Online dressuurproeven rijden, voor deelnemers en juryleden!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

martinev

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-21 10:36

Ik lees nog steeds met jullie mee, komen interessante tips en discussies voorbij!

Na vorig jaar supersnel het M1 en het M2 doorgereden te zijn met mijn jonge zelfgefokte en zelfopgeleide paard, zowel online als op meetmoment, afgelopen week maar eens de stoute schoenen aangetrokken en ons beider Z-debuut gefilmd, toch wel een pennymeisjesdroom om ooit eens Z te starten, zelfs voor mij als spring/eventingruiter!
Gefilmd bij een vriendin thuis, we hebben zelf geen 20x60 baan, Juna was nogal onder de indruk van de locatie, er stond windkracht 5 in de polder, overal wapperend landbouwplastic en aan twee kanten van de baan grote paddocks waar grote groepen paarden speelkwartier hadden _O- Goede training dus hahaha! Proef ging ok, maar wel flink wat spanning we kunnen vele malen beter, maar ach, gewoon ingestuurd. Na twee dagen mijn punten binnen en gewoon een mooie winstpunt, zo tof! En vond het ook wel heel leuk om door een Grand-Prix jury beoordeeld te worden! Had 8-en en 4-en, echt volkomen terecht en kon me ook heel goed vinden in het commentaar. Toch maar weer eens vaker doen dus!

Knappe Juna <3

Afbeelding

SpikkelFire

Re: Online dressuurproeven rijden, voor deelnemers en juryleden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-21 10:56

Knap hoor! Prachtig paard!

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-21 13:10

Stoer dier!

Dee_Es

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-21 14:07

Waar was je gaan rijden Melissa? Jou kennende heb je vast goede punten ;) ik zit er ook over te denken om een keer een proef tussen de hekjes op te nemen bij de vereniging.

Gaaf dier martinev en knap dat je m zelf zo fijn hebt opgeleid.

melissa_93

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-21 14:52

Dee es in Haaksbergen (st. Isidorushoeve). Echt heel fijn dat we zo een keer in de hekjes weer konden rijden.

Martine v wat een gaaf paard, super van je winstpunt!

urosa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-21 18:57

Melissa_93, leuk om je hier ook tegen te komen, ik voorspel ook dikke punten :D

Martinev, heb vandaag nog in je topc gereageerd haha. Leuk je berichtje hier ook tegen te komen. Gefeliciteerd met je winstpunt en knap paard <3

Leuk om te lezen dat weer een aantal mensen hebben ingestuurd!

Buxy, wat fijn! Wat waren je punten?

Wij gaan volgende week maandag weer filmen. Tel echt af, vind het zo leuk haha. Wij hebben nu in het Z1 204, 201,5 en 203(die was toch een beetje zuur :+) gereden. Vooral bij de laatste 2 echt super veel feedback en leuk commentaar waar we hard mee bezig zijn om weer wat makkelijker winst te kunnen gaan rijden.

M_Bronkhorst

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-21 22:18

Leuk om weer allemaal te lezen! Ben super benieuwd naar jullie punten! ☺️

NoekAa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-21 22:33

Ik heb gisterenavond een proef ingestuurd en uurtje geleden al de punten! Super snel deze keer, heel leuk commentaar op het protocol en een dikke winstpunt in het Z1 erbij *\o/*

bamsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-21 22:57

Bijrijdster had helaas geen winst met 175,5 punt.

Filmpje was ook niet je van het kwa kwaliteit door het licht dus ik snap ook wel dat je dan eerder laag zit doordat je niet fijn kan beoordelen. Wel fijn dat bevestigd is dat de rest van de regels wel correct zijn uitgevoerd dus hebben we daar volgende keer geen stress meer van!

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-21 23:00

NoekAa_ schreef:
Ik heb gisterenavond een proef ingestuurd en uurtje geleden al de punten! Super snel deze keer, heel leuk commentaar op het protocol en een dikke winstpunt in het Z1 erbij *\o/*

Dat is snel! En gefeliciteerd met je punt :)

Krijg je trouwens mail als je uitslag online staat? Ben nu telkens de site aan het vernieuwen. :')

NoekAa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-21 23:12

SpikkelFire schreef:
NoekAa_ schreef:

Dat is snel! En gefeliciteerd met je punt :)

Krijg je trouwens mail als je uitslag online staat? Ben nu telkens de site aan het vernieuwen. :')

Dankjewel! Ja je krijgt een mailtje!

Snorlex

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-21 23:19

Bij mij kwam het mailtje in de ongewenste mailbox. Wel iets om in de gaten te houden :j

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-21 23:34

Dat is een goede inderdaad. :))

xMadelene9

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-21 02:33

Ik heb zaterdag voor het eerst een filmpje ingeleverd, mag ik dan vandaag (nieuwe week) weer een filmpje inleveren of moet ik nu wachten tot zaterdag?

Lein_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-21 07:26

xMadelene9 schreef:
Ik heb zaterdag voor het eerst een filmpje ingeleverd, mag ik dan vandaag (nieuwe week) weer een filmpje inleveren of moet ik nu wachten tot zaterdag?

Dat kan vandaag! De week loopt van maandag t/m zondag.

Ilja000

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-21 11:35

Sommige paarden hebben humor. Die geven de filmer net een duw als ze de neusriem willen tonen, of vegen even hun kwijl aan de filmer af. Had er net een die tijdens het filmen van de neusriem zijn hoofd optilde, zodat ik perfect de ruimte van onderaf kon zien. Dat was zo duidelijk toeval en daar kan ik zo van genieten.

Beste ruiters, al jullie filmpjes zorgen er voor dat ik echt heerlijke Paasdagen heb. Dank jullie wel. Ik geniet van de zeer verschillende rijbanen en omstandigheden. De zeer verschillende gebouwde paarden (dit keer) en de verschillende mate van rijvaardigheid. Maar wat doet iedereen onwijs zijn best! Dat mag ook wel eens gezegd worden!

M_Bronkhorst

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-21 11:57

Superleuk om te horen dat je zo gemotiveerd bent als jury! Ben heel benieuwd wie ik dit keer als jury heb en of ik al een keer een bokt jury heb gehad ☺️

Ilja000

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-21 12:04

M_Bronkhorst schreef:
Superleuk om te horen dat je zo gemotiveerd bent als jury! Ben heel benieuwd wie ik dit keer als jury heb en of ik al een keer een bokt jury heb gehad ☺️

Haha, zo vraag ik me steeds af of ik ruiters uit dit topic krijg.

M_Bronkhorst

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-21 12:25

Haha ik heb een L2 proef ingestuurd. Op naam vab Mischa Bronkhorst. Geen idee welke klasse je hebt gekregen om te beoordelen☺️

Ilja000

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-21 12:56

Ik ben nu met de B bezig.

urosa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-21 13:26

Ilja000, wat leuk om te lezen dat je zo heerlijk enthousiast aan het jureren bent!

Bamsy, jammer! Hoe had je de proef zelf ingeschat? Je weet natuurlijk goed hoe hij kan lopen haha.

NoekAa_ wat tof, gefeliciteerd!

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-21 13:59

Ilja000 schreef:
Ik ben nu met de B bezig.

Oeeh misschien heb je mij wel! Mijn paard heeft een gouden kleur, die valt wel op :))

bamsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-21 14:25

urosa schreef:
Ilja000, wat leuk om te lezen dat je zo heerlijk enthousiast aan het jureren bent!

Bamsy, jammer! Hoe had je de proef zelf ingeschat? Je weet natuurlijk goed hoe hij kan lopen haha.

NoekAa_ wat tof, gefeliciteerd!

Ik vond het lastig inschatten wat het zou doen. Ik ben zelf het L2 al even voorbij dus vind het dan moeilijk om zo'n proef in te schatten. Ze mag hem met wat meer lef gaan rijden en proef netter afwerken maar daan gaan we nu samen aan werken en dan komen die punten vanzelf denk ik.

Belangrijk is dat ze hem vooral correct rijdt en in zijn waarde laat maaar daardoor is hij soms zoekend en dat zie je terug in het beeld.

We gaan gewoon lekker door :j

janna

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-21 14:49

.
Laatst bijgewerkt door janna op 01-09-24 07:28, in het totaal 1 keer bewerkt

Dala8

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-21 15:00

Wat een weer vandaag! We zouden eigenlijk op buitenrit.. maar de sneeuw vloog horizontaal voorbij. Dus besloten binnen te blijven en proefje op te nemen. Dus gauw nog even proef uit het hoofd geleerd..
Nou we hadden de hagel zelfs binnen! Zo hard dat het te keer ging haha We moesten er zelf ook erg om lachen :)
Afbeelding

Nu weer afwachten!