verdoving nodig bij t scheren ja? balen dat zweten is idd niet zo fijn met scheren!
ik heb ons opgegeven voor de BB , haha ons "debuut" laatst parcours met sprongen van 90 erin gesprongen en die sprong ze zo makkelijk eigenlijk dat ik dacht, nou hoppa bb moet dan ook wel lukken. Ik moet vooral niet vergeten waar ik heen moet rijden:') ..
Ja moet ik echt doen anders slaat ze het licht uit je ogen. Ik liet haar scheren door de dierenarts assistent dit jaar dus dat vertrouw ik ook met het in het bloed spuiten.
Ze is aardig eenkennig en stond meteen stijf en op scherp toen ze naast haar stond.
Ook weer wedstrijd volgende week opgegeven in Raalte! Deze donderdag oefenspringen. En dan gaan we weer rondje B en L :-D
Ik heb de wedstrijden op laag pitje staan, Gewoon ff genieten van elkaar.. Weet niet of ik oficeel nog wilt starten volgendjaar vind het toch te hoog Worden Voor me Ukkie
Anne goed gereden vorig weekend, je dochter ook, en fijn dat je dit weekend in Bathmen kunt starten! Lithya nog gefeliciteerd met je prijs in Staphorst! Dewifoto gefeliciteerd met je prijs. Allemaal geschoren paarden hier Paljaslaura balen dat je was gevallen. Balen dat ze zo gaat zweten Elke. Fijn dat het niet zo opvalt Carola! Dan kan het ook best. Chall had laatst het hoofd er ook nog in, maar tijdens de tweede keer was het verschil zo groot in lengte van het haar dus heb hem compleet kaal gemaakt.
Ik heb Bathmen afgemeld, dus meteen maar een overzichtje van het crossseizoen van Chall dit jaar gemaakt [SGW-ITP] Crossseizoen van Challenge nu weer een tijdje op springen richten en ik ga de Cantos klaar proberen te maken voor het crossseizoen volgend jaar. Heb hem laatst 2x op het crossterrein gereden en dat pakte ze onwijs fijn aan. Niet loeren gewoon doen
Wauw mistid. Mooi topic. Word spontaan verliefd op je paardje Atsekide vind crossen ook geweldig , maar vertikt het nog om door het water te gaan. Maar als ik jouw foto's zie krijg ik spontaan weer zin om sgw te starten
Haha een paar posten terug las ik nog in een berichtje van jou dat het crossseizoen gelukkig bijna ten eind was Chall is echt een droom in de cross, alleen die verrekte afsprongen. Dankjewel
Klopt. Vind het crossen zo leuk. Maar moet eigenlijk eerst werken aan de dressuur en de controle bij het springen. Dus gelukkig is het seizoen bijna voorbij.. dan is het ook niet zo moeilijk om de verleiding van het crossen te weerstaan :p
Aahw waarom afgemeld. Wat jammer Mirthe!! Ik ga je topic even bekijken
Lithya
Geplaatst: 31-10-14 23:36
Ziet er goed uit!! Zo spontaan gaan starten.
Vandaag weer dressuurtraining gehad. Pakte goed een en gaan wat met de werk pirouette aan de gang om hem nog meer gedragen te krijgen. Gallop pakt hij echt alles simpeler op.
Terug uit marienheem, ik ben zo blij! BB een stop, omdat ik niet helemaal lekker uit kwam, na 2 heel lekker verder kunnen rijden. Bij de B een balkje en een stop op de tweede van de dubbel maar ik kwam een beetje scheef aan dus kon haar niet verwijten dat ze er langs ging haha.
Dit was het eerste echte concoursje springen voor mij een Don ik ben echt heel blij, kan nu weer verder werken en de puntjes op de i zetten en alles vloeiend krijgen, nog heel wat werk aan de winkel maar ik heb er vertrouwen in!
Fijn dat de training lekker ging Lithya! Gave foto's van Chall, echt leuk paard! Super Ilse!
Nou ik ben blijven zitten haha. Had twee stops in het eerste parcours op 9A, geen idee wat er mis ging. Waarschijnlijk communicatie foutje. Tweede rondje foutloos dus ik ben weer trots op mn gek
Ik had hem klaar gelegd bij de trailer. (Op de banden) Toen opgrstapt en pap zou de zweep meenemen. Kwam die met een andere zweep die niet van mij was.. Na de cross kon ik hem zelf dus ook écht niet meer vinden. Foetsie, weg, pleite..