Cas is nog steeds niet helemaal in haar oude doen, maar kan er nog maar niet achter komen wat er is... Konden ze maar praten...
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
paljaslaura schreef:Au Jes niet fijn!
Gismo staat bloot en Mick tegenwoordig alleen nog voor want die schaatste het hele terrein over..
Ik heb de filmpjes van mijn rondjes bekeken en het voelde een heel stuk slechter dan het eruit zag. Niet alle afstanden correct maar hij heeft wel een paar mooie sprongen laten zien zoals deze:
De hindernis na degene waar die uit stilstand overheen ging
[ [url=m/LalVMW.png]Afbeelding[/url] ]
Voel me nu weer iets minder slecht
Kaitlyn schreef:Nann__ schreef:Volgens mij mag je tussen de selecties en de Gelderse promoveren. Weet het alleen niet 100% zeker maar dacht dit van de week nog te lezen. Ik zou zeker de Gelderse in de B rijden! Jullie staan er zo goed voor.
Nee volgens het selectie reglement mag je tussen de selecties en de kampioenschappen niet promoveren.
Hoe sta jij er nu voor? Er mogen er 13 mee, zit je daar niet meer tussen?
SaraViavia schreef:@Goldie lastig zeg, hopelijk issie snel weer de oude!
Ik ga vast voorzichtig blij zijn met 'mijn nieuwe' zadel. Moet nog niet te hard juichen voordat het weer tegenvalt. Naar eigen inzien ligt hij goed, voor genoeg ruimte en achter ligt hij ook netjes. Moet nog even wachten op inzicht van instructeur / zadelmaker. Ik hoop het echt zo. Anders 60 km verderop weer terugbrengen plus het is precies wat ik zoek. Ook nog eens incl. Kieffer beugelriemen, Sprenger beugels, zadelonderlegger, borsttuig, dekje, oornetje en springsingel
[ [url=m/CTgQ1X.jpg]Afbeelding[/url] ]
Goldie schreef:Ik kom ook maar weinig aan springen toe. Laatst wel leuke crosstraining in Lelystad
Cas is nog steeds niet helemaal in haar oude doen, maar kan er nog maar niet achter komen wat er is... Konden ze maar praten...
paljaslaura schreef:Hopelijk past het goed!
Ook vervelend Goldie, hopelijk is Cas snel de oude weer.
Ik heb op zich goed nieuws. Kreupelheidsonderzoek liet Mickey niks zien. Arts vond hem op het harde wel wat veel terug dus toch de rechter kogel uitverdoofd. Gaf geen enkel verschil. Mijn instructeur was mee en die zei ook al dat Mick gewoon een verstandig paard was dat snapt dat je op het harde niet te hard moet lopen
Maargoed we wisten dus eigenlijk nog steeds niks. Even overlegt en besloten om de rechter voorknie en zijn hals nog op de foto te zetten. We waren er nu toch.
Hij is vorig jaar een keer heel hard op zijn knie gevallen namelijk met longeren en er zit nog steeds wat vocht voorop. Maar zijn knie zag er top uit op de foto evenals de hals.
Dierenarts adviseerde om het rijden weer op te pakken. Trainingen niet te lang te houden. Kort maar krachtig. Niet lanterfanten want dan gaat ie struikelen en dat kan dus wel eens de 'qlue' zijn. We gaan ook een andere smid proberen. Hij staat nu op een liploos ijzer die naar achter geplaatst is. DA zei dat het niet slecht was maar hij er nog nooit een paard beter heeft zien lopen erop.
FCSA schreef:Fijn om te horen Laura!
Wij hebben de laatste buitenrit erop zitten en reizen morgen en zaterdag terug naar Nederland. Dan weer lekker met springen en crossen aan de slag
Goldie schreef:Zadel ziet er mooi uit Sara! Wat is het voor zadel?
Laura iig fijn dat er niks te vinden is, al is dat ook wel lastig want wat is het dan idd. Laten we hopen dat het inderdaad door het struikelen komt.
Ik heb Cas iig gisteren lekker even een grote borstelbeurt geweest, overtollig haar weer verwijderd. Ziet ook meteen al weer een stuk knapper
Gisteren iig van die summerfit koeken gehaald, baat het niet dan schaadt het niet denk ik dan maar. Extra vitamientjes helpen misschien wel watZe vindt ze iig heerlijk, ze blijf der voerbak maar uitlikken
![]()