Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
haike schreef:Ipilya, vervelend, hoop kreupelheid meeviel? Wanneer ben je uitgerekend?
IpilyaNL schreef:Welkom dnieze.
Ik zou me niet al te veel druk maken met het omspringen van de contra galop. Waar ik mee zou beginnen zijn de de appuyement zowel de draf als de galop. Ik heb de galop appuyement gebruikt als voorbereiding op de vliegende wissel. Persoonlijk vind ik dat deze oefening bevestigd moet zijn. Je maakt het dan veel makkelijker voor je paard om de wissel te kaken. Daarbij zou ik zeker de eenvoudige galopwissel trainen.
IpilyaNL schreef:@Galeo ; Gewoon genieten.
Toen ik nog niet zwanger was, reed ik ook maar 2 a 3x in de week en 1x in de week longeerde ik hem. Die routine vind hij prettig. Elk jaar in de Winter rijden we 2,5 maand niet. Effe een winterstop en relaxen. Grappig is dat hij na de stop zowat alles vanzelf doet :-D
We rijden 10 wedstrijden per jaar, niet meer wel eens minder hihihi
Ik heb een doel om ooit Pris st. George te rijden. Weet niet hoe en wanneer en het maakt me ook niet uit of. maar ik zou het zo graag een x willen rijden. Voordeel is dat ik me niet blindstaar op wedstrijden. Ik rij mijn punten, ik train thuis 2 klasse hoger en dan zie ik wel hoe het gaat.
Myour schreef:Gefeliciteerd mooie punten!!
Ipilya mooi om zo'n doel te hebben, denk dat dat ook een nog voorzichtig nieuw doel van mij gaat zijn hihi..