Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Marietje35 schreef:Vliegen, vreselijk zoveel zitten er!
Dag en nacht ritme is hier weer normaal, gelukkig. Als het zo heel warm is gaan ze nu gewoon wat korter naar buiten, ze staan ook aan het hek als ze het zat zijn.
Wat is een tussenfase Buxy?
Buxy schreef:Marietje35 schreef:Vliegen, vreselijk zoveel zitten er!
Dag en nacht ritme is hier weer normaal, gelukkig. Als het zo heel warm is gaan ze nu gewoon wat korter naar buiten, ze staan ook aan het hek als ze het zat zijn.
Wat is een tussenfase Buxy?
Tussenfase is dat hij eigenlijk heel erg zijn best doet in het werk wat ik van hem graag maar hij daar gewoon nog sterker en handiger in moet worden.
Hij is onwijs werkwillig altijd maar komt soms de handigheid en kracht nog wat te kort. Hij gaat dan van alles aanbieden, wat ik niet vraag.
Dus kwestie van tijd en consequent doorgaan.
Marietje35 schreef:Goedemorgen! Osteopaat is gisteren geweest en mijn vermoeden klopte. Waarschijnlijk uitgegeleden/gevallen. Hij had rechts wel eea. vast zitten.
Lekker losgemaakt en even paar dagen rustig aan, zondag weer erop!
@ Xemma en Leeneliefje: Succes!
annika_s schreef:Hoe is het gegaan meiden?
Hier vandaag weer op pad geweest, ging redelijk maar knopje halthouden achterwaarts was even zoek vandaagzo zonde daardoor in beide proeven een 3 voor halthouden en 2 voor achterwaarts heeft veel punten gekost jammer genoeg , uiteindelijk toch nog 181 en 183. Volgende keer beter.
annika_s schreef:Zeker , de rest was ook niet slecht maar ook niet top, die cijfers waren dan ook echt terecht!
Ik moet inderdaad zeggen dat deze lijnen fijn te rijden zijn! Wij hebben het er op ons stalletje ook steeds vaker over iets in de trant van ruiterfitheid te gaan doen. Ik loop zelf al 2x pw bij een personal trainer maar merk we dat ik op dit paard echt nog moeite kost met doorzitten voornamelijk op wedstrijd toch beide spanning en dan is de rug niet los genoeg om fijn te zitten. Blijft lastig
Alpha89 schreef:Hier onze L2 debuut gehad! Zeer last minute besloten, omdat er ineens een trailer vrij was en een vriendin toch kon rijden! 1 mooie wp met als commentaar mooie combi! Trots!
2e proef was echt bizar onterecht en laag gejureerd (ook anderen). 2 nette gelijkwaardige proeven weggezet, maar 20 pt verschil en daar stonden dingen op die totaal niet waar waren?? Vraag me af of het niet voor iemand anders was. Helaas heb ik het niet kunnen vragen, want heb de jury niet meer gezien.
Op naar de volgende!!