[HK]M2 debuut: wie nog meer??

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

scilla123

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-17 21:21

Lekker bezig haike

Leuke haf peelie

Anoniem

Re: [HK]M2 debuut: wie nog meer??

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-17 09:11

In die regio niet bekend, succes peelie met zoeken!

Iemand nog wedstrijd dit weekend?

scilla123

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-17 13:54

Hier net terug van wedstrijd. Was ons tweede keer m2. Voor beide nieuw, maar zeer tevreden en met een wp naar huis gegaan. Hij kan nog veel beter voelen, maar I love my horse :D

YvvvWedg

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-17 21:09

Ik had gister zo mega fijn gereden, dus mezelf gisteravond ingeschreven voor 3 wedstrijden nog deze maand. Ik denk even doorknallen voor het laatste puntje voor het Z1.
Kom ik vanochtend op stal om ponylief buiten te zetten, haal ik hem onregelmatig de stal uit |(
Toch maar even op het land gezet in de hoop dat het spierpijn zou zijn, maar vanmiddag liep die nog steeds niet lekker. Het is niet echt kreupel aan z'n benen en er is niks warm, dik of gevoelig. Maar heb meer het idee dat het hoger vanuit z'n schouder vandaan komt (het is alleen in draf te zien).
Hopelijk loopt hij morgen ochtend beter en anders gelijk maar morgen middag de dierenarts ernaar laten kijken, want die komt gelukkig toch al langs op stal.

Altijd zul je het zien dat het op de momenten dat het fantastisch gaat, zoiets gebeurt. Pony heeft nog nooit een stap kreupel gezet in z'n leven, dus maak me dan toch best behoorlijk zorgen...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-17 22:11

Gefeliciteerd Scilla!

YvvvWedg, wat oliebol, hopelijk morgen weer opgeknapt!

YvvvWedg

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-17 20:42

haike schreef:
Gefeliciteerd Scilla!

YvvvWedg, wat oliebol, hopelijk morgen weer opgeknapt!

Jammer genoeg nog niet beter. Gister gelijk de DA ernaar laten kijken. Hij heeft een lichte irritatie/overbelasting aan z'n kogel. Echt zo oliebol dit.
Hij moet nu twee weken op rust en elke dag 2 x 10 minuten stappen en op metacam. Hij mag ook eventjes in de wei, alleen niet in de grote wei ivm rennen en gek doen met z'n maatjes. Dus nu alleen op een klein individueel landje. DA wist vrijwel zeker dat het in ieder geval niet z'n pezen zijn, dus dat is al een opluchting. Over twee weken komt de DA weer voor controle en dan moet ie goed lopen. Anders naar de kliniek voor scans en als het volgende week slechter word dan gaan we gelijk naar de DA, maar vandaag zag z'n beentje er al beter uit. (gister was hij klein beetje dik)

scilla123

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-17 21:22

Dat is mooi k.. yvvvwedg :(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-17 21:29

Yvvvwedg, wat oliebol! Veel succes!

Rest nog op wedstrijd geweest?

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-17 21:50

Ik volgende week pas.

Ik wel bezig met een sponsorschap :D

https://www.facebook.com/sponsorruiters ... nref=story

Hier kunnen jullie het filmpje zien wat ik hiervoor heb gemaakt. Ik moet zo veel mogelijk likes zien te krijgen om het sponsorschap zien te winnen. Dus als jullie heel lief willen zijn :D *\o/*

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-17 13:58

Ik ben vandaag ook weer op wedstrijd geweest. De eerste proef M1 gestart met 186.5 afgesloten daarna een sprong in het diepen gewaagd en M2 gestart. Ons debuut met 183.5 afgemaakt <3 zo trots :D

Afbeelding

scilla123

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-17 17:21

Goed bezig peelie! !! Gefeliciteerd!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-17 18:21

Gefeliciteerd!

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-17 22:57

Dank jullie wel :D

Laura1982

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-17 16:14

Ook hier gaan we de overstap maken naar het M2. Debuut pas in september gepland dus we kunnen nog even de puntjes op de i zetten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-17 09:39

Wat een rust hier!

Jullie nog fijn aan het trainen en wedstrijd gehad?

Ik sinds Hemelvaart niet meer op pad geweest maar lekker thuis geoefend. Komende dinsdag onderlinge wedstrijd en eind juli zijn de Brabantse kampioenschappen, waar ik individueel en met viertal mag starten.

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-17 13:11

Ik heb de 23ste weer wedstrijd.

Ik ga maar 1x in de maand en soms 2x.

bloempie186

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-17 21:04

Ik heb volgende week weer onze eerste wedstrijd sinds september op de planning staan. Erg veel zin in! *\o/*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-17 09:42

Leuk bloempie, tijd geleden dan!

Wij gisteren op de onderlinge gestart, was ook al 6 weken geleden maar ging weer fijn. Kon alleen laatste stukje hh, aw en vanuit daar wenden tot afgroeten niet meer netjes afwerken dus dat mn enige 6en helaas, rest 7 of hoger en totaal 211 punten en ook gewonnen van alle paardenruiters. Over 1,5 week nog een keertje oefendressuur.
Ook ingevallen bij l-viertal, dat was wel even wennen want in viertal waarin ik eigenlijk start, gaat het wel stukje sneller allemaal, maar ook daarmee fijn kunnen oefenen.

bloempie186

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-17 10:14

haike schreef:
Leuk bloempie, tijd geleden dan!

Wij gisteren op de onderlinge gestart, was ook al 6 weken geleden maar ging weer fijn. Kon alleen laatste stukje hh, aw en vanuit daar wenden tot afgroeten niet meer netjes afwerken dus dat mn enige 6en helaas, rest 7 of hoger en totaal 211 punten en ook gewonnen van alle paardenruiters. Over 1,5 week nog een keertje oefendressuur.
Ook ingevallen bij l-viertal, dat was wel even wennen want in viertal waarin ik eigenlijk start, gaat het wel stukje sneller allemaal, maar ook daarmee fijn kunnen oefenen.

Dat zijn nog een mooie punten! Gefeliciteerd!

Het is zeker een tijd geleden! Ben heel benieuwd hoe het gaat.

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-17 20:09

Hier ook maar weer eens wat posten.

Ik heb vandaag weer wedstrijd gehad. Nash was all over the place. Giga druk. Echt niet normaal. Terwijl hij van de week thuis echt heel braaf was.

Uiteindelijk 166 en 160.5 gekregen. Imo wel erg laag. Daarbij ook nog 2x verkeerd gereden :') dus dat hielp ook niet mee.

Ach. oliebol happens. Ik heb weer wat punten waar ik aan kan werken. Het was ook pas de 1ex twee m2 proeven en pas de 2e x m2 gestart.

Volgende keer beter. Er zaten een paar passen tussen dat hij wel fijn was. Het zit er wel in, zullen we maar zeggen.

Volgende keer langer losrijden, hij heeft dat duidelijk nodig. Hij staat zo op scherp anders. Het is dan letterlijk alle zeilen bij en roeien net de riemen die je hebt.

En ik moet de proeven thuis meer gaan oefenen dat ik weet wat er komt. Tot en met de L2 waren de proeven geen probleem. Die kon ik dromen. M1 werd al pittiger. Maar M2 is echt zo nieuw voor mij. Ik moet echt mijn draai gaan vinden.

Komt ook wel weer goed.
Laatst bijgewerkt door Peelie op 23-07-17 20:41, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-17 20:15

Wat jammer Peelie maar je weet hoe het kwam dan en mooie trainingspunten voor de volgende keer!

Wij vanmorgen oefendressuur gereden, kort losgereden, proefje gereden en toen heel proefgericht nog minuut of 25 met de jury geoefend. Had 206,5 punten maar na de training ging het wel echt veel fijner. Deze week 2x half uurtje lessen en verder rustig aan en dan zondag naar het kampioenschap, individueel en met viertal

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-17 20:42

Het was idd iig een wedstrijd waar ik wat van geleerd heb. ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-17 09:46

Ik zie heel veel mooi uitslagen voorbij komen!

Was jullie al kwijt haha! topic stond niet meer in mijn eigen berichten.

Jammer Peelie. M2 is inderdaad wel even wennen!

Wij hebben ook niet stil gezeten :D inmiddels zijn we Z1 startgerechtigd :j

Laura1982

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-17 20:25

Wat een rust hier.
Afgelopen zaterdag voor het eerst M2 gestart en gelijk 2 winstpunten gereden. Persoonlijk vind ik dat ik ze niet helemaal verdiend had proef 19 teveel foutjes maar toch wel erg blij mee. De kop is eraf!

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-17 20:35

Mooi Laura!

Ik ben vorige week weer op wedstrijd geweest en 2wp erbij en een 2e en 3e plaats. Er waren maar 3 combinaties in de m1/2 die winst hadden gereden. Daar was ik wel echt super trots op, aangezien het tussen de kwpners was.

Gisteren onderling op stal onvoorbereid eens Z1 proefjes gereden.

Afbeelding
Moet kunnen :P