En wat ontzettend balen van het weer hé, ik heb tijdelijk even geen auto dus kan nergens naar toe.. Echt ontzettend balen.
Ik hou van roze!
Staat ook echt heel leuk! Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Staat ook echt heel leuk!
). Met een hele dag regen krijgt ze gewoon vrij
ze is zo'n schat met af en toe een draken karakter

). Maar uiteindelijk nog 182 en een 5e prijs voor een van onze slechtste proeven de afgelopen tijd
onley schreef:Zo gaaf en gewaagd dat roze.
Ik ben al roze freek in geringe mate dat zou ik nu zo niet durven![]()
Volgens mij gaat het L ons ook beter af dan het B dan kan/mag je doorzitten dan heb ik jill net wat meer erbij zeg maar.
Ik start de 17de weer. Morgen ga ik eerst uitslapen na 3 weken niet kunnen uitslapen ben ik daar wel heel erg aan toe.![]()
Morgen waarscheinlijk met een stalgenoot naar de heide. Eff het weer afwachten want vandaag zijn weer de nodige buien geweest.
En ja de weides zijn om te huilen
Maar hier toch dagelijk een paar uurtjes erop en de rest in de paddock.
Sanne96 schreef:o beterschapwat gaaf dat roze!! ik ben ook zo blij met mijn roze set, en kan niet wachten tot ik september weer kan starten.
Nu voorlopig rustig aan door een zwaar gekneusde voet, paard vond het nodig om me te lanceren
lovemario schreef:woow wat een goede punten allemaal!
ik heb zaterdag de laatste selectie gereden. 182 en 189. eerste proef was ik meer aan het meeliften. ging allemaal wel goed, en de oefeningen waren ook wel goed maar was allemaal veel te braaf.
2e proef ben ik echt gaan rijden en alles ging echt gewoon super goed. alleen vielen die punten tegen. zoals halthouden en groeten.. kaarsrecht op de ac lijn, paard mooi vierkant en rond, krijg ik een 6.. en mn overgangen naar galop zijn echt super goed, mooi actief aangesprongen bleef mooi rond bij me, ook een 6.. pff erg frustrerend haha. en zelfs om mn houding en zit waar ik normaal altijd 7ens en 8en voor krijg kreeg ik nu ook maar een 6.
Sunshinee schreef:Kaitlyn wauw wat goed super knap!
Sportnaam, ik heb eigen namen bij mn wedstrijdpaarden.
Mireille super goed. Hoorde van meer dat 2e proef erg streng was in tolbert.
Vanavond de B afgesloten met 185 en 203 punten en 2x 2e prijs.
Teller staat nu op B+12.
Helaas gaat zaterdag niet door dus geen L debuut dan voor mij. Nu waarschijnlijk 13 of 14 juli.

Wennie wat is dat roze knal! Gaaf zeg! En gedurfd!