Tinkertjes hebben juist vaak ook die selenium hard nodig... Daarom voer ik van Vitella poeder bij. Werkt als tierelier. En vaak stukken voorwaartser en soepeler.
Het is voor mij vakantietijd leonoor, dus daar maak ik lekker gebruik van!
Marietje35
Geplaatst: 09-06-17 12:59
@ Leonoor; Welkom! @ Xemma; Fijn van je springwedstrijd. Lekker zeg, 2 maanden vakantie, jaloers! @ Shelly; lekker bezig met aan het been maken en impuls
Ik mag ook versneld promoveren t/m M, wel fijn, maar ik maak er geen gebruik van met deze. Laatste B wedstrijd is niet doorgegaan (lijkt wel een vloek te heersen ... ) en dus ook nog een L1 opgegeven. Op zich niet zo erg, kan ik mooi nog even doorpakken op z'n gesputter.
Ik ben gisteren weer geweest. Eerste proef wat grove fouten, tweede heel fijn kunnen rijden. Helaas mega strenge jury's en weer geen winst. Echt balen mijn gevoel was zo goed. Waren veel klachten in het L dat zo laag gejureerd was.
Nouvel
Geplaatst: 11-06-17 21:46
oh dat is dan wel erg balen zeg, zeker als je zelf fijn hebt gereden...
Ik heb volgende week weer wedstrijd, even een paar weken rustig aan, lekker veel naar buiten geweest en thuis door getraind, les gehad en zaterdag weer een keer clinic van Herman Wientjes, dag erna wedstrijd, kijken hoe dat gaat!
Poosje81
Geplaatst: 11-06-17 21:56
Hier tinkerdagen achter de rug, 6 proeven waaruit 8 winst, nu dus L1 + 10. Ook nog cross gereden, had hij nog nooit gedaan maar foutloos rond en gewonnen. Top peerd!
De L1 kan ik de aandacht van mijn paard er beter bijhouden vind ik zelf. Verder tja, je hebt twee nieuwe oefeningen.
Heb gezien dat hier zondag 28 graden voorspelt word. Wat een pech!!
Shelly21
Geplaatst: 15-06-17 23:26
Vanavond lekker kunnen rijden!! We gaan met de dag vooruit, met goede moed op naar het weekend.
Nouvel
Geplaatst: 16-06-17 07:46
Fijn, succes!
Ik heb morgen clinic van Herman Wientjes en zondag wedstrijd, wordt warm zondag, we gaan het meemaken...
Marietje35
Geplaatst: 23-06-17 11:33
@ Shelly; ook hier, komt echt wel weer goed met jullie! @ Nouvel; hoe was je clinic? @ Leonoor; gefeliciteerd! Gave foto zeg. @ HiFive; ik vind het wel meevallen, zijn meer oefeningen en wat meer sturen, maar dat is eigenlijk wel prettig. (vind ik )
Mijn geplande laatste keer B is al een aantal keer in het water gevallen, in juli ga ik weer een poging doen. Hoop dat het dan ook niet meer zo warm is Fysio hier ook langs geweest, geen hele grote dingen gelukkig. Was de 1e keer, heb hem alweer 10 maanden. Gaat zo hard! Het rijden gaat eigenlijk steeds fijner, zo langzaam aan zet ik 'm steeds wat meer aan het werk en dat pakt hij nu fijn aan. Geen gesputter meer en als hij dat toch doet kan ik het simpel oplossen. De stress lijkt dus wat minder te worden, hopelijk dat dat op vreemd terrein ook wat minder is/wordt! De planning is om, afhankelijk van hoe de laatste x B gaat, voor mijn vakantie een keer L te starten. (al zit ik bijna aan mijn punten, luxeprobleem ) Dan wil ik eind van het jaar L2 zijn met hem.
Clinic was zinvol, hij is de laatste tijd weer wat sterker En moeilijker op achter te krijgen, even fijn aan kunnen werken.
Zondag wedstrijd gehad, eerste proef was hij toch weer wat sterk en wat onrustig in mijn hand daardoor, tweede proef had ik een beter gevoel. Had ik voor de eerste 194 en voor de tweede 193... Weer 2 erbij!
Ah lief Leonoor Thanx! Jullie gaan super zeg in de L1.
Nouvel mooie punten hoor!
Marietje wat een gedoe met due laatste keer B zeg.
Ik de laatste keer helemaal niet gezegd hoe het ging. Was weer bloedheet. Eenmaal in de losrij baan bleek dat het een kwartier uit liep dus zat er veel te vroeg op. Nouja moet hem echt weer aan het lopen houden en had diezelfde strenge jury's als de week ervoor! 171 en 178. Dus wel bijna. Was met 178 ook 8e van de 19 dus mag niet ontevreden zijn tussen de warmbloeden! Volgend weekend is er een concours in de plaats waar mijn paard staat. Echt 100 meter van stal, doe daar even keer weer B voor het goede gevoel en dan de 22e ga ik pas weer L1. Lekker even maandje thuis trainen dat wijken en verruimen moet echt beter, daar laat ik het liggen.
Ohja en dan gaan we ook nog B springen volgend weekend!
Hoi! Mag ik hier ook meepraten? Ik vind topics zoals deze altijd wel motiverend!
Ik rijd met mijn 13 jarige paard sinds dit jaar officieel wedstrijden. Voor ons beide voor het eerst officieel. Hij is dit jaar 4 keer mee geweest en de teller staat nu op B+13! Ging sneller dan ik had verwacht Nu even een wedstrijd stop.. Ik wil graag over naar de L1 maar er moet nog wat gewerkt worden aan het wijken. Daar zijn we nu druk mee bezig. Ik hoop toch in juli L1 te starten Ik denk dat ik het gewoon moet doen. Ik wil het liefst alles perfect hebben maarja