Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
beterschap! 
.
Hoewel ik ook gewoon hele kleine dingen opmerk, net iets anders in de aanleuning en net anders met hoofdstel in doen
na alle ellende word je nogal paranoia, maar aan de andere kant ben ik daardoor wel altijd op tijd geweest of zelfs extreem vroeg.
, hij pakte dit bit echt veel fijner aan, normaal is onze verbinding te los-vast. Vandaag even mee lessen en vragen wat mijn instructrice ervan vind.
toch maar gebeld en de DA kon langskomen voor een kreupelheidsonderzoek. Uiteindelijk bleek bij het uitverdoven toch echt dat het probleem in de hoef zat. Na wat onderzoek blijkt dat ze een zoolkneuzing heeft. Inmiddels staat ze nu dus lekker op het land met een ingepakte voet en mag ze even rustig aan doen.

En dan idd het strafkamp erna, maar als je dan weer lekker gaat rijden daarna is het zó fijn!
na vorige keer vooral zijwaarts hoop ik dat we deze keer gewoon rechtdoor gaan. rien10 schreef:Oh oh, dat klinkt beked MyWishMax, strafkamp en de reden waarom.
Wedstrijden staan hier in de koelkast.... Droes op stal.
Ik kan nog wel online wat doen, dochter niet in het Z.

Autumnn schreef:xxxmh schreef:Ik mag zondag einde van de middag. Gelukkig wordt het hier aan de kust niet zo warm. Hopelijk laatste puntje in de B.
Leuk, dan mag ik jou weer schrijven![]()
Succes iedereen!
Hier over twee weken weer wedstrijd. Mega zenuwachtig ben ik al
succes alvast!