Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Melzazu schreef:Ah ja en dan kun je je er ook mentaal weer meer op het afscheid voorbereiden Moniek
Heb je al iets anders om op te leiden? Of op zoek?
Ja ik twijfelde ook over nog een keer scheren en ik dacht net als Getup. Ik vind paardlief er wel wat “slordig” bij staan nu en hij zweet ook alweer sneller. Heb einde maand nog wedstrijd ook dus twijfel nog even verder of ik hem toch nog ga doen.
Misschien was het “slordige” van je dochter dat het paard wat over tempo ging?
moniek21 schreef:Het was even stil van mijn kant, maar afgelopen zaterdag hebben Mac en ik ons Inter 1 debuut gemaakt..
De laatste keren was ons debuut ( ZZZ en LT ) steeds net niet … maar dit keer was het wel gelijk raak met 62,3% super tevreden. Ik train nu rustig met hem door en hij komt daarbij ook te koop.. het valt me zwaar maar ik merk dat ik het opleiden toch leuker vindt dan het “doorrijden”..
goldenarrow schreef:Hier vandaag ons B-debuut gehad. Echt nog zat verbeterpunten natuurlijk en het mag allemaal veel vloeiender, maar ik was al hartstikke trots dat we gewoon de baan op een fatsoenlijke manier rondkwamen. Dat was mijn voornaamste doel. Toch nog in de eerste proef 181 punten gescoord en in de tweede proef 186,5 en zelfs een eerste prijs mee naar huis mogen nemenEcht nooit verwacht en ik ben echt heel trots! Ze was een stuk relaxter nu in de binnenbaan dan normaal in de les
Dan wil ze nog weleens spoken zien, haha.