Wauw wat een knap veulen Gomir!
ED mooie foto's zeg, gefeliciteerd met je prijzen!
Wat ziet dat er gaaf uit in Zuid Frankrijk zeg!
Jeetje Marijke, Gucci heeft in ieder geval nog ruimte zat over!
Bunn schreef:Voor wie op gras start: hebben jullie voor én achter ijzers? Ik baal er zo van dat ik niet meer op gras durf te starten nadat ik vorig jaar met paard en al achterover ben geklapt. Ze had toen alleen ijzers voor. Ze heeft er nu helemaal niets onder zitten en ik vraag me af waar ik wijs aan doe...
Vraag het omdat echt alle leuke concoursen nu op gras zijn... En ik wil zo graag rijden!
Ik heb die van mij rondom op ijzers staan en op gras stiften, als ik dat niet zou hebben dan zou ik niet op gras starten. Maar het oude paard werd in de dressuur gewoon zonder ijzers op gras gestart, nooit iets aan de hand. Velvet startte ik in de B en L1 met alleen ijzers en stiften voor, en vanaf het L2 had ik die ook vierkant op de ijzers staan met stiften.
Stalgenootje is pas nog met pony en al onderuit gegaan omdat ze zonder ijzers dressuurmatig aan het rijden was in het weiland. Meisje kon amper lopen, pony bloedneus, maar verder gelukkig met een sisser afgelopen...
Auw Jes dat klinkt niet heel erg prettig.
Hier zijn Gibbie en ik weer helemaal terug volgens mij!
Vorige week 1e selectie gereden, heel stom foutje gemaakt in een wending waardoor we zo slingerend naar de hindernis toegingen dat ze mij niet genoeg gecorrigeerd kreeg en hadden we een balkje. Wel nette stijlpunten van 72. Verder gewoon heel fijn gereden en stonden we voor de selecties alsnog 10e ofzo, werden erg veel balken gereden in het parcours.
Afgelopen zaterdag 2e selectie, was op gras en dat vind ik zelf heel spannend en er stond een muur in het parcours en die vind ik ook heel spannend (omdat ik dan denk dat Gibbie die eng vindt).
Dus ik ging met spanning het paard op, dat was niet zo handig. Weigeren tijdens het warmrijden, echt niet leuk. Naar de hindernis toe galopperen en er dan ineens langsrennen ofzo, lag er al een keer bijna naast. Kreeg nog hulp van een bekende instructeur uit de regio, dat was wel fijn! Hij vroeg al "Doet ze dit vaker" Uhh, nou nooit..
Heb nog geroepen dat ik het parcours echt niet in ging, maar wilde me ook weer niet laten kennen want het was echt onzin.
Gibbie sprong verder wel heel goed, alleen ik was zelf te afgeleid waardoor zij heel druk werd.
Dus toch het parcours in en daar herpakte ik mezelf en waren we dubbel foutloos en hebben nog een 8e plaats!
Was niet een heel net rondje, maar was al happy dat ik mijn spanning naast me neer kon leggen. En zoals altijd keek Gibbie natuurlijk helemaal nergens naar.
Waarom maak ik mezelf nog druk? Ze loodst me immers altijd het parcours door..