodea. Ik reed al heel lang niet meer omdat ik mezelf te zwaar vond woog 107 kilo en heb nu een maagoperatie gehas een gbp en nu weeg ik 59 kilo en kan weer paardrijden dit alleen al was een feest maar krijg nu ook weer zin in wedstrijden en heb nu een startkaart aangevraagd voor vier wedstrijden ik heb er enorm zin in en hoop dat ik 30 september voor eerst kan starten sta helaas op de wachtlijst maar anders wacht ik nog even en wordt het 13 oktober we zullen zien.
Nessie schreef:Gefeliciteerd! Wellicht zien we elkaar nog eens daar