@ Sharona: ai veel pech gehad dus. Spannend straks weer starten, voor mij is dat ook altijd zo'n drempel. Maar gewoon lekker rijden en knallen!
@ Renee: is idd ook een fijne, die afwisseling af en toe. Dan heb je ook nog wat over zeg maar als je dan op s&t gaat. Succes alvast zaterdag, stoer dat je week erop gelijk het Z in gaat! Maar dat moet vast wel lukken, zelf vond ik de overgang naar het Z op zich zo groot niet, met de oude M2 proeven althans. Nieuwe heb ik nooit gereden.
Zo zijn we weer. Begin deze maand zijn we weer terug verhuisd naar onze oude stalling. Hier kan ie heerlijk langer buitenstaan met contact met andere paarden en op stal lekker naar buiten kijken. Heeft hem goed gedaan, merk echt dat ie een stuk opener is geworden. Ook hebben we weer gelest bij Herman gisteren. Hij gaat het steeds beter galopperen, zo leuk om te voelen! Beginnende arbeidspirouette snapt ie nu ook wel echt, we proberen 'm nu steeds iets meer te laten zitten erin. Wel duidelijk de boodschap gehad om hem te verzamelen in schoudervoor en hem van daaruit in te zetten en niet vanuit 'traversachtig' zeg maar. Voelde groot verschil daarin

Daarna even geknutseld met meer afdruk in draf, denk dat die missie wel geslaagd was. Mja voor mij is dat grotendeels aftasten, heb geen vergelijkingsmateriaal, zit voor m'n gevoel ook maar wat te proberen

Gekke vossige springpaard