Mijn neusriem zit echt ontzettend los, echter lijkt het in het filmpje alsof er amper een vinger tussen past (van onderen gefilmd).. Zou dat problemen geven?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
renee16 schreef:Hoe streng is die neusriem controle?
Mijn neusriem zit echt ontzettend los, echter lijkt het in het filmpje alsof er amper een vinger tussen past (van onderen gefilmd).. Zou dat problemen geven?
[ [url=m/USEAId.png]Afbeelding[/url] ]
JiKaLeNiPau schreef:Dee_Es schreef:Oh oh, dan film je voor iemand de proef, dus je zorgt er voor dat je de regels kent en die netjes opvolgt en vervolgens draai je de rollen om en dan filmt je filmer niet op de juiste manierIk hoop dat het wordt goedgekeurd door de jury. Ik dacht alles goed te hebben uitgelegd maar blijkbaar niet goed genoeg (maar ik vind dat hier ook een rol ligt voor de filmer aangezien diegene zelf dus ook online start).
Ik ben echt een pietje precies met proefjes dus ik baal hier wel een beetje van en ik vind het niet tof voor de jury dat ze nu weer een proefje krijgen waarbij dingen verkeerd zijn gefilmd maar ik hoop dat ze een beetje coulant zijn want ik heb als ruiter gewoon geen controle over wat de filmer allemaal doet
Herkenbaar hoor. Ik heb deze week de eerste proef ingestuurd. Ik heb het hele jaar anderen gefilmd en nu voor het eerst waren de rollen omgekeerd. Na de proef zei ik: lijkt het er een beetje op? Ja. Stuur dan maar direct in. Ik heb het filmpje pas later terug gekeken en was toen ook niet echt tevreden. Volgende keer maar even beter doen en nu hopen dat het goed gekeurd wordt
JiKaLeNiPau schreef:Dee_Es schreef:Wel een opmerking gekregen van de jury maar gelukkig beide proeven goedgekeurd en 207,5 en 220 punten dus ben blij dat ze zijn goedgekeurd![]()
Het valt nog niet mee, die online proeven
Dat is super! Ik blijf even met de fingers crossed zitten tot ik terugkoppeling heb gekregen
linda2008 schreef:Nan, wat een monsterscores!! dik verdiend! Dubbel gefeliciteerd (ik zie dat je ook nog eens jarig bent)
![]()
![]()
Harmany, wat leuk dat ze je positief verrast werd
Dee_Es schreef:Ik moest weer een beetje op je uitlopen anders zou je me nog inhalen met winstpunten
linda2008 schreef:Billy, maar soms worden er ook wel andere dingen mee bedoeld, niet zo letterlijk zeg maar... Ik had met mijn fjordje de laatste keer op mijn protocol staan "meer zweefmoment" bij het verruimen van de draf. Dan kan ik denken "zweefmoment? bij een fjord van 1,40m?" maar ik kan ook denken; "het moet dus ruimer, meer bodem proberen te pakken".
Dennis schreef:Ik had een Z menproef in gestuurd maandag.
Na een jaar door gewoon niet fijn voor elkaar te krijgen en geen enkel winstpunt kunnen rijden gister 208,5 punten! Bij het mennen is ook in het Z 180 winst.
We hadden het gevoel de goede kant op te gaan, en het is fijn dat dat bevestigd word.