[HK]Wedstrijd springende bokkers.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

welmoed__

Re: [HK]Wedstrijd springende bokkers.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 12:01

Waarschijnlijk kon iemand zijn handjes niet beheersen.

_Elke

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 12:29

Dat denk ik ook.. asociaal.. het was een simpele zwarte niet eens spectaculair! 8)7

En die dingen kosten nix! Misschien kan ik nu een gave paarse vinden! Hihi

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 12:44

Lekker duf dan van je zweep! Dat is me toch al regelmatig gebeurd.

Ik ben kneiterdruk geweest met tentamens, werk, scheren en sollicitatie gesprek dus heb eigenlijk niet meegelezen. Zag wel een knap geschoren schimmel voorbij komen :9 en dat een paar dames gecrosst hadden, dat begint bij mij ook wel te kriebelen.

Zou gisteren zelf op cc zijn geweest maar mijn lief had een hotel geboekt voor zaterdagavond dus vroeg opstaan zat er niet bij. :D We gaan het de 23e maar proberen in Zeewolde. Keertje vakantie voor die bolle van me is ook niet erg.

paljaslaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 12:56

Knappe schimpie!
Gister rondje bos, nou de stap leek meer op tolt want jeetje wat was meneer druk :') Vriendin was mee en heeft foto's gemaakt <3
Afbeelding

Lithya

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 13:01

Leuke foto! Bennink weer hoor. Zou helemaal gek worden van zo'n klapperend shirt.

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 13:37

Wat een knap schimmeltje!

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 14:06

:wave:

Dankjewel voor alle leuke woorden over Chall :D
Laura de keren dat je viel was toch ook met een dubbel? Ga je niet onbewust anders rijden op dubbels? Leuke foto! Is het nou een pony of een paard?
Ziet er netjes uit Elke!
Klinkt druk Pantykous! Sollicitatie goed gedaan?

Ik ben concoursen aan het uitzoeken.

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 14:10

Hier in de buurt op t moment weinig te rijden op zondag helaas. :n

Ja ben aangenomen, februari beginnen!

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 14:11

Hier zijn vooral pony's op zondag. Vind ik niet erg want ik start liefst niet op zondag.

Gefeliciteerd! Leuke baan?

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 14:21

Ja hier ook, ik kan gewoon nooit op zondag! Vanaf zomer 2016 pas dus dat duurt niet even. :D

Hele leuke baan, althans zo lijkt het. Bij een bedrijf dat spelletjes maakt voor andere bedrijven om het personeel iets te leren bijvoorbeeld.

_Elke

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 14:54

Tnx! :-)

Ik heb alweer tot januari de wedstrijden ingeschreven. Als ze de binnen wedstrijden zo loopt als dat ze zaterdag buiten deed ben ik helemaal happy.

Klinkt leuk Pantykous. Leuke uitdaging lijkt mij.

Ik start ook het liefst op zaterdag hier in de buurt is het ook vaak zo dus dat scheelt. Tenzij het in Overijssel is dat is ook wel es op zondag.. Hattem en omstreken is dat toch wat 'ouderwets' in..

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 14:59

Oh dat klinkt leuk Pantykous!

Ouderwets of houden gewoon vast aan geloof? :) Ik kreeg vroeger altijd uitnodigingen voor Genemuiden (dan vroeg het secretariaat de mailadressen op van alle ponyruiters die M en Z reden) en dat was ook altijd op vrijdag en zaterdag. Nooit gestart overigens :+

Ik heb inmiddels 3 wedstrijden opgegeven (waarvan 2 deze week :') maar dat is even een noodgeval) en nog hard aan het puzzelen.

_Elke

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 15:11

Haha houden heeeeeel erg vast daaraan ja hihi maar dat maakt niet uit hoor. Ieder zijn ding.

Genemuiden houd daar ook erg aan vast ja. Is wel echt mooi rijden daar vind ik. Lekker ruim en goede bodem.

Ons eigen concours met Pinksteren is ook zaterdag en maandag.

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 15:18

Ik had er vroeger nooit problemen mee om op zondag te starten, maar mijn vriend komt uit zo'n gezin en we zijn de zondagen dus altijd gewoon lekker samen. Verder is hij ook elke dag aan het werk van vroeg tot laat en je hebt op het moment ook zoveel mogelijkheden om doordeweeks te starten dat ik er niet moeilijk over doe om een wedstrijd op zondag over te slaan. Krijg ook altijd opmerkingen en boze blikken van schoonfamilie :')

Met Pinksteren wordt hier de zondag ook overgeslagen op het grote concours in de buurt geloof ik.

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 15:22

Er is hier in de buurt maar weinig te doen doordeweeks eigenlijk. Kan het iig niet vinden om wedstrijdplatform en heb ook weinig zin om 70km enkele reis te doen voor een keertje springen.

Genemuiden werkt m'n pa veel, mag ook absoluut niet komen op zondag. :D

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 15:31

Er zijn hier ook concoursen die niet op Startlijsten staan maar wel via de KNHS site. Misschien dat je daar wat kan vinden?

Cioccolato

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 16:15

G.muiden is zwarte kousen stad dus manegw ook. Erg zonde en erg dom ook.
Wij zijn eens gestart op zondag en toen hadden we heeeeeele erge ruzie met de manege toen het nog niet mocht. :Y)
Bestw ooit dst we daar zijn weg gegaan

welmoed__

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 16:59

Tsja, ieder zijn ding om door geloodsredenen geen wedstrijd te organiseren op zondag, maar totaal niet mijn ding, haha. :')

Gefeliciteerd met je baan Pantykous. Ik ben ook op zoek, pfff valt echt niet mee. :=

Zo net heerlijk weer getraind. Pakken het weer op na 3 weken van heel weinig doen. Heeft hem zeker goed gedaan, ook het scheren. Het is weer een vrolijk paard, wat ik af en toe ook eens te verduren krijg met het rijden. Bok Bok. :') Is niet erg, kan er wel om lachen.
Hij heeft ook nog even lekker met zijn vriendje gespeeld, doet ie anders ook niet veel, dus je merkt echt dat ie weer beter in zijn vel zit, want afgelopen weken was hij echt een beetje down, niet vrolijk. Hij heeft ook veel te doen gehad afgelopen tijd, dus denk dat zijn schijfie een beetje vol was.

paljaslaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 18:40

Fijn dat je bent aangenomen pantykous!
Shirt los was inderdaad ook irritant maar was voor de foto's :')
Fijn dat de training goed ging welmoed!

Vorige keer dat ik er naast lag was gewoon op een enkele. Maar het ligt aan mijn rijden als ie stopt.
Dinsdag niet zei mn instructrice want kwam er juist heel mooi bij, achja kan gebeuren.
Mickey is 1.58 dus we spreken maar van een twijfelgevalletje :') ik noem het gewoon een pony in ieder geval :P

Lithya

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 19:44

Gefeliciteerd Panty!!

Ben momenteel nog niet verder dan Zuidwolde 16 november. Sonnega is niet praktisch. Denk dat ik flexibel start, maar b is op vrijdag en l zaterdag. Al is het maar 10 minuten verderop, ik ga liever voor praktisch. Ook nog even op zoek naar dressuur. Kijken of ik de punten voor de m2 binnen kan krijgen.

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 20:37

Ik wilde graag naar Sonnega want dat beviel vorig jaar erg goed (uitgezonderd parkeren want ik stond op een blubberveldje), maar ik ben dan een weekendje weg met m'n vriend. Ook leuk natuurlijk. Was er toen alleen veel te vroeg want het Friese principe van 2 parcoursen voor winstpunten had ik niet begrepen. Dacht dat de hele groep reed en daarna weer van nummer 1 begon, maar ze deden dus nummer 1, nummer 2, nummer 1 weer, nummer 2 weer. Was er 3 uur te vroeg ofzo :')

Ik heb vanmiddag fijn gesprongen thuis. Lekker wat oefenen op techniek. Had in de planning staan om eerst weer een paar keer L te starten voordat ik weer het M in ging, maar ik heb m'n zinnen gezet op een startplaats in Drachten dus ik rijd alles flexibel L en M omdat de wedstrijd van zaterdag ook een selectiemogelijkheid is :+ . Ga woensdag naar Winschoten en zaterdag naar Bronneger. Wilde eigenlijk iets rustiger aan beginnen maar de selecties van Drachten waren toen ik laatst wedstrijden wilde opgeven nog niet bekend dus had het eerst maar even gelaten :+

Lithya

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 20:58

Dat vind ik juist zo ideaal hier. Hoef je nooit 2x op te zadelen.

SimonDesteny

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 22:32

JAA, internet leeft weer *\o/* :+
Ik heb echt weer een heel eind moeten bijlezen.
Zag leuke foto's voorbij komen! :D

Heb met mijn paard ook het eerste oefenparcours gereden, had beide parcoursen 1 balkje.
Dus ik ben zeker tevreden, want ik heb hem pas een maandje. :o
Mag woensdag ook voor het eerst mee rijden in de les bij de club, dus ben benieuwd hoe dat gaat bevallen. :)

Edit; Dat van de verloren zweep, dat is mij nu ook 2x overkomen. Per ongeluk bij de trailer laten liggen, je komt terug en foetsie..

Loes1996

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 22:35

SimonDesteny : is er een standaard "route" bij zo'n BB? ik vraag me echt af hoe ik de volgorde en lijnen moet gaan onthouden namelijk, zeker als ik ze pas op de dag zelf zou zien staan haha

_Elke

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 22:46

Loes1996 schreef:
SimonDesteny : is er een standaard "route" bij zo'n BB? ik vraag me echt af hoe ik de volgorde en lijnen moet gaan onthouden namelijk, zeker als ik ze pas op de dag zelf zou zien staan haha

Deze snap ik ff niet.. haha het is toch steeds een ander parcours? :)