Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-20 18:07

Queelens schreef:
Dat heb ik ook Irisje, les liever bij eigen instructrice. Vooral nu in dit ‘stadium’ waar we ons bevinden. Heb ‘vroeger’ vaak zat eens clinics gereden, ook bij OS ruiters. Was ook leerzaam, maar aan een les bij eigen instructeur had ik toch meer..

Ik vind clinics of losse lessen bij een topruiter ideaal. Daar haal ik dan toch net weer wat anders uit.

De 'lessen' via een opgenomen video begrijp ik niet zo goed. Je wilt toch meteen kunnen uitwerken en met degene die je de tips geeft de reactie zien?

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-20 18:10

Het systeem is niet zo goed eigenlijk.

Vul je als jury 65 pnt in ipv 6.5 dan telt hij er gewoon 65 bij op.

Mis je een getal omdat je een vakje niet invult dan geeft hij onderaan geen foutmelding.

De KNHS controleert de coupons niet volgens mij en noteert de uitslag in het systeem.

martinev

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-20 18:13

Bij mij was er geen cijfer ingevuld voor de houding en zit. Door het +1 / -1 telsysteem is dat gewoon meegenomen als een 6. Helaas, meestal krijg ik een stuk hoger voor houding en zit. Maar het heeft verder geen invloed op het aantal winstpunten dat ik voor die proef krijg dus ik laat het er gewoon bij. Kan me voorstellen dat er een keer zoiets tussendoor glipt, zeker als er niet door iemand anders nageteld wordt.

Ik heb trouwens ook nog geen punten van de 7e, maar de drie werkdagen zijn ook nog niet voorbij, wacht rustig af!

Danique07

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-20 18:14

_x_Vace_x_ schreef:
Ik heb mijn punten ook binnen voor ons debuut in het M2 *\o/* 206 punten

Ook me protocol al binnen super fijn beoordeeld en veel bij geschreven ook streng (onvoldoende) beoordeeld op de onderdelen die (wat ik weet) beter moeten en kunnen.

Wat goed! Gefeliciteerd!

_x_Vace_x_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-20 18:16

Danique07 schreef:
_x_Vace_x_ schreef:
Ik heb mijn punten ook binnen voor ons debuut in het M2 *\o/* 206 punten

Ook me protocol al binnen super fijn beoordeeld en veel bij geschreven ook streng (onvoldoende) beoordeeld op de onderdelen die (wat ik weet) beter moeten en kunnen.

Wat goed! Gefeliciteerd!

Dank je *D

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-20 18:20

PSvanLot schreef:
Queelens schreef:
Dat heb ik ook Irisje, les liever bij eigen instructrice. Vooral nu in dit ‘stadium’ waar we ons bevinden. Heb ‘vroeger’ vaak zat eens clinics gereden, ook bij OS ruiters. Was ook leerzaam, maar aan een les bij eigen instructeur had ik toch meer..

Ik vind clinics of losse lessen bij een topruiter ideaal. Daar haal ik dan toch net weer wat anders uit.

De 'lessen' via een opgenomen video begrijp ik niet zo goed. Je wilt toch meteen kunnen uitwerken en met degene die je de tips geeft de reactie zien?

Ja ag en je kan er indd ook weer uithalen wat niet werkt bij jouw paard :j dat heb ik bij die OS ruiter gehad. Vind die man ongelooflijk goed en ook fijn rijden. Althans dat lijkt altijd zo. maar de manier van rijden sloot toen toch niet aan bij ons als combinatie.
In the end heb je er altijd wel wat aan indd en je reflecteert het ook weer met je eigen instructeur.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-20 18:28

DoretteK schreef:
Ik ben ook erg benieuwd naar mijn protocol, heb je je punten maar blijf je alsnog refreshen de hele dag :+

Zie net dat je vanaf vandaag ook voor trainingsadvies in kan schrijven. Wel wat duur voor mijn portemonnee O:)

Dat kan je hier op Bokt gratis krijgen hoor.

M_arjolein

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-20 18:43

Dikke punten @vace! Gefeliciteerd.

Ach even een mailtje naar de KNHS gedaan en dan passen ze t vast gewoon aan. Kan me voorstellen dat er met zo'n systeem een foutje gemaakt kan worden.

swatch

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-20 18:45

Voor 12 tot 15 minuten film 50 euro betalen? Wie gaat dat nou doen? Dan zou ik eerder bellen voor een priveles. Dan ben je 100 euro kwijt, heb je een uur feedback.

_Lobke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-20 19:43

xVerax

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-20 22:30

Nou ik heb vandaag voor het eerst een proefje opgenomen :+.

Was geen ideale dag met de hoeveelheid wind, maar denk dat het wel aardig gelukt is zo..

_x_Vace_x_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-20 08:42

Event van 21e staat open voor liefhebbers

GiGi_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-20 09:06

Hebben meer mensen nog geen protocol maar al wel hun punten? Vorige keren stond mijn protocol er binnen een uurtje ook bij. Gisterenochtend al de punten gekregen maar nog geen protocol. Ik ben zo nieuwsgierig naar het jurycommentaar :)

DoretteK

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-20 09:06

Hier hetzelfde Sunniva :=

GiGi_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-20 09:08

DoretteK schreef:
Hier hetzelfde Sunniva :=

Oke! Ik ben niet de enigste dus. Nog even geduld dan... Ben ik heel erg goed in :')

Dispar_Vulgo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-20 09:14

Ik heb nog geen uitslag van 5 mei. Is het vanmiddag te vroeg om al te bellen? :+

Vorige keer dat ik belde toen m'n uitslag na 3 werkdagen niet online was, was mevrouw aan de telefoon erg onvriendelijk.. dus ik bel niet zo snel nog een keer :')

GiGi_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-20 09:16

Dispar_Vulgo schreef:
Ik heb nog geen uitslag van 5 mei. Is het vanmiddag te vroeg om al te bellen? :+

Vorige keer dat ik belde toen m'n uitslag na 3 werkdagen niet online was, was mevrouw aan de telefoon erg onvriendelijk.. dus ik bel niet zo snel nog een keer :')

Anders stuur je een appje... Dat is misschien fijner voor ze.

linn1502

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-20 09:26

Kan het kloppen dat nog niet iedereen de punten heeft van het event van 07-05?

FriesWytske

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-20 09:28

Dispar_Vulgo schreef:

Ik zou gewoon nog even afwachten. Heb je je punten aan het eind van de week nog niet. Dan kun je altijd nog contact met ze opnemen. Zoals je hier al las. Krijgen de juryleden ook nog filmpjes van eerdere events.

DewiFoto

Mijn punten voor de 7e zijn net ingevuld. 184 in het L2. Heel blij mee want dit was zeker niet mijn beste proef. Dus we gaan weer lekker verder trainen. Ik merk vooral dat ik door deze online wedstrijden een stuk fanatieker wordt in mijn trainingen. Omdat we normaal alle disciplines willen trainen. Nu leg ik toch net iets vaker mijn dressuurzadel er op en merk toch echt dat ik alvast probeer de oefeningen van een hogere klasse mee te pakken. Dat deed ik eerder bijna nooit omdat ik mij meer focuste op het springen en de eventing.

Anoniem

Wat zijn jullie allemaal drammers zeg sjonge jonge. 7 mei is nog geen 3 werkdagen en de KNHS heeft toch ook al vaker aangegeven dat door de enorme hoeveelheid data ze die 3 dagen niet altijd kunnen waarborgen.

vaaleriee

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-20 09:29

Yvank_ schreef:
Wat zijn jullie allemaal drammers zeg sjonge jonge. 7 mei is nog geen 3 werkdagen en de KNHS heeft toch ook al vaker aangegeven dat door de enorme hoeveelheid data ze die 3 dagen niet altijd kunnen waarborgen.

Wilde net zeggen... :roll:

NoekAa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-20 09:30

Ach zolang er hier gezeurd wordt heeft knhs er geen last van :)

GiGi_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-20 09:36

Dat heet geen drammers dat noem je benieuwd, nieuwsgierig, geïnteresseerd en gemotiveerd... Geloof dat er de afgelopen pagina niemand heeft ‘gedramd’ waarom het er nog niet op staat!

vaaleriee

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-20 09:39

Sunniva schreef:
Dat heet geen drammers dat noem je benieuwd, nieuwsgierig, geïnteresseerd en gemotiveerd... Geloof dat er de afgelopen pagina niemand heeft ‘gedramd’ waarom het er nog niet op staat!

Gemotiveerd? Eerder ongeduldig. Maar snap dat je het graag wilt weten maar als KNHS aangeeft 3 werkdagen en dat het erg druk is, wacht dan gewoon geduldig af.