Toen was ik heel trots haha. Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Toen was ik heel trots haha. MI1990 schreef:Puissance schreef:190.
Gisteren, op mijn debuut.
hey waar was je wedstrijd?
misschien Blijham?
MI1990 schreef:vandaag 197!
niet me hoogste maar wel bijna
volgende week ga ik proberen 2x in de 190 te rijden

AniekR schreef:Ik had gister m'n laagste én m'n hoogste punten ooit op één wedstrijd.
Eerste proef had ik 159-2 en de tweede 197
Dat eerste aantal hoef ik niet zo nodig te verbeteren, dat tweede gaan we binnenkort nog weer proberen
Vroeger op de manege (m'n eerste wedstrijd in '97) had ik trouwens een keer 183 punten (toen 156 nog een winstpunt was), wat was ik toen trots als guppie
Gister 158 punten gereden omdat de jury het niet eens was met mijn manier van aanpak toen m'n paard ging staken... Hopelijk blijft het bij deze eenmalige vertoning van zulke lage punten
Maar was een beetje een samenloop van omstandigheden. Vorige wedstrijd was hij angevallen door een ander paard, dus hij kwam niet heel relaxt van het losrijterrein. Liep een 'eng' pad achter een stuk bomen langs de ring + de korte zijde bij de jury was de bodem verschrikkelijk slecht.
42 punten verschil rijden in 10 minuten is toch ook wel knap

Darkness85 schreef:Ik heb geen flauw idee eigenlijk.. Met de nieuwe puntentelling van nu.. Dus met 180 als winstpunt zeg maar.. Is 189 m'n hoogste volges mij.. En in de oude puntentelling met 156 als winst is dat dacht ik 165.. Ik rij nooit echt dikke punten eigenlijk.. Maar dat maakt me niet uit.. Of je nou 180 of 194 rijd.. T blijft een punt..