Ik mag dit weekend weer aan de bak even een tijdje rustig aan gedaan. Afgelopen week onderlinge gehad en 188 en 191 punten. Ben heel erg benieuwd hoe het vandaag en morgen gaat.
Heb sinds een week ook een andere instructrice dus is nog moeilijk hoe ik vandaag wil rijden
Ach als het niet gaat heb ik morgen ook nog een kans
Ik vandaag gestart. Weer safe B voor ons vertrouwen. Resulteerde in een 4e prijs met 202 punten en tweede proef had ik 193,5 punt. Totaal niet verwacht dus super trots op mijn Tinker. Als dit zo blijft gaan durf ik wel weer naar het L1!
Hup! Gaan met die vlekken! Je kan het! Gefeliciteerd!
Wij hebben lachwekkend slecht gereden vandaag.. madame was wat sloom, ik denk zelf door de wormen die er nu goed vanaf komen. Maar goed.. het in galop aanspringen was hilarisch, toen ze na 2x verkeerd aanspringen het nog een keer wilde doen heb ik haar stilgezet, helaas was ik toen al voorbij de e waar ik een volte moest rijden. Dat ging dus geweldig goed rustig halt gehouden hulpen voor de galop gegeven en toen verder. Wonderbaarlijk genoeg had ik een 4 voor het aanspringen en een 6 voor de volte.. met het commentaar: netjes opgelost! Haha.. onder aan de streep hield ik zelfs nog een krappe winstpunt over.. nu mijn paardje nog maar even een tijdje rustig longeren en dan zien we wel weer verder.
asm_kayleigh
Geplaatst: 16-07-17 00:33
Even totaal off topic, ik zie echt super mooie paarden voorbij schieten!
Ik bekijk net de uitslag blijk ik 3e geworden te zijn hahaha
anoniempje1
Geplaatst: 16-07-17 13:48
Wat leuk om iedereen zijn resultaten te lezen. Wij rijden ook erg wisselend. De ene keer als het voor mijn gevoel niet zo goed gaat dik winsten als ik echt fijn heb gereden net wel of net geen winst.... Wel merk ik dat hij steeds stabieler wordt op ander terein dus dat is wel super fijn! Vorige week maar weer eens een springwedstrijdje gedaan in de BB met ponylief tussen de paarden. Hij sprong weer super en had gelijk weer prijs Nu krijgt hij nog lekker vakantie en starten we in september weer. Hopen dan op een van onze laatste puntjes. Zijn nu L1+9, wil nog niet gelijk over maar het is wel een fijn idee dat het dan mag vind ik.
keshia; ah jammer dat het niet helemaal volgens plan ging, maar idd om lachen en op naar de volgende keer weer! Haha gefeliciteerd met je prijs, ook wel lachen of niet?!
_helga_; nette punten zeg! Hoe ging het vandaag?
_helga_
Geplaatst: 16-07-17 19:03
Vandaag voor mijn gevoel echt veeel beter! Maar helaas in de punten te zien niet.. 178,5 en 177. Dus we hebben weer wat te oefenen alleen jammer dat er maar 3 dingen op mijn protocol stonden.
Ingvild
Geplaatst: 17-07-17 00:21
.
Laatst bijgewerkt door Ingvild op 10-12-24 00:15, in het totaal 1 keer bewerkt
Ik breek even in.. Heftige weken achter de rug met het verlies van mijn hond.
Maar vorige week toch gestart met een 3de en 4de plaats plus 2 winst. En gister gestart met een 2de en een gedeelde 3de plaats.en weer 2 winst in de pocket.
Dus teller staat nu op L1 + 8 Over 2 weken weer wedstrijd 2 proeven dus flink verder trainen.
Marietje35
Geplaatst: 17-07-17 11:14
@ Shelly; Gefeliciteerd! Gewoon lekker naar de L gaan meid! @ Keshi; ook gefeliciteerd! @ Helga; ik val in herhaling; maar ook jij gefeliciteerd! @ Anoniempje; hier geen springer @ Helga; dat is inderdaad erg jammer .... @ Onley; Sterkte met het verlies, vreselijk. Wel super gereden, gefeliciteerd!
Hier heeft die van mij een korte 3 daagse vakantie achter de rug. Vandaag maar weer lekker oppakken, over 2 weken start ik weer, laatst keer B en dan na mijn vakantie is augustus stap ik over naar de L. Denk dat 3 dagen vrij wel even lekker voor hem was, hij heeft enorm hard gewerkt afgelopen weken en heeft veel sprongen vooruit gemaakt.
Tijdje niks van mij laten horen maar het gaat redelijk goed. Elke wedstrijd toch wel een winstpunt gereden dus mogen eigenlijk nu al L2. Al wil ik daar nog hogere punten voor hebben voordat ik overga. Blijf nu een beetje tussen de 185 en 190 hangen.
Ik zie goeie punten voorbij komen! Gaan allemaal goed
Nouvel
Geplaatst: 23-07-17 22:58
Gefeliciteerd met de puntjes allemaal weer!
Onley sterkte...
Vaak wel lekker voor ze Marietje paar daagjes vrij, zijn ze weer fris en fruitig!
Ik heb vandaag weer hier op de club gestart, voor we vertrokken enorme bui en toen gelukkig droog in het zonnetje kunnen rijden!
Ik kon er best fijn aan rijden, alleen veel last van vliegen om zijn hoofd en daar kan hij niet zo heel best tegen, maar hij heeft goed zijn best gedaan en al kan het altijd beter, ik was tevreden.
Er komen toch weer nette punten voorbij _Helga_ spijtig dat je gevoel niet overseen komt met je punten, vind ik zelf ook altijd zo hatelijk! Maar je gevoel is nog steeds het belangrijkste. Belachelijk dat er zo weinig op je protocol stond. Daar kan je toch helemaal niets uit leren??
Nouvel
Geplaatst: 24-07-17 08:52
Ja dat is zonde altijd, dan kun je er nog weinig mee... Je kunt juist ergens aan werken als het erop staat. Ik heb ook wel eens een jury gehad die na de proef uit het hokje kwam en tips gaf, ook wel fijn hoor, dan weet je een beetje wat ze willen zien en wat je moet doen.
@Nouvel, gefeliciteerd met de punten! Ik vind de plaatjes er ook heel prettig uitzien. Jij zit er echt ontspannen op, ik zou willen dat ik foto's had met zo'n lach tijdens mijn wedstrijd haha Ik vergeet ook nog wel eens adem te halen van de spanning
Ik ga vrijdag en zondag weer starten. Tijd geleden, maart was de laatste keer. Geen hoge verwachtingen als ik maar weer even de smaak te pakken krijg. En alsjeblieft geen 179,5 punten rijd zoals de vorige keer
Marietje35
Geplaatst: 24-07-17 11:05
@ Hebbes; Gefeliciteerd!
@ Nouvel; ook gefeliciteerd! Vreselijk he die vliegen en dazen! Ik rij al niet meer in de buitenbaan, is eigenlijk niet te doen. Leuke foto's ook @ Denise_storm; Succes vast!
_helga_; jammer dat er weinig op je protocol stond, kun je dan ook niet zo veel mee..
onley; sterkte met het verlies. nette punten gereden! top!
Marietje35; fijn dat je paard zo vooruit is gegaan. Op naar t L!
Hebbes1993; netjes!
Nouvel; Netjes weer! Jullie gaan wel lekker zo en ziet er fijn uit!
Denise_Storm; succes alvast!
Ik ga morgen een proefgerichte clinic rijden, ben benieuwd! Zondag weer voor t eerst starten na ruim een half jaar! Heb er zin in!
Nouvel
Geplaatst: 24-07-17 22:14
Thanx! Hij zit ook wel heel makkelijk hoor! Maar hij kan erg sterk worden en mij compleet uit het zadel trekken, daar zijn we hard mee aan het werk maar het valt niet altijd mee...
Leuk proef gerichte clinic, kun je altijd weer wat van opsteken!
Marietje35
Geplaatst: 25-07-17 10:48
Dat is zeker leuk en leerzaam! Ik zou zoiets ook wel eens willen doen.