[HK] B-debuut in 2017

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Tinkerlove_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-17 08:57

Gisteren m'n eerste officiële wedstrijd gehad, was natuurlijk hartstikke zenuwachtig. Maar toch een winstpunt met m'n tinkie weten te behalen. Dus nu officieel B+1

Imaginaerum

Re: [HK] B-debuut in 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-17 09:01

Gefeliciteerd!

Ik zou dit weekend ook op pad gaan, ben benieuwd of het wel doorgaat met deze regenval.
Mijn merrie ging de laatste tijd echt super, maar had eergisteren les om nog even de puntjes op de i te zetten en ze was weer heel veel aan het hoofdschudden. Echt jammer, dat heeft ze al tijden niet meer gedaan en nu leek het wel weer Gilles de la Tourette.
Ben wel nerveus om weer te starten, misschien gaf ik die spanning onbewust aan haar door.
Als de wedstrijd wel doorgaat, dan is het doel weer rondkomen zonder kleerscheuren. :') Rodeo op wedstrijd, spectaculair vallen en uiteindelijk nog in het ziekenhuis onder de röntgen is voor 1x wel genoeg zeg maar.. _O-

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-17 10:07

Gefeliciteerd Tinkerlove! Wat goed!

Hier vandaag mijn debuut en op de site staat dat het doorgaat. Paard is de hele week al super dwars en is zo'n beetje alles vergeten wat ze kon, maar we gaan wel gewoon. Dan maar sterrenkijkend en met contrastelling door de baan. We gaan met als doel rustig rondrijden en in de ring blijven. Kijken of dat gaat lukken.

Tinkerlove_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-17 10:51

Annetje schreef:
Gefeliciteerd Tinkerlove! Wat goed!

Hier vandaag mijn debuut en op de site staat dat het doorgaat. Paard is de hele week al super dwars en is zo'n beetje alles vergeten wat ze kon, maar we gaan wel gewoon. Dan maar sterrenkijkend en met contrastelling door de baan. We gaan met als doel rustig rondrijden en in de ring blijven. Kijken of dat gaat lukken.

Dankjewel *\o/* Tijdens het lostijden werd al wel gezegd, wat een mooi paard alleen jammer dat je al met verlies rijd met zo'n paard. (Heb een tinker, en dan het grofgebouwde type haha). Maar toch een wp eruit weten te halen. M'n paard was ook dwars de afgelopen week hoor maar gisteren ging opeens het knopje 'om'. Dus wie weet bij jou ook wel. Succes vandaag!

Lena82

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-17 18:16

Vandaag mn nieuwe wedstrijd hoofdstel ontvangen en gepast! Morgen meteen mee starten *\o/* Nu duimen dat ie morgen net zo fijn is als vorige week

Dit is m

Afbeelding

Afbeelding

PrimaDonna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-17 18:41

Afbeelding
Ik ben zo trots! <3
Vandaag mijn eerste wedstrijd gehad met Enjoy! Was een onderlinge dus mooie oefening voor ons!
Moest buiten en binnen rijden. De buitenbaan was echt heel nat waardoor Enjoy niet fijn door te rijden was. Maar hij liep hier super braaf zijn rondje en wat vond ik het belangrijkste! :)
De 2de proef was binnen en hier liep hij echt de sterren van de hemel <3 Wat ben ik dan verliefd op dit geweldige paard!!!

En dan ben ik uiteindelijk ook nog 2x 1ste met 199,5 & 200,5 punten :):)

Pien1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-17 19:22

Geweldig!!!! Goed gedaan prima donna dik verdient ook.

Imaginaerum

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-17 20:49

Top! Gefeliciteerd! :)

brittms

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-17 21:21

Gefeliciteerd,super punten!!

Hier helaas wedstrijd afgelast en dus niet kunnen starten :c

_Zoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-17 21:37

Wauw gefeliciteerd zeg! :D

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-17 22:59

Wat leuk dat jullie meteen zulke punten gereden hebben zeg!

Hier was het paard gelukkig erg braaf en best rustig op het vreemde terrein. Proef ging zoals verwacht erg moeizaam. Toch nog 175 punten en een derde prijs :)

PrimaDonna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-17 08:02

Hier een klein stukje van het inrijden voor de proef. Was super fijn, kon even rondrijden en hem weer actiever aan mijn been krijgen aangezien we daarvoor 10 min in de regen hadden gestapt :(

(Commentaar dat je hoort is van de eigenaresse die mij aanwijzingen geeft ;) & mijn moeder herinnert je er nog even aan wat voor weer het is :') )

mcjv

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-17 08:54

Leuk PrimaDonna! Ik heb je zien rijden, zaten hele mooie stukken tussen. Ik heb daarna bij de pony's geschreven dus was er al wat eerder. :P

PrimaDonna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-17 08:56

mcjv schreef:
Leuk PrimaDonna! Ik heb je zien rijden, zaten hele mooie stukken tussen. Ik heb daarna bij de pony's geschreven dus was er al wat eerder. :P

En dan spreek je mij niet even aan ;)
Leuk om te horen dat er mooie stukken tussen zaten. Had binnen echt een veel fijner paard lopen. Buiten was eigenlijk niet te doen..

mcjv

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-17 08:58

Ik wou je na de prijsuitreiking nog even aanspreken maar toen was ik je al kwijt. :')

Buiten was inderdaad een zwembad, binnen was het prima te doen inderdaad. Bij de pony's scoorde bijna iedereen in de tweede proef ook een paar puntjes hoger tov dan de eerste proef.

Imaginaerum

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-17 12:55

Vandaag na vier maanden onze tweede wedstrijd gereden, ze was superbraaf dus daar was ik al heel blij mee. In de proef nog teveel rommeltjes en dingetjes maar wel bewuster kunnen rijden dan in mei. Nu heb ik ademgehaald. :') We hadden 184,5 en 190, niet verwacht! Nu lekker dooroefenen en denk dat ik haar eind oktober weer meeneem.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-17 14:18

Tinkerlove_ schreef:
Gisteren m'n eerste officiële wedstrijd gehad, was natuurlijk hartstikke zenuwachtig. Maar toch een winstpunt met m'n tinkie weten te behalen. Dus nu officieel B+1

Gefeliciteerd! Netjes ondanks de zenuwen!

PrimaDonna_ schreef:
Ik ben zo trots! <3
Vandaag mijn eerste wedstrijd gehad met Enjoy! Was een onderlinge dus mooie oefening voor ons!
Moest buiten en binnen rijden. De buitenbaan was echt heel nat waardoor Enjoy niet fijn door te rijden was. Maar hij liep hier super braaf zijn rondje en wat vond ik het belangrijkste! :)
De 2de proef was binnen en hier liep hij echt de sterren van de hemel <3 Wat ben ik dan verliefd op dit geweldige paard!!!

En dan ben ik uiteindelijk ook nog 2x 1ste met 199,5 & 200,5 punten :):)

Super, gefeliciteerd!

Annetje schreef:
Wat leuk dat jullie meteen zulke punten gereden hebben zeg!

Hier was het paard gelukkig erg braaf en best rustig op het vreemde terrein. Proef ging zoals verwacht erg moeizaam. Toch nog 175 punten en een derde prijs :)

Maar wel braaf en rustig en dat is heel erg fijn, goed gedaan. Het fijne rijden en de punten komen wel.

Imaginaerum schreef:
Vandaag na vier maanden onze tweede wedstrijd gereden, ze was superbraaf dus daar was ik al heel blij mee. In de proef nog teveel rommeltjes en dingetjes maar wel bewuster kunnen rijden dan in mei. Nu heb ik ademgehaald. :') We hadden 184,5 en 190, niet verwacht! Nu lekker dooroefenen en denk dat ik haar eind oktober weer meeneem.

Netjes, gefeliciteerd!

Ik had vandaag mijn B debuut, maar ik ga jullie ook weer verlaten. := Was maar 1 proef en ik was redelijk tevreden, paar dingen die niet fijn gingen jammer genoeg, maar overal wel redelijk gereden. De jury was het er alleen niet mee eens...

Ik werd 1e met 210,5 := En een 10 voor het halsstrekken! Mijn moeder werd, op hetzelfde paard, 2 met 191 punten. Helemaal blij dus, maar ik ga volgende keer wel L1 of L2 starten :):)

Lena82

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-17 15:18

Nette punten allemaal. Hier vandaag wat rommeltjes, paard was wat afgeleid door de harde wind hier. Toch nog 189 & 185,5 dus ben tevreden

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-17 20:21

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-17 20:38

Gefeliciteerd met de goede punten of fijne resultaten :) !!

Hier gelukkig ook weer een stuk beter dan vorige week gelukkig!
188,5 en 190 punten en bij de 2e proef een 3e prijs :D .
Trots op mijn kleine opdondertje!

linn1502

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-17 20:51

Gefeliciteerd met se mooie punten.

Ik mag zaterdag in zeewolde van start!

YellowGray

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-17 09:20

Gefeliciteerd iedereen, komen super goede punten voorbij +:)+

Training gaat hier een beetje op en neer. Ze lijkt te gaan snappen wat ik van haar wil, maar ze heeft soms echt een merrie-bui waar ik niet altijd even fijn mee om kan gaan (hiervoor anderhalf jaar een ruin gereden, die deed niet zo moeilijk := ). Dus we knutselen samen lekker verder.

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-17 10:56

Lena82 Mooi hoofdstel!
Mooie punten PrimaDonna :)
MyWishMax zal zo je topic bekijken! Nette punten hoor :j
Nette punten Josien :)

Eston train ik rustig thuis door, denk indoor nog wel een x een B wedstrijd mee te pakken :) Heb onlangs foto's gemaakt (ook van Carrera)

[ITP] Eston (v. Everdale) & Carrera (v. Wup) ITP en onder zadel

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

linn1502

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-17 12:16

ziet er goed uit hierboven!~knap paard!!

Zijn er nog meer mensen die starten in Zeewolde a.s zaterdag.

De 30e staat bij mij ook op de planning. Dit is in Garderen

linn1502

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-17 22:50

Helaas is de wedstrijd afgelast.. baal er flink van maar was te verwachten.

Nu wachten tot de 30e. Dan gaan we naar garderen.