Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
SusanH schreef:Aflassing komt ook niet door het weer. Op de manege waar de wedstrijd zou zijn is droes geconstateerd.
Mijn man heeft vandaag wel fijn kunnen rijden en is nu L startgerechtigd in het springen. Eindelijk van de stijlpunten af.
Naat3 schreef:Ik was net 1e met 198 punten!!
Gefeliciteerd! lovemario schreef:Top naat!!
Waar sunshine en ik heen gaan zijn de buitenbanen echt heel slecht. 1 bui en de bak is al zeiknat en droogt erg slecht.
Word echt chagrijnig als het word afgelast want anders is de volgende pas in augustus

Van het weekend hebben we voor het eerst een crosstraining! Kijken wat we daar eens van bakken...
Zijn er meer van jullie die alle takken van de sport willen uittesten?

IwanLuver schreef:Ik heb de sportnaam van Gadget gewijzigd in Go Go Gadget
Was heel makkelijk via mijn KNHS en gratis

Mega gaaf! En wat leuk dat je vriend ook rijd!
aniquegraaf schreef:Ik ga dinsdag met 2 paarden op concours. Met de een hoop ik de B af te kunnen sluiten en de andere gaat voor de eerste keer mee![]()
Kan je een sportnaam zomaar veranderen? Eentje van mij heet Castella maar ik vind het eigenlijk zo'n stomme naam. Iemand anders suggesties voor iets?
IwanLuver schreef:aniquegraaf schreef:Ik ga dinsdag met 2 paarden op concours. Met de een hoop ik de B af te kunnen sluiten en de andere gaat voor de eerste keer mee![]()
Kan je een sportnaam zomaar veranderen? Eentje van mij heet Castella maar ik vind het eigenlijk zo'n stomme naam. Iemand anders suggesties voor iets?
Ja via Mijn KNHS via het menu paarden & startpassen en dan bij ‘mijn paarden’ door achter de sportnaam op bewerken te klikken.
Waar ga je heen Anique? Want jij woont niet zo ver bij mij vandaan.

Kaitlyn schreef:Annemieke, toevallig dat ik nu de sportnaam weet! Jij start zaterdag ook in Soest zie ik!

Sunshinee schreef:Annemieke oepsss! Volgende keer beter hihi
Zie kampioenschapamazones voorbij komen hihi alvast heel veel succes
Ik heb dinsdag mijn L1 debuut gemaakt. Of nouja het paard haha. Het ging echt nergens naar.. nog wel 2 wps gereden maar echt 180 en 184 haha was niet echt tevreden maar goed. Kan niet altijd goed gaan!
Aankomend weekend hele weekend op concour als het niet afgelast wordt, nu al zown zin in. Maar vandaag was ze niet fijn.