[HK] Wedstrijd springende bokkers II

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Lithya

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-17 10:26

Voorlopige startlijst komt vandaag online, staat op startlijst. nl

Hoorde al dat het behoorlijk druk was voor de werknemers in Heerenveen.

gomir

Re: [HK] Wedstrijd springende bokkers II

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-17 10:55

Wij zijn altijd maar met 4 man om een 24/7 rooster te vullen en nu zijn er daarvan twee op vakantie, dat is dus gewoon op en af werken gedurende twee weken :+ En natuurlijk net nu veel nachtelijke opnames en telefoontjes, zal je altijd zien :=

Marijkeeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-17 14:49

Lekker druk dus !!!
zou wel leuk zijn om je weer eens te treffen op concours :)

heb de grote eerst maar voor 2x L opgegeven nog een beetje in twijfel of ik M probeer. En puppy merrie mag voor de eerste keer L proberen :P beetje een uitprobeersel of het zinvol is om haar klaar te maken voor aug blom cup. En ze doet het elke keer daar wel heel fijn. Ze kent het terrein inmiddels wel wat.

Marijkeeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-17 14:51

Lithya schreef:
Voorlopige startlijst komt vandaag online, staat op startlijst. nl

Hoorde al dat het behoorlijk druk was voor de werknemers in Heerenveen.

niet voor het springen zie ik.

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-17 14:53

Zou idd gezellig zijn!
Proberen kan altijd toch! Mijn puppie heeft door twee ruiterwissels nog maar 1 keer BB gelopen, was wel heel goed, maar voor 24/7 L+2 gaan we niet meer redden. Heb wel heel optimistisch outdoor tolbert opgegeven in het L, afmelden kan altijd nog ;)
En ik heb een 5-jarige die in Ermelo mee mag doen, Hurri is al wel echt bevestigd op M-niveau dus daar gaan we het mee proberen :j Heb jij Gucci nog opgegeven?

Lithya

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-17 16:10

Tja ik mag niet klagen. Laatst ook meerdere diensten per week gedraaid. Nu meer dan de helft gehad maar 2 in de dienst. Een die jullie heel netjes gehecht hadden.

Tegen de tijd dat jullie mogen, ben ik allang klaar :D

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-17 16:14

Ik heb er nu ook weer een in het BB Lithya, die moet eigenlijk vooral van huis. De jongens hebben al zoveel gelopen dat die ook best een weekje vrij kunnen ;) Volgend weekend zijn alle concoursen die enigszins in de buurt zijn op zaterdag, behalve Nunspeet en wat wedstrijden in Brabant. Dat vind ik dan wel een heel eind rijden voor dat rondje BB :+

Ik zal het mijn collega's vertellen als ik ze tegenkom :D

Lithya

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-17 19:00

Dressuur start om 9 uur. Vind het weinig deelname. Een gecombineerde M1, z1, z2, zzl baan. Springen zal niet veel eerder beginnen gok ik.

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-17 19:12

Maar 9 uur haal ik nooit als ik tot half 9 in Heerenveen moet werken en dan thuis de paarden nog moet ophalen ;) Dan moet het echt al 10 uur aanvangstijd worden :o
Heb Vries gemaild, die toen pony's en paarden op dezelfde dag. Als ze daar nou met de pony's beginnen dan wil dat wel :+

Marijkeeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-17 21:34

Ja heb Gucci al opgegeven voor Ermelo ga de gok wagen. Echt bevestigd is het nog niet maar heb nog wel wat voorbereiding tijd. Het FK heb ik nog niet opgegeven.
Oei nu ik jou bericht lees over Outdoor Tolbert mag ik ook nog wel proberen of ik nog mee kan doen daar.

Programma bekeken van outdoor Tolbert. Hmm moet eerst dan maar vrij regelen van het werk

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 19:09

Spannend Marijke!
Gefeliciteerd met het reservekampioenschap en alvast succes op de NMK!

Wij hadden net Vries opgegeven voor zaterdag, maar vandaag bericht dat Tessa toch in De Wolden mag starten deze week. Net dus gup bij haar afgeleverd en dan gaat hij zijn internationaal debuut maken deze week :D

Cheminee

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 20:38

Van de week redelijk goed gesprongen op de kring. Eerste rondje een pechbalk op de laatste van de dubbel. 2e parcours wilde ik te netjes en daardoor was mijn ritme slecht en toen op precies dezelfde weer een balk.. daarna dacht ik het goed te gaan maken met wat tempo erin maar helaas nog een balk.. hier werd ik 4e.

Ik vind het jammer dat ze geen klassement hebben opgemaakt over beide parcoursen en alleen maar de kampioen bekend gemaakt hebben.. maar als ik het zelf goed bekeken heb ben ik tweede of derde in het klassement. Toch wel leuk om te weten ook al heb je er niks aan :=

Paardje begint het echt leuk te doen :+:

Lithya

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 20:44

Gaat je lukken Marijke!!

O gaaf Gomir. De Wolden is ook mooi!!

Change3x

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-17 11:09

Felien_Kyra

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-17 11:19

Change3x schreef:
Ik lees hier super resultaten!

Afgelopen weekend met mijn merrie weggeweest, ik ben een trotse en zeer tevreden baas. :j

Heb er een topicje over gemaakt:

[SPR-ITP] Eastern Eclipse (v. Westpoint) in de springring

Had ook al in je topic gereageerd, maar wat een goede punten!

Voor de rest zie ik er ook indd weer goede resultaten tussen zitten!

Iemand hier die ook een paard heeft dat zo ontzettend nerveus is op de trailer? Ze gaat er nu wel elke keer op maar komt er helemaal bezweet vanaf, terwijl mijn vader echt super rustig rijd...

Capriootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-17 11:26

Allemaal leuk meiden! :D

Ga even topic spieken!

Hier ook zo'n nerveuze helaas.. Hij schraapt en kijkt steeds achterom, staat heel onrustig. Best vervelend want ga graag met hem op pad maarja, hij vind het niet leuk. Geen idee wat je eraan kan doen helaas.

Afgelopen weekend hebben we de Rubio Monocoat competetie in het L gewonnen op Marienweide (aerdenhout) *\o/* Een mooie statie deken en €125,- prijzengeld. Knap kind :+:

Afbeelding

en m'n vorige paardje was erg onder de indruk op outdoor gelderland maar werd op CSI geesteren 14e van de 45 op z'n dus pas tweede grote concours. Enorm trots op hem en zijn nieuwe baasje!

Afbeelding

paljaslaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-17 11:27

Goed bezig allemaal!
En Eclipse doet het echt goed Elys.
Nog gefeliciteerd Kay! En wat doet Spook het goed zeg.

Ik ga vrijdag een keer bij een andere instructrice rijden. Eens kijken of zij nog een betere manier heeft om met Gismo om te gaan.

Felien_Kyra

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-17 11:30

Wow super en lekker geldbedragje ook gewonnen! haha

Kan best fijn zijn bij een andere instructrice, die heeft dan weer andere tips waar je wellicht wat aan hebt.

Capriootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-17 11:33

Ja beter bedrag dan eens die 15/20 euro hihi. Echt heel blij mee!

Ja een andere blik kan wonderen doen.. Ik had afgelopen zaterdag een enorm slecht stuur, meneer ging zelfs bijna de baan uit. Dus ga nu dressuur matig maar heeeel veel wenden. Deed ik al dacht ik maarja.

Felien_Kyra

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-17 11:35

Ik zou al blij zijn als ik eens 15 of 20 win haha, maar nee :') elke keer komt er een balkje om de hoek kijken en helaas zijn mijn punten nooit echt geweldig hoog.. haha

paljaslaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-17 11:39

Laatst toen ik een volte had gestuurd had ik alsnog iets van 70 stijlpunten. Vond het apart haha.

Precies en heb het idee dat ik nu met de huidige een beetje vastloop. En sommige dingen ben ik het ook niet altijd mee eens dus dat is dan ook wel vervelend.

Change3x

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-17 11:43

Er wordt ook gekeken naar hoe je iets oplost dus 70 stijlpunten is dan zo gek nog niet!

Aerdenhout had mijn verkochte pony ook gewonnen in het L. :) Gefeliciteerd met je prijs!

FCSA

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-17 12:36

Super goed gedaan Kay! *\o/*

Wij hebben afgelopen weekend een fijn rondje gecrosst in Renswoude :)

Afbeelding

Marijkeeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-17 12:55

gomir schreef:
Spannend Marijke!
Gefeliciteerd met het reservekampioenschap en alvast succes op de NMK!

Wij hadden net Vries opgegeven voor zaterdag, maar vandaag bericht dat Tessa toch in De Wolden mag starten deze week. Net dus gup bij haar afgeleverd en dan gaat hij zijn internationaal debuut maken deze week :D

Thanks!! super trots op gekke Gucci :D had het echt niet verwacht!

Cool dat ze mag starten op De Wolden!!!

Elitedeux

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-17 15:59

Afbeelding

Vandaag even de sloot nog een keer meegepakt, keek weer nergens van op. Ikzelf vond het spannender dan Schimmel :o Wij gaan aankomende vrijdag hopelijk voor de laatste keer M1 starten en aankomende dinsdag hebben we een rondje B en L opgegeven in Wierden :D