We hebben een tocht van 27 km gedaan.Amai zeg in drie wedstrijden de L2 door! Dikke proficiat. De M1 zal wel vanzelf gaan dan
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
We hebben een tocht van 27 km gedaan.
Dat zou leuk zijn
maar voorlopig blijf ik nog even L2.

Marietje35 schreef:@ Shelly; Is hij niet goed?
Shelly21 schreef:Nee, vandaag komt de fysio weer. Heb nu 3 weken rustig aan gedaan. Veel longeerwerk en aantal keren erop gezeten. Maar dan natuurlijk geen zijgangen etc. Vandaag komt ze bekijken of hij vooruitgegaan is. Had er zelf eerst hard hoofd in maar nu liep hij gisteren aan de longe toch best lekker. Galop overgang koste hem zichtbaar minder moeite.
Nee geintje, al wel meer op achter en opgerichter is mijn beleving.
Vond de bekleding ook wat eng, tempo lag iets hoog.. Maar goed, opdracht was max 4 fouten. Hebben 2 fouten op 1 onderdeel gemaakt, oeps. Dat was een 1.. Maar wel 180.5 punt gehaald. Niet hoog, maar dat 'hard' werken dan eventjes beloond wordt is wel lekker
heb je bewust voor een WOW gekozen of heb je meerdere merken gepast?
Dan hoef ik 's ochtends niet meer te wisselen.
Sommige paarden he, je denkt dat ze gaan verschieten voor iets, dan lopen ze simpelweg door en voor iets doms staan ze dan zo te snuiven. Ik had het overlaatst met de bloempotten aan de ring. Ik dacht dat ze er niet ging voorbij gaan maar ze keek er begot niet naar. Maar een plakaatje dat scheef stond was toch wel reden tot paniek
. Al zou mijn merrie ook niet over een flashy gronddoek gaan
)
Hij vindt het erg lastig om mooi recht op 2 teugels aan elkaar te komen en dan ook z'n binnen achterbeen onder de massa te zetten. Heel veel schouderbinnen gedaan, toen hij het op z'n lijf ging voelen had ik mijn handjes vol!
Uiteindelijk wel heel goed kunnen afsluiten, maar ik vrees dat hij dit de komende tijd nog wel even vol gaat houden.