Jullie gaan hard shelley! Weet je al meer over je starttijd 3 augustus?
Even een lange en grote update van mijn kant (respect als jullie alles lezen

Ik was vorige week maandag hard van mijn paard gevallen. Als een soort schorpioen terecht gekomen dus mijn nek en gezicht hebben de klap opgevangen. Dat werd een ritje naar de eerste hulp. Instructrice dacht dat ik mijn nek had gebroken en niet meer zou opstaan. Dat was gelukkig niet het geval! Alleen schaafwonden in mn gezicht en een stijve nek. Was dus echt een heftige val om te zien..
Die donderdag ben ik er rustig weer opgegaan (om 9 uur 's ochtends ivm de warmte). Had een (relatief) rustige priveles. Zondag toch op concours geweest omdat ik mij eigenlijk wel goed voelde. Vond het ook zonde om mij af te melden. Mocht om 9 uur 's ochtends dus het was niet zo warm gelukkig. Fijn kunnen rijden en twee punten en een 1e en 2e plek mee naar huis mogen nemen. Gisteren was hij lekker vrij.
Verder heb ik de oefencross bij Renswoude meegereden. Alles gesprongen wat ik wilde springen dus ik ben helemaal happy!

Ik sta op de reservelijst voor een crossclinic 22 augustus. Ben nu nog op zoek naar een fijn springzadel. Jullie nog tips?
De volgende dressuurwedstrijd wordt denk ik 18 augustus in Hoogland. Gaat daar nog iemand anders heen? Is wel op gras dus advies en tips over kalkoenen zijn ook welkom!
Verder heeft Phil zijn oude blessure weer terug (inmiddels al voor de 4e of 5e keer geloof ik