[HK]Wedstrijd springende bokkers.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 23:24

Whaha leuk filmpje Elke. Dat commentaar ook....

Damn, ik wil nog een keertje

mistid

Re: [HK]Wedstrijd springende bokkers.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 23:43

Anne, al een setje gevonden?

Vind zoiets ook wel mooi, beetje anders dan het standaard spul.
Afbeelding

Loes1996

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 23:59

_Elke schreef:
Loes1996 schreef:
SimonDesteny : is er een standaard "route" bij zo'n BB? ik vraag me echt af hoe ik de volgorde en lijnen moet gaan onthouden namelijk, zeker als ik ze pas op de dag zelf zou zien staan haha

Deze snap ik ff niet.. haha het is toch steeds een ander parcours? :)

Dat wist ik dus niet ;) vandaar dat ik vroeg of er n standaard parcours was;) ben geen wedstrijdspringer maar ga november voor de lol rondje bb doen;) vandaar;) dus zocht naar n manier om t parcours te weten zeg maar, maar dat kam dus niet haha

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-14 00:05

Nog niet naar op zoek geweest. Die is wel leuk behalve die oranje accenten. Dat vind ik niet mooi op mijn oranje paard.

Lithya

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-14 07:59

Loes1996 schreef:
SimonDesteny : is er een standaard "route" bij zo'n BB? ik vraag me echt af hoe ik de volgorde en lijnen moet gaan onthouden namelijk, zeker als ik ze pas op de dag zelf zou zien staan haha

De standaard route is hindernis 1 tot wn met 10 :+

Als het echt zo moeilijk zou zijn. Zouden kleine kinderen er vast ook meer moeite mee hebben. Gewoon lopen en dan herhalen herhalen herhalen.

_Elke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-14 08:10

Loes1996 schreef:
Loes1996 schreef:

Dat wist ik dus niet ;) vandaar dat ik vroeg of er n standaard parcours was;) ben geen wedstrijdspringer maar ga november voor de lol rondje bb doen;) vandaar;) dus zocht naar n manier om t parcours te weten zeg maar, maar dat kam dus niet haha

Ok! Geeft niet! Iedereen moet ergens beginnen! Je loopt het parcours , vaak zijn de lijntjes wel te voorspellen. Daarna hele tijd herhalen voor jezelf en bv kijken naar anderen. Succes!

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-14 10:30

Oh dat is een mooi dekje Mistid! Ligt voor mij een nieuwe RG klaar maar moet 'm nog ophalen. :o

Loes, gewoon je parcours lopen en als het even kan een paar starts kijken voor je zelf moet. Maar BB is heel logisch opgesteld, dat komt echt wel goed. :j

Loes1996

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-14 12:47

oké mooi! ben benieuwd! haha ja volgens mij is er bij ons niet veel mogelijkheid tot parcours lopen maargoed, komt vast goed ofzo :') haha heb alleen wel n paardje wat je redelijk "lang" moet inrijden om der echt fijn aan t lopen te krijgen dus we zullen zien haha

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-14 13:01

Je kunt altijd parcours lopen voor je klasse begint. :j

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-14 13:08

:wave:

Oh Anne achteraf wist ik ook wel dat je een vos had :+ dan is het meestal niet zo mooi nee. Is weinig voor redelijk geld wat 'vernieuwend' is.

Voor het parcourslopen hoor je volgens mij officieel 15 minuten de tijd te krijgen!

_Elke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-14 14:20

Als het een knhs wedstrijd is (ook BB) dan heb je sowieso parcours verkennen vooraf gaand van je klasse. Onderlinge wedstrijden uiteraard ook want anders weet niemand het parcours :)

Als je als een van de eerste moet dan is het handig om iemand te hebben die je paard vast houd als jij aan het verkennen bent. (dat zeg ik nu wel maar ik vraag ook wel es een wild vreemde haha)

@Anne, de startlijst staat erop van Raalte. Ik heb wel half uur plus parcours verkennen tussen mijn B en L rondje.. niet echt ideaal. Jij bent voor mij in de B dus alweer een meeting! :D Gezellig!

Anne_GTI

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-14 15:40

Haha je lijkt wel een stalker Elke. Gezellig!

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-14 17:56

Haha ik heb nog geen flauw idee hoe laat ik morgen moet starten en jullie weten het al van zaterdag :+

_Elke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-14 18:57

Anne_GTI schreef:
Haha je lijkt wel een stalker Elke. Gezellig!

Hahaha sorry :+ vind ik gewoon gezellig !! :j

Ja ik wil het graag snel weten. Kan ik me voorbereiden! Ik verwacht meestal de startlijst wel 5 a 6 dagen van te voren.

paljaslaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-14 21:21

Ideaal als de startlijst mooi op tijd is!
Hier ook nog niks voor zondag haha.
Springles ging fijn! Eigen instructrice was alleen ziek dus van iemand anders, maar wel weer is leuk van een andere invals hoek. Back to basic was het thema.
Kreeg wel serieus de vraag of Mickey een merrie was :') Hij bokte weer is naar mn spoortje :+

En nog een filmpje van mijn tweede rondje van zaterdag, wel leuk om te laten zien!

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-14 13:31

Ziet er leuk uit Laura! Afstandjes zijn nog niet allemaal zoals ze wezen moeten maar jullie zijn ook nog maar net een combinatie, komt vanzelf!

Ik zou gaan rijden als de mist weg was... kan ik lang wachten. Moet nu toch maar even zodat hij wat energie kwijt is voor vanavond :+

_Elke

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-14 14:16

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-14 14:56

Hier nog steeds mist :+ zit dan ook midden in het open gebied.

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-14 15:21

Hier was het vanochtend ook heel erg mistig en nu nog steeds wel wat. Paard ook maar weer een extra jasje aangetrokken.

Kwam gisteren nog een site tegen met allemaal mooie spullen en een aantrekkelijk hoofdstel. :oo Ben normaal eigenlijk niet zo'n koper maar dit was echt mooi spul. PS of Sweden geloof ik.

Lithya

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-14 19:06

Kwam je die tegen in het topic van de Rambo micklem Pantykous?

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-14 20:12

Ja!

Vandaag eindelijk gereden voor t eerst in 3 of 4 weken. Had hem goed gedaan maar ik had t gemist zeg, ongelofelijk.

Laura, leuk filmpje hoor :j

welmoed__

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-14 20:41

Ben benieuwd welke website pantykous, ik houd van snuffelen. :')

Wat kan je het missen he, ookal is het eigenlijk niet zo lang die drie of 4 weken.

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-14 20:48

welmoed__

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-14 20:58

WAUW, wat doe je me aan. Wat een prachtige hoofdstellen. :wow: :9

Cioccolato

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-14 22:01

Nou ik ga morgen weer twee rondjes springen in Olst! Heb er weer super zin in :o