We hebben ook nog een buitenritje gemaakt door de bossen/bergen, heerlijk om toch nog even op het paard te zitten daar

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
leeneliefje schreef:ynskek schreef:Mooie foto's komen hier voorbij
Warmte was goed te doen hier... alleen die vliegen
Ondanks dat die meezwermde toch 182,5 en 175![]()
Had ook niet echt hoger verwacht
Toch mooi een puntje mee kunnen pakken!
Waar startte je?
Marietje35 schreef:@ Ynskek; Gefeliciteerd!
@ Leenenliefje: Gefeliciteerd! Wat betreft de overgang; die is wel groot. Ik vond het niet heel veel lastiger, de oefeningen liggen me wel. Enigste is dat je moet doorzitten, maar tegenwoordig ook niet eens meer hele proef, je mag sommige onderdelen kiezen.
De overgang ligt er maar net aan hoe goed je je paard voor elkaar hebt. In het M willen ze echt zien dat je paard in elk geval horizontaal is, maar liever nog iets opwaarts en gesloten. Overgangen moeten op de letter, oefeningen komen ook sneller achter elkaar. Ook willen ze al wat verzameling zien, in de M2 wel meer als in de M1, maar toch. Ze zijn wel strenger in het beoordelen van het gehele plaatje.
@ Buxy; Ook gefeliciteerd met je punt
Ik heb die van mij weer opgepakt het weekend, hij loopt weer goed. Laat nog wel even de osteo komen om hem na te kijken. In principe over 2 weken ons L2 debuut, maar even kijken hoe fijn ik hem kan krijgen in de komende week. Hij heeft al met al toch ruim anderhalve week niks gedaan.
Nieuwe bit weet ik nog niet wat ik ervan moet vinden, vandaag maar weer proberen.
leeneliefje schreef:Ah kijk, mijn paard loopt graag in de oprichting, was juist bezig met hem wat lager te krijgen in de B dus wat dat betreft is het voor ons wel tijd. Vanaf dat de teller op l2+5 ben ik gaan doorzitten tijdens het laatste gedeelte van de training thuis en dat steeds uitgebouwd. Dus dat zit ook wel goed (mooie woordgrap :’) ) SB en contra zijn ook beide bevestigd. Alleen ben ik bang dat slordigheden net wat strenger worden beoordeeld, dat waar ik nu een 6 heb ik straks een 5 heb. Herken je dat?
Wat heb je voor nieuw bit dan?