Wedstrijden kletstopic 2024

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Deeks93

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-25 10:01

Het was even stil vanuit mijn kant, iets met winterdip en alles op een lager pitje.

Ik moet meestal 40 minuten losrijden, reken een kwartier voor opzadelen, wil een half uur voor het opzadelen aanwezig zijn en ben op stal een uur nodig voor vlechten, borstelen, benen wassen, trailer inpakken en ben altijd alleen.

Wij zijn gister weer gestart in de zzl en hadden 2 mooie winstpunten! Ik rij eigenlijk nooit voor de punten of klassering maar stel mezelf 3 doelen waar ik ook in de lessen mee bezig ben. En die doelen konden we gister 90% halen dus ik was heel dik tevreden! Helaas een grote fout in de pirouette en dat was 1 van m’n doelen juist…

Woensdag mogen we weer dus ben benieuwd.

Ik heb bovenin de nok van de trailer een ring zitten en onder de beide ramen ongeveer ook een ring. Wat voor hooiberg hebben jullie in de trailer en hoe bevestigen jullie die? Ik heb altijd ruzie met dat ding en hij beweegt/draait te veel naar mijn zin.

goldenarrow

Re: Wedstrijden kletstopic 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-25 13:03

Voor de schimmels heb ik hier gewoon Andrelon zilvershampoo. Voor het lijf doe ik daar een klodder van in een emmer water en dan met een spons goed inboenen :') Manen en staart doe ik het er zo op, moet dan vaak wel 2x shampoo erin, afhankelijk van hoe lang geleden de vorige wasbeurt was.

Zie hier het verschil tussen wel en niet gewassen :')
Afbeelding

@Deeks: Gefeliciteerd met de winstpunten! Jammer van de pirouette, maar wellicht dat dat woensdag wel een stuk beter gaat. 90% van je doelen bereiken is nog altijd heel netjes!

Getup

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-25 12:08

Deeks; klinkt toch al goed !
Ik heb voorin een ring , want ik het hooinet vastmaak. Gaat vrij goed. Maar die hangt dus tegen de voorkant aan en vliegt zo niet de hele trailer door.

Zilvershampoo gebruikte ik ook altijd voor witte benen / staarten. Heb t wel een keer te lang laten zitten, toen had ik een ruin met een paarse gloed in z'n staart :')

Ook hier rustiger.
Moesten helaas dinsdag onze welsh A in laten slapen . De beste en knapste kinderpony. Was pas 14 %)

Noukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-25 13:35

Ik ga ook weer proberen een beetje bij te blijven...

Melzazu, leuk dat je les zo goed bevallen is! En hoe is je wedstrijd gegaan?

En Melis, hoe bij jou vandaag?

Goldenarrow, gefeliciteerd met je geslaagde debuut!

Fleur, fijn dat ie weer fit is!

Bloem, hoe is het gegaan? Wat vliegt de tijd zeg, weet nog dat ik bij de buren stond van waar jij reed. Nu staan daar huizen en heb jij een rijdend kind :D

Wij hebben weer een klein beetje de positieve flow te pakken lijkt het. Vorige week mooie punt in het Z2 en tweede proef teveel stomme fouten, maar ik had een blije merrie mee, dus ik was allang weer tevreden (over haar, niet over mezelf :+).

Melzazu

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-25 14:45

Ach wat naarGetup! Sterkte nog met het verlies van jullie pony Y;(

Wij hadden gisteren een fijne dag! Geen winstpunten maar ik was toch echt wel tevreden. Er was in de proef wat meer spanning bij het paard wat resulteerde in een paar keer aanspringen naar galop wanneer dat niet moest. De wissels gingen ook goed :j fijn als je L1 rijdt :evaw: :D
Daardoor was het geheel dus wat rommelig maar het wijken ging bijvoorbeeld super en kregen we dus ook een 7 alle keren. Ook draf verruimen ging echt heel fijn. Nou ja zo zaten er dus mooie stukken bij.
We gaan even verder sleutelen en dan gaan we over een maandje nog maar eens kijken hoe het dan gaat.

En misschien weten jullie het nog dat het met de trailer een tijdje niet zo lekker ging. Dat is ook helemaal oké nu. Gisteren was hij er ook zo braaf mee. Dat vind ik dan ook al winst. Ze doen altijd allemaal maar weer hun best voor ons. +:)+

Melis, hoe was het vandaag bij jou gegaan?

En noukie wat fijn dat jouw merrie zo blij was *\o/*

Deeks, je doelen halen voor 90%, dat klinkt ook als een hele fijne wedstrijd!

Audesta

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-25 18:45

Ai sterkte getup.

Netjes bezig deeks. Heel fijn als je 90% van je doelen kan halen.

Ik ben zeer blij dat ik mijn schimmel niet mee hoef op wedstrijd :+

Mijn zwarte met een wit sokje is ideaal. Heb vandaag een kwartier gedaan over vlechten en poetsen hahaha.

Nou, een maand geleden was ons debuut, 183 en 163 en vandaag zelfde proeven en zelfde jurys: 198 en 187,5.
Geen verzet gehad in de proeven en ook de jury hokjes waren aanzienlijk minder eng. Nog een zeer brave proef gezien ze wel echt nog moe wordt van alle indrukken dus ben heel benieuwd hoe het straks gaat als we wat spetterender rond kunnen. Volgende week toch maar bijgeschreven want ik heb het helemaal leuk.

melis_93

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-25 19:22

Bloembloem ai wat een naar iets.. Gelukkig is het weer mooi vlak nu!
Ik ben vaak zo'n 1,5 uur voor ik weg wil bij de paarden, dan heb ik alle tijd om alles rustig klaar te maken.
Benen en staart wassen doe ik vaak wel de dag ervoor al
Ik wil altijd zo'n half uur voor ik er op wil zitten aanwezig zijn en hou altijd wat langer aan dan google maps weergeeft

Deeks fijn dat je bijna alle doelen hebt kunnen behalen!
Ik heb boven de zadelkamer 2 ringen zitten waar ik het hooinet aan bevestig, haal het koord van het hooinet door ring 1, daarna door de achterkant van het hooinet en dan vast maken aan ring 2. Dan ligt het net mooi stabiel bovenop de zadelkamer

Ohnee getup wat een rot bericht.. Heel veel sterkte voor jullie allemaal |( :knuffel:

Melzazu jammer dat je geen winstpunten had en wat teveel rommeltjes, maar toch ook fijne stukken erin. Lekker zo doorsleutelen!
Heel fijn dat de trailer ook weer goed gaat, dat is toch wel een stukje relaxter op pad gaan!

Audesta dat zijn moooie punten! Gefeliciteerd :D

Ik had vandaag mn handen goed vol. Begon al met losrijden, er zaten kippen buiten achter de losrijbaan die ze wel hoorde maar niet zag :+ Ze kon het echt totaal niet plaatsen.
In de ring hadden we ook wat spanning op schaduwvlekken van de zon wat een aantal flinke storingen opleverde, daarin tegen ging ze de goede stukken wel echt stoer de baan door. We hadden 232,5 en 235,5 :) Leuk gepunt met 3en voor de fouten maar ook 8en. Al vond ik het geheel wel vrij hoog.

Wat ik wel echt stom vond, ik geef me op voor een wedstrijd, check ik gisteravond nog even de tijden, is er bijgezet dat het omgezet is naar een meetmoment omdat ze geen prijzen binnen hadden gekregen.
Ik zit totaal niet te wachten op een meetmoment, wil graag weten hoe ik gereden heb ten opzichte van andere deelnemers. En vraag me ook af of ze dit zomaar hadden mogen doen een dag van te voren afwijken van het vraagprogramma. Buiten dat hadden we wel een goed trainingsrondje :D

BloemBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-25 09:44

Noukie schreef:
Bloem, hoe is het gegaan? Wat vliegt de tijd zeg, weet nog dat ik bij de buren stond van waar jij reed. Nu staan daar huizen en heb jij een rijdend kind :D

Goede oude tijd, gewoon onder de man richting wedstrijdlocatie en je coupons werden nog opgestuurd door middel van een postduif :D :D :D

Mijn kind heeft een werelddebuut gereden, ben niet normaal trots :o deed gewoon
zeer aan mijn hart toen ze klaar was met beide proeven :D :+

Onze planning heeft ons wel geholpen, want we waren even vergeten dat de pony toch wel heel veel witte vacht heeft, vooral haar hakken moesten nog even flink schoongemaakt worden voordat we konden gaan poetsen :Y)

Ze heeft nu 8 keer op de pony gereden, en wat ik al eerder zei, we dachten we schrijven haar gewoon in en zien het wel. Nou, het kind is twee keer 1e geworden en reed in beide proeven 194 punten *\o/* En twee keer een mooie 7 voor de harmonie, en daar ben ik vooral met haar aan het sleutelen geweest!

BloemBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-25 09:47

Melzazu schreef:
Wij hadden gisteren een fijne dag! Geen winstpunten maar ik was toch echt wel tevreden. Er was in de proef wat meer spanning bij het paard wat resulteerde in een paar keer aanspringen naar galop wanneer dat niet moest. De wissels gingen ook goed :j fijn als je L1 rijdt :evaw: :D
Daardoor was het geheel dus wat rommelig maar het wijken ging bijvoorbeeld super en kregen we dus ook een 7 alle keren. Ook draf verruimen ging echt heel fijn. Nou ja zo zaten er dus mooie stukken bij.
We gaan even verder sleutelen en dan gaan we over een maandje nog maar eens kijken hoe het dan gaat.

En misschien weten jullie het nog dat het met de trailer een tijdje niet zo lekker ging. Dat is ook helemaal oké nu. Gisteren was hij er ook zo braaf mee. Dat vind ik dan ook al winst. Ze doen altijd allemaal maar weer hun best voor ons. +:)+

Wat je zegt, ze doen het inderdaad allemaal voor ons! Blijf ik ook altijd bijzonder vinden, ben ook heel benieuwd hoe de pony het gaat doen op ander terrein.

Gefeliciteerd Melis_93 !

Audesta, jij ook van harte! Mooie punten :)

Getup, wat enorm verdrietig! Hoe zijn de meiden eronder? Sterkte :*

moniek21

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-25 19:07

Deeks , dat is al heel erg goed 90% van je doelen gehaald..

Ik heb een 2 paardstrailer en heb aan beide kanten een ring, dan wiebelt hij iets als hij het hooi eruit haalt maar niet schokkend.

Getup, wat een vreselijk naar bericht… was ze geblesseerd?

Melzazu, soms kun je blijer zijn over je rijden zonder winstpunten dan wanneer je wel een winstpunt rijdt,
Wat fijn dat de trailer weer goed gaat, dan begin je toch ook al meer zonder stress aan zo’n dag.

Audesta, mooie punten gefeliciteerd.

Melis, wauw knappe punten.. ik houdt ervan als ze 3en en 8en durven te geven.
Ik zou helaas niet weten hoe dat zit met het omzetten zo kort van te voren, misschien de KNHS even vragen?

Bloembloem, wauw ik snap helemaal jouw trotse gevoel, helaas vindt mijn dochter het rijden helemaal niets.. als zou ze wel heel graag zelf een pony willen hebben ( als ze eens mee naar stal is dan zegt ze dat weleens)

Ik las nog iets over shampoo’s en tijden..
Zelf ben ik een uur en een kwartier voor ik weg wil rijden van stal aanwezig, dan kan ik alles even inpakken,benen en staart wassen en vlechten.. dit wassen doe ik overigens met groenezeep.

Morgen gaan we als het zonnetje eindelijk schijnt filmen voor de verkoop.. dus benen wassen, witte bandages om wit dekje en rijden maar.

melis_93

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-25 20:18

BloemBloem wat een mooi debuut van je dochter! Gefeliciteerd :D

Dankje moniek, idd fijn als er zo gepunt wordt.
Heb de KNHS idd gemaild, en kreeg heel snel reactie. bij de knhs was het niet bekend dat het een meetmoment was geworden, ze hadden dit bij de KNHS moeten aanvragen, vervolgens de deelnemers moeten informeren zodat ze evt kosteloos hadden kunnen afmelden.
het is zo als het is, we hebben iig een fijn trainingsrondje gehad :)

BloemBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-25 21:20

Ja het was waanzinnig! Eind maart mag ze weer en hoop in april een keer op ander terrein. Enige wat ze nog niet helemaal “durfde” was goed toestaan in de verruimingen. Pony mist nog wat kracht en neemt dan vaak de benen in verband met onbalans, daar zal ze aan moeten werken, net zoals de lengtebuiging.

Succes met het maken van de film! Lijkt me ook wel dubbel.

Help mij even, wat is een meetmoment?

Getup

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-25 22:00

Meetmoment: rijden en wegwezen en geen prijzen. Toch ?

Ik sluit me aan bij de mooie samenvatting van Moniek met n kleine persoonlijke aanvulling :')

Moniek gaat haar knappe paard filmen voor verkoop

Bloembloem: top debuut. En middendraf: t gaat om een paar passen, toch? Veel oefenen thuis met kleine stukjes en veel overgangen

Melis: gelukkig vat je t sportief op
Melzazu: dat zijn de momenten waar je mee verder kunt. En t gevoel en ervaring echt belangrijker zijn als de punten.

Onze welsh had al veel pech. Ook al cushing . Afgelopen september een ongeluk gehad op de wei met complicaties. Hij ging eigenlijk top nu. Maar z'n knie sloot op slot ( nasleep ongeluk - geen spieren meer en toch verder ook niet zoals t hoort). En als het na 9 dagen metacam niet beter maar slechter wordt , dan weet je genoeg , helaas. Heb meteen de veearts voor de dag erop gevraagd. Wat een snertdag en nacht was dat zeg ;(

Maar t kon niet anders.

BloemBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-25 08:47

Getup, nee het is alleen verruimen. Het is puur vertrouwen in elkaar hebben en bij de pony het vertrouwen hebben in de hand van de ruiter. Ze kan heel mooi de hand volgen, maar loopt dan nog net iets teveel onder mijn dochter vandaan. Ze kreeg er geen onvoldoendes voor, maar voor de extra punten, zou ze daar nog wat meer aan kunnen werken. Halsstrekken ging dan ook iets harder dan de gemiddelde arbeidsdraf :D Maar joh, wij maken ons niet druk en sleutelen rustig verder.

Vreselijk Getup, maar je hebt het beste gedaan, een dier mag niet lijden!

DemiSisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-25 11:19

Wij zijn intussen na een halfjaar een wedstrijdstop, weer gestart met wedstrijden rijden in januari! Dus ik wil me ook voorzichtig weer komen melden.

Lees een paar hele mooie resultaten, gefeliciteerd met de fijne proeven en winstpunten allemaal :D
Getup, heel veel sterkte met het verlies van jullie pony :(:)

Hier in januari ons M1 debuut gemaakt. Ik rij standaard maar 1 proef en vind dat meer dan genoeg. Tegen alle verwachting in reden we hier naar 200 punten en een 2e prijs in de gecombineerde L2/M1 klasse :wow:. De proef was netjes hoor, daar niet van, maar 200 was misschien wat hoog gepunt. Maar mij hoor je niet klagen. Afgelopen zaterdag weer op pad geweest. Omdat hij door een enting en een glijer in de wei een behoorlijke optater aan z'n spieren heeft gehad hebben we bijna 2 weken heel rustig aan gedaan, dus niet echt kunnen trainen. Toen bleek ook de bak afgelopen week nog bevroren, dus ik heb mijn doelen bijgesteld naar: genieten, door blijven ademen en kijken wat lukt. Winstpuntje is leuk, maar moet niet. Tijdens de middendraf raakte ik m'n beugel kwijt, zo stom. En in de laatste lijn, de contra, sprong hij achter ineens over. Dubbelteller, dus ik verwachte geen winstpunt meer. Toch wel, 182. Na een periode amper op niveau kunnen trainen én zo'n giga fout dus wel even een 'verrassing', maar niet minder trots dat we zelfs met zo'n dikke fout toch het niveau voldoende beheersen. Dat is toch wel een fijne opsteker :o

Melzazu

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-25 23:02

Wat een gaaf debuut voor je dochter BloemBloem. Van harte gefeliciteerd. Het klinkt echt heel fijn allemaal. *\o/*

Oh ja melis dat is in Vorden altijd leuk met alle beesten maar die trekken ook rustig buiten een bladblazer aan als er wedstrijden zijn en mensen in de losrijbaan zitten. Whaha ik vind dat wel komisch en heb dan weer geluk dat mijn paard daar totaal niet van verschiet.

Ze hadden mij de vrijdagavond netjes een appje gestuurd dat het idd een meetmoment was geworden omdat de prijzen niet op tijd waren geleverd en dat ik nog af kon melden. Ik vond het zelf niet erg en het scheelde wat inschrijfgeld maar ik snap wel dat sommige deelnemers ervan balen. Jammer dat ze jou niet vooraf hadden ingelicht.

Wel fijn dat je tevreden was over je “trainingsrondje” :D

Is de film een beetje gelukt Moniek?

Leuk dat je er ook weer bent Demisisa! Wat mooi die 200 punten en voor de proef afgelopen weekend onverwacht toch ook een winstpunt. Knap hoor en zeker extra leuk als je het niet verwacht had.

BloemBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-25 08:58

DemiSisa, super knap gedaan toch, net wat Melzazu zegt, zeker als je het niet
verwacht en ook nog foutjes, dus dat kan alleen maar beter worden!

Melzazu, dat was het ook :D Welzijn en vriendelijk rijden staan hier nogal hoog in
het vaandel. Was ook blij met de jury, want die heeft een aantal combinaties nog streng toegesproken :o Snap dat dat zo niet he :n onze sport ligt al zo onder vuur! En met mijn dochter ( inmiddels 13 ) wordt het steeds gezelliger, en vraagt ze nu steeds meer uit zichzelf om mijn hulp en dat vind ik toch zo leuk :D Zeker omdat ze het nu eens aanneemt met wat ik zeg en er ook echt naar luisteren wil :+ Pubers ;) :P

Noukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-25 22:01

Getup, sorry, helemaal overheen gelezen, maar heel veel sterkte, wat een vervelend bericht!

Melzazu, fijn dat je wel tevreden kan zijn, lekker de goede stukken uitbouwen zo. En heel lekker dat de trailer nu goed gaat, dat geeft zoveel rust.

Audesta gefeliciteerd, mooie opwaartse lijn zo

Melis, wat stom zeg, dat het ineens meetmoment was. Maar wel hele mooie scores!

Bloem, hoe gaat het met je roze wolk? :D Lekker debuut hoor!

En Demi ook lekker bezig, als je zelf al niks meer verwacht toch winst is wel top. En die keer ervoor was natuurlijk helemaal goed :)

Deeks93

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-25 22:31

Melis wat stom, mag inderdaad niet zomaar maar daar heb je nu niks meer aan.

Getup, wat een rot bericht! Sterkte!

Zag ook wat mooie resultaten voorbij komen, wat fijn!

Bloembloem wat een leuk debuut zeg! Zo kort een combi en dan al zo scoren! En wat kijk je er fijn realistisch naar! Je dochter kan mooi groeien met de pony en als combinatie en dan kan het alleen maar nog beter worden!

Wij hebben vorige week na ons 90% behaalde doel nog 2 x gestart. Eerst de woensdag en daar dik tevreden alleen trok mijn lijf het de 2e proef niet meer zo. Toch nog 223 en 211. Toen kriebelde het vrijdag en had de keus om zaterdag thuis te trainen in de regen of bij te schrijven in de buurt en een trainingsrondje ervan te maken dus dat laatste gedaan en tot m’n verbazing 222 en 223. Van de zz licht de hoogste punten maar helaas in combi met de z2 maar alsnog 2x 3e met prijzen!
We hebben 4 april ons debuut in de zz zwaar gepland, nu al zenuwachtig!

moniek21

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-25 07:47

Melzazu, ja ik denk dat ik een goede film heb .. van ruim 2,5 min :o
Iets te lang misschien maar wil wel alles laten zien :D

Getup

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-25 09:49

Hoppa Deeks, dat doe je goed !

Bedankt voor de berichtjes wbt onze pony :)

Hier begint het wedstrijdseizoen ook eindelijk bijna.
Heb mezelf voorgenomen, niet op elke wedstrijd " te moeten " . Worden er best fanatiek van , maar moet ook uitkijken dat t leuk blijft. En betaalbaar :Y) .
Met de afstanden hier ben ik zo op 60 -100 km van huis ( enkele reis) en met n niveau hoger kosten de proeven €22 -25 per proef . En je bent dus meestal 6 uur van huis .
2 tot 3 uur onderweg , er 1 ( maar vaker zelfs 1.5) uur van te voren daar zijn en het zijn vaak grote rubrieken dus toch lang wachten als je goed gereden hebt. Score krijg je vlak na je proef en is online te volgen.

Je moet er wat voor over hebben hé :')

Audesta

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-25 17:03

Poeh getup dat zou mij wel serieus tegen gaan staan. Ik rijd max een half uur vanaf huis.

Vandaag met dit paard weer nieuwe locatie erbij gepakt. Helemaal dichte bak en dat vond ze toch wel wat spannend. Ook liep het wat uit dus laatste proef was erg tegen mijn been en wat staken erbij maar alsnog 184 en 198,5.

Ik moet er een beetje aan wennen dat ik met een voor mijn gevoel muah proef alsnog aardige punten rijd. Met mijn vorige paard moest ik wel echt een top proef neerzetten voor dit soort punten.
En dan was ik zelf ook echt helemaal kapot. Nu gaat het allemaal veel makkelijker dus dat is heel fijn. Ook meteen de reden dat ik besloten had deze te houden, we klikken veel beter dan mijn vorige paard en ik.

Getup

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-25 18:12

Scheelt heel veel , als het er meestal makkelijk uitziet.
Mijn pony scoorde altijd hoog , zelfs als het voor de ruiter niet zo fijn aanvoelde. Die had een gigantische uitstraling , mooi uiterlijk en top bewegen. En eigenlijk zag het er altijd goed uit. Gewoon zitten en lachen.

En anderen moeten echt super rijden voor hun punten.

Natuurlijk moet het uiteindelijk wel correct en netjes gaan , maar het kan echt veel schelen zo per paard / combinatie.

Wbt wedstrijden....weinig keus hier. Heb al " geluk" dat er nu iets meer wedstrijden " in de buurt " zijn.

Net met de pony naar de buitenbak gegaan,even springen. Dat is net een beetje vakantie vieren vlakbij huis haha. Ligt naast een meer en de bak is 50 x 50 denk ik. En dan die zonen 10 graden {:}

BloemBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-25 09:00

moniek21 schreef:
Melzazu, ja ik denk dat ik een goede film heb .. van ruim 2,5 min :o
Iets te lang misschien maar wil wel alles laten zien :D

Fijn dat het gelukt is :)

Audesta schreef:
Poeh getup dat zou mij wel serieus tegen gaan staan. Ik rijd max een half uur vanaf huis.

Vandaag met dit paard weer nieuwe locatie erbij gepakt. Helemaal dichte bak en dat vond ze toch wel wat spannend. Ook liep het wat uit dus laatste proef was erg tegen mijn been en wat staken erbij maar alsnog 184 en 198,5.

Ik moet er een beetje aan wennen dat ik met een voor mijn gevoel muah proef alsnog aardige punten rijd. Met mijn vorige paard moest ik wel echt een top proef neerzetten voor dit soort punten.
En dan was ik zelf ook echt helemaal kapot. Nu gaat het allemaal veel makkelijker dus dat is heel fijn. Ook meteen de reden dat ik besloten had deze te houden, we klikken veel beter dan mijn vorige paard en ik.

Wat een mooie punten! Gefeliciteerd *\o/*

Getup schreef:
Wbt wedstrijden....weinig keus hier. Heb al " geluk" dat er nu iets meer wedstrijden " in de buurt " zijn.

Net met de pony naar de buitenbak gegaan,even springen. Dat is net een beetje vakantie vieren vlakbij huis haha. Ligt naast een meer en de bak is 50 x 50 denk ik. En dan die zonen 10 graden {:}

Niet normaal die afstanden! Heerlijk he die zon!

Wij zijn gisteren in het kader van de pony leren kennen naar het bos geweest, wilde graag in een ontspannen setting kijken hoe dat allemaal ging met het verlaten van het terrein. Dochter kon de pony zelf op en afladen <3 Pony stond super rustig op de trailer en was enorm braaf in het bos. Met dat weer van gisteren was dat echt bijzonder genieten {:} !

Audesta

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-25 14:21

Ja dat lekkere weer was een cadeautje he!

Vandaag was het koud en moest als eerste. Brrrrr.

Maar niet onverdienstelijk. 189.5 en 202.5 en 2 en 1. En echt weer met vrij simpele proefjes. Een Iberische wedstrijd dus erg leuk.

Zo fijn he als ze alleen te laden zijn. Zover zijn wij ook bijna!