Wij hebben volgend weekend op de eigen club wedstrijd. Ben benieuwd.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Renee_S schreef:Dank jullie welmooie punten ook brittms! Gefeliciteerd
Dit zijn wij btw
[ [url=m/I5Cfyp.jpg]Afbeelding[/url] ]
YellowGray schreef:Mooie punten, gefeliciteerd!
Ik heb ook een fijn debuut gehad. 199 en 196,5 punt, super trots! Ik rekende niet eens op winstpunten want ik had geen idee wat ik kon verwachten, neem ik er zomaar 4 mee naar huis![]()
ynskek schreef:Netjes hoor Renée..
Hier in mn laatste B wedstrijd 2x eerste met 190,5 en 198
MyWishMax schreef:Mag ik me hier ook melden?
Ik ga volgend weekend mijn B debuut maken met huidige paard. Mijn laatste wedstrijd is denk 5 of 6 jaar geleden en in de tussentijd heb ik ook niet meer gereden tot we dit paard kochten. Door zadelproblemen en gezondheidsproblemen van mijn kant heb ik het afgelopen jaar ook niet veel gereden, ik denk dat ik bij elkaar nog geen half jaar 1 keer per week rijd weer.Ik mag versneld promoveren, dus misschien ben ik ook zo weer weg. Maar stiekem ben ik toch wel zenuwachtig, vooral omdat ik zelf erg perfectionistisch ben en ik enorm verwend was met vorige paard. Ik ga samen met mijn moeder starten (we rijden paard ook samen). Zij 2 proeven en ik maar 1. Ook door gezondheid, eerst maar kijken of ik 1 proef overleef. Als dat goed gaat wil ik de keer daarna wel 2 proeven proberen en mocht het nu extreem goed gaan dan ga ik wel eerder over naar de L1 dan met 10 winst. Maar vorige keer met oefenen was het niet naar mijn zin met een L1 proefje.
Lena82 schreef:Hoi, mag ik me hier ook melden?
Vandaag met mn 4-jarige voor de tweede x B gestart. Vorige x veel spanning en slordig gereden. Resultaat 172,5 en 174.
Dit keer beter ons best gedaan en 193 en 194
Josien_ schreef:Welkom!
Hier vandaag de slechtste wedstrijd tot nu toe. Geen winstpunt mee naar huis mogen nemen.
Helaas gingen precies de dingen waar we zo hard op trainen niet goed.