Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Alleen voor wil ik echt niet meer.
Dressuur draai ik echt ieniemienie stiften, tijdens les niks.

, gelukkig kan je weer rijden.
Bunn schreef:Voor wie op gras start: hebben jullie voor én achter ijzers? Ik baal er zo van dat ik niet meer op gras durf te starten nadat ik vorig jaar met paard en al achterover ben geklapt. Ze had toen alleen ijzers voor. Ze heeft er nu helemaal niets onder zitten en ik vraag me af waar ik wijs aan doe...
Vraag het omdat echt alle leuke concoursen nu op gras zijn... En ik wil zo graag rijden!
Dus ik ging met spanning het paard op, dat was niet zo handig. Weigeren tijdens het warmrijden, echt niet leuk. Naar de hindernis toe galopperen en er dan ineens langsrennen ofzo, lag er al een keer bijna naast. Kreeg nog hulp van een bekende instructeur uit de regio, dat was wel fijn! Hij vroeg al "Doet ze dit vaker" Uhh, nou nooit..
Gibbie sprong verder wel heel goed, alleen ik was zelf te afgeleid waardoor zij heel druk werd.
Was niet een heel net rondje, maar was al happy dat ik mijn spanning naast me neer kon leggen. En zoals altijd keek Gibbie natuurlijk helemaal nergens naar.
Waarom maak ik mezelf nog druk? Ze loodst me immers altijd het parcours door..
Nann__ schreef:Volgens mij mag je tussen de selecties en de Gelderse promoveren. Weet het alleen niet 100% zeker maar dacht dit van de week nog te lezen. Ik zou zeker de Gelderse in de B rijden! Jullie staan er zo goed voor.

Ik zou ook lekker B blijven tot na de kampioenschappen