[HK] B-debuut in 2017

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Tymone

Re: [HK] B-debuut in 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-17 10:47

Hier helaas ook wedstrijden afgelast, zowel vorig weekend als a.s. weekend de tripalon.

Snel nog elders kunnen inschrijven voor a.s. zondag. Kunnen we toch nog een rondje touren.

A.s. vrijdag onze tweede crosstraining. Eerste keer vonden we samen best spannend, maar wel heel erg leuk.

xVerax

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-17 10:48

Bij mij nu ook al de 3e wedstrijd op rij afgelast. 2x dressuur en de tripalon.. Zit niet mee.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-17 10:59

Wat balen dames!

Bij ons werd er wel 1 proef afgelast, maar de andere proef ging gelukkig binnen wel door. Ik twijfel nu alleen wat ik ga doen. Ik zou selecties kunnen rijden in de B of gewoon L1 gaan starten.

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-17 13:53

Wat balen van de afgelaste wedstrijden!

MyWishMax, ik zou persoonlijk de selecties rijden als je kan :D . Die zijn toch veel leuker om te rijden als je weet dat je het goed kan doen :Y) .

Ik twijfel of ik volgende week nog een wedstrijdje mee wil pakken of niet.
Ga volgende week zaterdag wel een oefenwedstrijdje doen met allemaal cobjes.
Kan de dag ervoor of erna ook nog een officiele wedstrijd rijden, maar dat zal héél veel haasten en geregel zijn. Daarom twijfel of ik dat doen of dat ik gewoon wacht tot oktober met de indoorwedstrijden.

theadora99

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-17 15:54

We hebben binnenkort een KNHS wedstrijd bij ons op de manege dus wie weet ga ik BB starten mst een manegepaard haha, gewoon eens kijken

Tymone

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-17 16:07

MyWishMax schreef:
Wat balen dames!

Bij ons werd er wel 1 proef afgelast, maar de andere proef ging gelukkig binnen wel door. Ik twijfel nu alleen wat ik ga doen. Ik zou selecties kunnen rijden in de B of gewoon L1 gaan starten.

Ik heb ook getwijfeld, ondanks dat de punten best lekker gaan vind ik de proeven niet van mij. Heb besloten om de selecties in de B te rijden en mij goed voor te bereiden op het L1. Dan hoop ik dat het meer van mij wordt en dat ik daarna fijner over kan.

Melewel94

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-17 20:33

Renee_S schreef:
Dank jullie wel :D mooie punten ook brittms! Gefeliciteerd

Dit zijn wij btw :D
[ [url=m/I5Cfyp.jpg]Afbeelding[/url] ]

hee! ik zie dat je de 22e ook start in Someren? :D deze keer een ruimere startlijst voor de B als de vorige keer dat ik mee reed :P toen waren we maat mer 3 personen haha!

ik mag de avond afsluiten :')

Renee_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-17 10:05

Aah doe jij ook mee? Gezellig :D
Waar kan ik de startlijst vinden ? xD vind dat inschrijven op 80 verschillende manieren voor alle wedstrijden toch niet zo handig :+

Melewel94

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-17 11:19

Renee_S schreef:
Aah doe jij ook mee? Gezellig :D
Waar kan ik de startlijst vinden ? xD vind dat inschrijven op 80 verschillende manieren voor alle wedstrijden toch niet zo handig :+

Startlijst is te vinden op startlijsten.nl :D

Ik moet ook nog steeds zoeken af en toe... bij hun is het inschrijven via hun site, de andere via KNHS, en andere weer per email :')

Edit: voor het makkelijk te maken :+
https://www.startlijsten.nl/lijsten/151378-dressuur-paarden-2-proeven-b-tm-zzl

Renee_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-17 13:00

Ah thanks, kon m niet vinden :+ heb me momenteel voor 3 wedstrijden ingeschreven; 1 via KNHS, 1 via de site en 1 via concours :+ dus zie door de bomen het bos niet meer haha. ik ga de 24e ook starten in leende, hopenlijk dat ik dan de 22e en 24e nog 5 winstpunten haal en ik 3 oktober voor t eerst L1 kan rijden :)

Melewel94

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-17 13:38

Renee_S schreef:
Ah thanks, kon m niet vinden :+ heb me momenteel voor 3 wedstrijden ingeschreven; 1 via KNHS, 1 via de site en 1 via concours :+ dus zie door de bomen het bos niet meer haha. ik ga de 24e ook starten in leende, hopenlijk dat ik dan de 22e en 24e nog 5 winstpunten haal en ik 3 oktober voor t eerst L1 kan rijden :)

Oh spannend, druk weekendje dan :D

Ik hoop na de 22e ook L1 te kunnen starten, maar ik dénk (lees: weet) dat dat een compleet onrealistisch doel is :+ dan zou ik op iedere proef 3 winstpunten moeten scoren :')

Ik merk dat ze tijdens de training de B proefjes helemaal beu is :') gisteren in de les nog het wijken meegenomen, liep ze als een trein, maar vanaf het moment we proef gericht gingen trainen was ze het beu en ging ze hangen _O-

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-17 15:34

Ik wilde daar misschien ook starten maar is allemaal zo'n gehaast dat weekend voor mij.
Heb me de 24e opgeofferd als voorlezer :D .

Siepi

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-17 21:05

na zeker 20 jaar geen wedstrijden meer te hebben gereden ga ik ook mijn debuut maken met mijn merrie Cantodea. Ik reed al heel lang niet meer omdat ik mezelf te zwaar vond woog 107 kilo en heb nu een maagoperatie gehas een gbp en nu weeg ik 59 kilo en kan weer paardrijden dit alleen al was een feest maar krijg nu ook weer zin in wedstrijden en heb nu een startkaart aangevraagd voor vier wedstrijden ik heb er enorm zin in en hoop dat ik 30 september voor eerst kan starten sta helaas op de wachtlijst maar anders wacht ik nog even en wordt het 13 oktober we zullen zien.

Melewel94

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-17 21:42

yfkelover schreef:
na zeker 20 jaar geen wedstrijden meer te hebben gereden ga ik ook mijn debuut maken met mijn merrie Cantodea. Ik reed al heel lang niet meer omdat ik mezelf te zwaar vond woog 107 kilo en heb nu een maagoperatie gehas een gbp en nu weeg ik 59 kilo en kan weer paardrijden dit alleen al was een feest maar krijg nu ook weer zin in wedstrijden en heb nu een startkaart aangevraagd voor vier wedstrijden ik heb er enorm zin in en hoop dat ik 30 september voor eerst kan starten sta helaas op de wachtlijst maar anders wacht ik nog even en wordt het 13 oktober we zullen zien.

Oh wat spannend zeg!

Echt super wat je behaald heb, mag je trots op zijn, en dat is al een dikke overwinning waard! :D

Jullie gaan het vast goed doen op wedstrijd *\o/*

Tymone

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-17 21:43

Vandaag een rondje wezen sturen in Zevenaar nadat er 2 wedstrijden achter elkaar zijn afgelast.

Zit nu op mijn roze wolk _/-\o_

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Imaginaerum

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-17 21:59

Van harte gefeliciteerd!

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-17 22:09

Gefeliciteerd! Wellicht zien we elkaar nog eens daar :)

FleurSandro

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-17 22:30

Ik start a.s. zaterdag na 2 maanden weer! Ben benieuwd of het doorgaat... Blijft nog zeker tot donderdag regenen namelijk... Vaak is er ook al een voorlopige startlijst online die er ook nog niet is terwijl de inschrijvingen vol zitten en er dus geen meer bij kunnen... Hoop wel ergens binnen nu en dinsdag het te weten aangezien ik nog een groom moet zoeken voor die dag haha. ik zie het niet zitten om in m'n uppie die kant op te rijden, proeven uit m'n hoofd rijden en verder alles alleen te moeten uitzoeken... De groom die wel meewilde kan dus alleen in de middag dus ik hoop dat de L1 in de middag is maar voor het zelfde geldt is het 's ochtends....

Tymone

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-17 10:11

Nessie schreef:
Gefeliciteerd! Wellicht zien we elkaar nog eens daar :)

Dat zou leuk zijn zeg.

Voorlopig start ik er niet meer.
Wil graag de Bronzen paarden competitie rijden en de selecties.
Met dit soort punten moet ik gaan oppassen en alle 2de proeven HC gaan starten.

Daarna ga ik lekker over naar het L1.

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-17 10:14

Gefeliciteerd met de resultaten Tymone!
Mooi moment om inderdaad de selecties te rijden!

Wat vervelend al die afgelaste wedstrijden, zijn die dan allemaal op gras?
Over een week of 2 begint het indoorseizoen alweer dus dan heb je daar in ieder geval geen last meer van :) .

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-17 10:19

Ik ga sowieso pas indoor weer (inderdaad fijner dat het gewoon door kan gaan) en sla wellicht een (paar) klasses over :) Zo'n competitie is ook altijd leuk om aan deel te nemen!

linn1502

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-17 12:24

ik heb net de bevestiging binnen van de wedstrijd in Garderen. Dus de 30e ga ik voor de 3e maal proberen mijn debuut te maken.

Ben zéér benieuwd haha

Badeendje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-17 15:27

Gefeliciteerd Tymone, wat goed, en wat een gaaf pak :D.

Wij zijn weer aan het opbouwen na een lange blessure, dus ik kom weer gezellig meekletsen. M'n debuut al gehad in Juni, maar debuut 2.0 hopelijk nog voor het einde van dit jaar maken! :)

FleurSandro

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-17 23:24

Vandaag eindelijk de starlijst binnengehad, ik blij. Komt mijn vader heel leuk ineens aan van uuh ja ik heb de auto nodig zaterdag, dit kon je ook wel even melden (4 weken geleden al gevraagd, kan ik de auto mee? Ja tuurlijk geen probleem!) en nu dus heel leuk af moeten melden en natuurlijk startgeld moeten betalen, dankjewel vaders.... Nu hoogstwaarschijnlijk weer 2 maanden wachten voordat ij eindelijk weer een keertje vrij heb op werk in het weekend.... Dus dat gaat wel weer even duren voordat ik weer een wedstrijd heb

Renee_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-17 23:53

Nou ik heb weer een productief avondje gehad :) in someren eind voor het eerst echt tussen de 'echte dressuurpaarden' gestart, en me goed staande gehouden met een 2e en een 1e prijs! Met 195,5 en 191,5 punten dus heel tevreden :)

De teller staat nu op 8 winstpunten,
Zondag nog een keer B starten en dan kan ik hopelijk over naar de L1!