Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Annetje schreef:Gefeliciteerd Tinkerlove! Wat goed!
Hier vandaag mijn debuut en op de site staat dat het doorgaat. Paard is de hele week al super dwars en is zo'n beetje alles vergeten wat ze kon, maar we gaan wel gewoon. Dan maar sterrenkijkend en met contrastelling door de baan. We gaan met als doel rustig rondrijden en in de ring blijven. Kijken of dat gaat lukken.
mcjv schreef:Leuk PrimaDonna! Ik heb je zien rijden, zaten hele mooie stukken tussen. Ik heb daarna bij de pony's geschreven dus was er al wat eerder.
Tinkerlove_ schreef:Gisteren m'n eerste officiële wedstrijd gehad, was natuurlijk hartstikke zenuwachtig. Maar toch een winstpunt met m'n tinkie weten te behalen. Dus nu officieel B+1
PrimaDonna_ schreef:Ik ben zo trots!
Vandaag mijn eerste wedstrijd gehad met Enjoy! Was een onderlinge dus mooie oefening voor ons!
Moest buiten en binnen rijden. De buitenbaan was echt heel nat waardoor Enjoy niet fijn door te rijden was. Maar hij liep hier super braaf zijn rondje en wat vond ik het belangrijkste!
De 2de proef was binnen en hier liep hij echt de sterren van de hemelWat ben ik dan verliefd op dit geweldige paard!!!
En dan ben ik uiteindelijk ook nog 2x 1ste met 199,5 & 200,5 punten
Annetje schreef:Wat leuk dat jullie meteen zulke punten gereden hebben zeg!
Hier was het paard gelukkig erg braaf en best rustig op het vreemde terrein. Proef ging zoals verwacht erg moeizaam. Toch nog 175 punten en een derde prijs
Imaginaerum schreef:Vandaag na vier maanden onze tweede wedstrijd gereden, ze was superbraaf dus daar was ik al heel blij mee. In de proef nog teveel rommeltjes en dingetjes maar wel bewuster kunnen rijden dan in mei. Nu heb ik ademgehaald.We hadden 184,5 en 190, niet verwacht! Nu lekker dooroefenen en denk dat ik haar eind oktober weer meeneem.