Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Noukie schreef:Bloem, hoe is het gegaan? Wat vliegt de tijd zeg, weet nog dat ik bij de buren stond van waar jij reed. Nu staan daar huizen en heb jij een rijdend kind
Melzazu schreef:Wij hadden gisteren een fijne dag! Geen winstpunten maar ik was toch echt wel tevreden. Er was in de proef wat meer spanning bij het paard wat resulteerde in een paar keer aanspringen naar galop wanneer dat niet moest. De wissels gingen ook goedfijn als je L1 rijdt
![]()
![]()
Daardoor was het geheel dus wat rommelig maar het wijken ging bijvoorbeeld super en kregen we dus ook een 7 alle keren. Ook draf verruimen ging echt heel fijn. Nou ja zo zaten er dus mooie stukken bij.
We gaan even verder sleutelen en dan gaan we over een maandje nog maar eens kijken hoe het dan gaat.
En misschien weten jullie het nog dat het met de trailer een tijdje niet zo lekker ging. Dat is ook helemaal oké nu. Gisteren was hij er ook zo braaf mee. Dat vind ik dan ook al winst. Ze doen altijd allemaal maar weer hun best voor ons.
moniek21 schreef:Melzazu, ja ik denk dat ik een goede film heb .. van ruim 2,5 min![]()
Iets te lang misschien maar wil wel alles laten zien
Audesta schreef:Poeh getup dat zou mij wel serieus tegen gaan staan. Ik rijd max een half uur vanaf huis.
Vandaag met dit paard weer nieuwe locatie erbij gepakt. Helemaal dichte bak en dat vond ze toch wel wat spannend. Ook liep het wat uit dus laatste proef was erg tegen mijn been en wat staken erbij maar alsnog 184 en 198,5.
Ik moet er een beetje aan wennen dat ik met een voor mijn gevoel muah proef alsnog aardige punten rijd. Met mijn vorige paard moest ik wel echt een top proef neerzetten voor dit soort punten.
En dan was ik zelf ook echt helemaal kapot. Nu gaat het allemaal veel makkelijker dus dat is heel fijn. Ook meteen de reden dat ik besloten had deze te houden, we klikken veel beter dan mijn vorige paard en ik.
Getup schreef:Wbt wedstrijden....weinig keus hier. Heb al " geluk" dat er nu iets meer wedstrijden " in de buurt " zijn.
Net met de pony naar de buitenbak gegaan,even springen. Dat is net een beetje vakantie vieren vlakbij huis haha. Ligt naast een meer en de bak is 50 x 50 denk ik. En dan die zonen 10 graden