[HK] B-debuut in 2017

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Josien_

Re: [HK] B-debuut in 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-17 14:28

Een mooiere debuut kun je je bijna niet wensen :) !
Wij hebben volgend weekend op de eigen club wedstrijd. Ben benieuwd.

ynskek
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-17 14:38

Succes Josien,

Ik ga jullie na mn dubbel winst afgelopen weekend nu toch echt verlaten. Ik ga of 24 september of 21 oktober L1 starten.

brittms

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-17 22:27

Succes in het L1 met je knapperd yneskek!

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-17 20:34

Mag ik me hier ook melden? O:)

Ik ga volgend weekend mijn B debuut maken met huidige paard. Mijn laatste wedstrijd is denk 5 of 6 jaar geleden en in de tussentijd heb ik ook niet meer gereden tot we dit paard kochten. Door zadelproblemen en gezondheidsproblemen van mijn kant heb ik het afgelopen jaar ook niet veel gereden, ik denk dat ik bij elkaar nog geen half jaar 1 keer per week rijd weer. := Ik mag versneld promoveren, dus misschien ben ik ook zo weer weg. Maar stiekem ben ik toch wel zenuwachtig, vooral omdat ik zelf erg perfectionistisch ben en ik enorm verwend was met vorige paard. Ik ga samen met mijn moeder starten (we rijden paard ook samen). Zij 2 proeven en ik maar 1. Ook door gezondheid, eerst maar kijken of ik 1 proef overleef. Als dat goed gaat wil ik de keer daarna wel 2 proeven proberen en mocht het nu extreem goed gaan dan ga ik wel eerder over naar de L1 dan met 10 winst. Maar vorige keer met oefenen was het niet naar mijn zin met een L1 proefje.

xVerax

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-17 19:05

Renee_S schreef:
Dank jullie wel :D mooie punten ook brittms! Gefeliciteerd

Dit zijn wij btw :D
[ [url=m/I5Cfyp.jpg]Afbeelding[/url] ]

Leuke fjord heb je! Gefeliciteerd met je winstpunten.

YellowGray schreef:
Mooie punten, gefeliciteerd!

Ik heb ook een fijn debuut gehad. 199 en 196,5 punt, super trots! Ik rekende niet eens op winstpunten want ik had geen idee wat ik kon verwachten, neem ik er zomaar 4 mee naar huis :+ *\o/*

Mega goed!

ynskek schreef:
Netjes hoor Renée..

Hier in mn laatste B wedstrijd 2x eerste met 190,5 en 198

Gefeliciteerd!

MyWishMax schreef:
Mag ik me hier ook melden? O:)

Ik ga volgend weekend mijn B debuut maken met huidige paard. Mijn laatste wedstrijd is denk 5 of 6 jaar geleden en in de tussentijd heb ik ook niet meer gereden tot we dit paard kochten. Door zadelproblemen en gezondheidsproblemen van mijn kant heb ik het afgelopen jaar ook niet veel gereden, ik denk dat ik bij elkaar nog geen half jaar 1 keer per week rijd weer. := Ik mag versneld promoveren, dus misschien ben ik ook zo weer weg. Maar stiekem ben ik toch wel zenuwachtig, vooral omdat ik zelf erg perfectionistisch ben en ik enorm verwend was met vorige paard. Ik ga samen met mijn moeder starten (we rijden paard ook samen). Zij 2 proeven en ik maar 1. Ook door gezondheid, eerst maar kijken of ik 1 proef overleef. Als dat goed gaat wil ik de keer daarna wel 2 proeven proberen en mocht het nu extreem goed gaan dan ga ik wel eerder over naar de L1 dan met 10 winst. Maar vorige keer met oefenen was het niet naar mijn zin met een L1 proefje.

Welkom, leuk dat je het weer gaat proberen op wedstrijd! Alvast veel succes gewenst.

------------------------------------

Mijn dressuurwedstrijd vorig weekend was helaas afgelast, weet niet of ik dat al benoemd had.. Gisteravond heb ik crosstraining gehad, grotendeels in de stromende regen maar dat mocht de pret niet drukken! Wat een lol hebben we gehad en wat was ze enthousiast.. Dit moeten we maar vaker gaan doen.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Lena82

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-17 16:56

Hoi, mag ik me hier ook melden?

Vandaag met mn 4-jarige voor de tweede x B gestart. Vorige x veel spanning en slordig gereden. Resultaat 172,5 en 174.

Dit keer beter ons best gedaan en 193 en 194

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-17 20:38

Welkom!

Hier vandaag de slechtste wedstrijd tot nu toe. Geen winstpunt mee naar huis mogen nemen.
Helaas gingen precies de dingen waar we zo hard op trainen niet goed.

brittms

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-17 21:39

Leuk paardje xVerax !

Nette punten, gefeliciteerd Lena82

Jammer Josien_ enig idee hoe het komt? :/

xVerax

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-17 21:58

Lena82 schreef:
Hoi, mag ik me hier ook melden?

Vandaag met mn 4-jarige voor de tweede x B gestart. Vorige x veel spanning en slordig gereden. Resultaat 172,5 en 174.

Dit keer beter ons best gedaan en 193 en 194

Welkom! Super goed dat je bij je 2e wedstrijd al zulke punten rijd! Daar moet ik nog van dromen :=

Josien_ schreef:
Welkom!

Hier vandaag de slechtste wedstrijd tot nu toe. Geen winstpunt mee naar huis mogen nemen.
Helaas gingen precies de dingen waar we zo hard op trainen niet goed.

Altijd vervelend.. Hadden jullie veel last van spanning? Ik train me ook altijd suf op de voor ons lastige onderdelen en dan gaat het thuis goed, maar op wedstrijd komt het er nog niet uit.. Zo jammer.

@brittms Thanks! :D

Ik heb vandaag nog een videootje geëdit van mijn crosstraining. Vinden jullie misschien ook wel leuk om te zien. (wel echt even de kwaliteit op 720p zetten anders zie je helemaal niks)

Lena82

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-17 22:25

Dank je wel! Was ook heel blij met m vandaag, zo zoet als ie was.. hopen dat we dit vast kunnen houden nu

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-17 22:43

Wij hadden voorheen altijd veel last van spanning, dat ging de laatste tijd juist erg goed op wedstrijd. Maar vandaag helaas niet. Ze steekt haar hoofd omhoog en wordt onrustig in de aanleuning. Dan kun je gewoon vrij weinig meer.

Tinkerlove_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-17 23:17

In een impulsieve bui mij opgegeven as vrijdag. Nu beginnen de zenuwen al toe te slaan en heb ik het gevoel er nog niet klaar voor te zijn. :') gelukkig is het bij de stal waar ik sta, dus geen vreemd terrein.

FleurSandro

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-17 10:27

Mijn volgende wedstrijd is ook eindelijk weer gepland! Teller staat nu op L1+4! 24 september mogen we weer na een bijna 3 maanden lange stop vanwege willen doortrainen, koliek, kreupel, 2x osteopaat dus weer even een complete mikmak gehad en hopelijk kunnen we nu wat regelmatiger weer wedstrijdjes meenemen

linn1502

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-17 10:40

Zoo ik ben eindelijk weer bij gelezen. Zag een mooie fjord voorbij komen,leuk! Als weer hoop positieve reacties en enkele verbeter puntjes/ momenten...

Ik ga als het goed is de 16 weet starten ( in zeewolde) en sws de 30 (in garderen)

Vind het erg spannend want zoals ik al eerder had verteld is mijn debuut , nou ja debuut, eerder poging tot niet een positief moment geweest..

Nadat hij was opgeknapt van het incident bleef hij erg vervelend doen onder de man. Na een bezoekje van de tandarts is hij echter weer helemaal se oude en loopt hij momenteel erg fijn. Ongelofelijk hoe trots je dan op zn Dier kan zijn♡

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-17 14:24

Leuk, er staan weer veel wedstrijdjes op de planning :D !

brittms

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-17 18:01

Hier gaan we zaterdag weer *\o/*

madeliefjesx

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-17 17:24

17e staat er weer een wedstrijd in de planning ! zit wel in heel erg dubio.... dreamer heeft weer last van zomereczeem gehad dit jaar.. heel zijn staart is dus kapot geschuurd, zijn manen ook maar die kan ik wel afscheren... hoe moet ik dit nu gaan doen :(

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-17 19:30

Dat is vervelend voor je paard Madelief! Ik snap alleen de link met de wedstrijden niet. Jammer voor je paard en vervelend voor jou, maar verder geeft het toch niks?
Mijn eigen paard heeft ook de helft van zijn manen geschuurd, ik vlecht gewoon de overige helft.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-17 19:33

Mijn vorige paard miste ooit eens de helft van zijn manen door een halsdeken. De rest vlocht ik gewoon in, jammer, maar je kan er niks aan doen. ;) Staart doe ik nooit iets mee, niet vlechten, niet opscheren, alleen uitpluizen en gewoon laten hangen. Bij 1e pony die regelmatig schuurde zag dat er niet altijd fraai uit, maar nooit commentaar op gehad. Het is geen poepvlek die je weg kan wassen en je niet gedaan hebt. ;)

EDIT: Dus invlechten wat kan als je dat wil en verder niks.

Nog even een foto van ons:
Afbeelding

Komende zondag zijn we aan de beurt, alleen nog even kijken met welk zadel. Nee, dat lieg ik. We moeten helaas met leenzadel starten, dus als jullie mee willen duimen dat mijn lichaam niet te hard gaat protesteren tijdens de proef?

madeliefjesx

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-17 19:38

oww super, ik was echt bang dat je hierdoor een diskwalificatie kon krijgen of iets in die richting

Tymone

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-17 22:08

madeliefjesx schreef:
oww super, ik was echt bang dat je hierdoor een diskwalificatie kon krijgen of iets in die richting

Nee joh, kun je toch niks aan doen. Is al vervelend genoeg dat je paard daar zon last van heeft. Zou het voor je paard zo prettig mogelijk maken en voor het oog Okey.

PrimaDonna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-17 22:13

Ik mag zaterdag meiden.. oefen maar wel spannend!! :=

Heb het zo druk met werk dat ik gewoon geen tijd en zin heb om het topic bij te lezen. Sorry!... :o
Hopelijk straks als het wat rustiger is rond mijn werk wel..

Afbeelding

YellowGray

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-17 15:58

Ik ga pas 14 oktober weer. Vind ik ook niet zo erg, want er zijn nog genoeg punten waar we hard mee aan het werk zijn :)

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-17 17:59

PD ik mag ook zaterdag voor het eerst. Qua oefeningen zijn we echt nog niet klaar, maar het is heel dichtbij en zo kunnen we alvast een keer oefenen.

madeliefjesx

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-17 14:59

heb een nieuw zadel voor dreamer aan laten meten en heb er vandaag ook mee gelest ! een wereld van verschil ! heb ook de proeven geoefend en heb er een goed gevoel bij.. zin in de 17e !