Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Dochter van de mensen waar ik op stal sta is even mee geweest op de fiets. Wel fijn, even iemand mee. Gewoon voor het geval dat
Marena was gelukkig erg braaf. Wel koud zeg, moet toch even wennen!

. Is het huis al bijna verkocht? 
Geduld is niet mijn sterkste punt. Nu het allemaal definitief is heb ik 't het liefst ook zsm achter de rug allemaal.
Maar was (ook) mega blij toen ik een eigen op stal had staan 

Zo was de situatie en dat het de mogelijkheid heeft om paarden bij huis te hebben maakt alweer veel goed
Het is nu kwestie van tijd om het goed op te knappen en mooi te maken...
Blijft een puntje van aandacht.
.
Ik heb mijn springpaard al 5 jaar en ik kan een leven zonder haar precies toch niet voorstellen?
. Maar liep wel correct dus goed teken. Vandaag ook nog erg fris hier. 6 graden brrr
hopelijk kunnen jullie het gemakkelijk onderling oplossen?
En toen was ze ineens verkocht. Heb niet eens afscheid kunnen nemen. Daarna nooit meer echt aangedurfd om een band op te bouwen met andermans paard en gekozen voor een eigen. Maar goed, aan een eigen zitten ook nadelen.
was eigenlijk nog niet de bedoeling maar deze kwam via facebook voorbij. Het is een Arno Brandt met een lekkere comfortabele zit en dikke kniewrongen (dat laatste is nog wat wennen) maar hij zit echt heerlijk. Gister lekker galoptraining gedaan in het bos. Vandaag alleen even wat losgereden.
. Dat wordt terugsturen en ruilen tegen een maat groter. 
Maar ben vrij makkelijk, kan me snel redden
Komt omdat ik voorheen (bij de friezen) niet de luxe had van goede afmetingen, licht al helemaal niet (licht van buurman ging dan aan of reed in zijn bak)
Ik heb haar via Facebook gevonden. Gewoon oproepje op mijn eigen pagina en zo is zij via via terecht gekomen bij mij. Als het via via is kan iemand anders je ook wat meer vertellen over diegene..