Josien_ schreef:Misschien de volgende keer eens kijken om daar te rijden ipv het Keelven als dat zo'n fijne locatie is!
Veel succes alvast!
Bij Het keelven ben ik nog nooit geweest, heb enkel bij de molenhorst gereden gehad nu

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
YellowGray schreef:Ik moet zeggen dat ik ook wel licht zenuwachtig begin te wordenVooral omdat ik geen idee heb wat ik met mijn paard kan verwachten. Thuis gaat het fijn, maar op vreemd terrein zegt dat natuurlijk helemaal niets.
Gewoon veel gaan doen denk ik? Jij ook veel succes in elk geval!
Tinkerlove_ schreef:Mag ik hier ook aanhaken? Vorig jaar 1x een wedstrijd gereden en toen ben ik gaan reizen. De bedoeling is wel dat weleens wedstrijden ga rijden met de tank.Eerst maar eens de zenuwen onder controle zien te krijgen. [ [url=m/hVxzuT.jpg]Afbeelding[/url] ]
Josien_ schreef:Haha Renee, Ves is natuurlijk meer gewend.
Ik vind sommige stukken nog best uitdagend, maar dat is vooral omdat ponylief in de ring soms een stuk drammeriger is dan thuis en dan volgen sommige oefeningen toch wel snel.
Veel succes alvast!!
Hoe doen jullie dat met voorlezers? Ik vraag elke keer maar weer iedereen of die kan komen lezen, maar ergens voelt het wel stom dat ik telkens mensen moet vragen.
Annetje schreef:Ik reed met mijn eigen paard de proeven uit mijn hoofd. Die b proeven zijn nog veel makkelijker te onthouden dus ik rijd het gewoon uit mijn hoofd. Veel meer rust.