Gedoe KNHS -> vertraging startkaartaanvraag

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

floor01

Re: Gedoe KNHS -> vertraging startkaartaanvraag

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-07 18:20

ik heb die van mij ook half nov aangevraagd... hopleijk komt die snel binnen!

xoxsannexox

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-07 21:05

Ik heb die van mij vadnaag aangevraagd! Ben benieuwd hoelang het zal duren

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-07 09:18

Ik wilde eerst lid worden toen je nog maar de helft van het lidmaatschap moest betalen. Maar toen werd Casper gecastreerd en waren we er weer eventjes uit, dus toen hebben ze van de vereniging ook een brief mee gestuurd dat ik per 1 januari lid wilde worden, ben benieuwd!

Photography

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-07 10:08

Ik moet vanwege 18 jarige leeftijd over naar de paarden. Dus ik had voor 1 november aangegeven dat ik met dezelfde pony over wou naar de paarden. Dus ik had me opgegeven voor een wedstrijd op 6 januari, want normaal gesproken zou je dan allang je startkaart wel hebben.
Maar ik heb hem nog niet, ik de vereniging gebeld, zij de knhs achter de vodden aan gezeten, bleek dat ze me uit het bestand hebben gegooid (ponyruiter af, maar niet aangemeld als paardenruiter). Volgens mij hebben daar weer meer mensen last van als ik dit topic zo lees Knipoog
Nou heeft ze vereniging geregeld dat ik op een blanco startcoupon mag starten, dus nou kan ik 6 jan alsnog op wedstrijd;)
Maar ik moet nog een keer alles opsturen en nog een keer mn startkaart aanvragen. Dan zal je natuurlijk zien dat ik er straks 2 krijg.

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-07 10:26

casperrr schreef:
Ik wilde eerst lid worden toen je nog maar de helft van het lidmaatschap moest betalen. Maar toen werd Casper gecastreerd en waren we er weer eventjes uit, dus toen hebben ze van de vereniging ook een brief mee gestuurd dat ik per 1 januari lid wilde worden, ben benieuwd!

Het zal mij niets verbazen als jij je startkaart voor eind 2006 nog wel binnenkrijgt.... Tong uitsteken

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-07 10:28

Dabo schreef:
casperrr schreef:

Het zal mij niets verbazen als jij je startkaart voor eind 2006 nog wel binnenkrijgt.... Tong uitsteken

Als dat zou gebeuren zou ik persoonlijk naar de KNHS toe gaan en er een enorme heisa schoppen en om dan vervolgens mét startkaart + startcoupons de deur weer uit te gaan Clown

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-07 11:48

Ik wou dat ik er in de buurt woonde, dan was ik er allang langsgegaan!! Haha!

chaai

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-07 14:25

heb vandaag de vereniging maar eens gemailt. Ze hebben het gelijk gecontroleerd en ik sta wel ingeschreven als lid van de gooische, dus de papieren moeten onderweg zijn. De KNHS heeft volgens mij de hoorn ernaast gegooid Clown, maar ben allang blij dat mijn vereniging wel lekker vlot is met reacties. Heb me al per email opgegeven voor een wedstrijd volgende week, met een beetje geluk heb ik mijn coupons nog op tijd ook Vork

floor01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-07 18:57

Ik heb vandaag de KNHS gebeld... ben blij dat ik dat gedaan heb! Er was bij hun helemaal niets doorgekomen dat mijn startkaart weer op 'actief' gezet moest worden! Nu moet ik een mailtje sturen en dan gaat het nog zo'n 2 weken duren... Ik zou volgend weekend evt starten, maar dat kan ik dan wel vergeten!

Soraya92

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-07 19:30

1 van de 3 hebben we binnen , hopen dat het niet meer lang op zich laat wachten!

tjestolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-07 19:53

ik heb het ook al 3/4 weken geleden opgestuurd
nog niet binnen gekregen!
hoe lang zou het nog duren?

lianne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-07 19:57

ik heb mijn startkaart 29 november opgestuurd, en voor de kerst had ik mijn startkaart al weer binnen. Haha!

ik vind het wel raar dat er zoveel vertraging is, misschien gooien ze de nieuwe post steeds weer bovenop de oude, dat het vandaar zolang duurt bij sommige mensen. dat kan het zijn, maar hoeft niet. Clown

massiemas

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-07 10:58

Ik heb midden/eind november een startkaart aangevraagd en was helemaal verbaasd dat ik gister een telefoontje kreeg van de vereniging dat mn startkaart binnen was! Haha! haal m vandaag op en ben benieuwd of alle gegevens goed kloppen.. Maar had een aantal van deze verhalen gelezen dus het valt me erg mee dat hij al binnen is. Heb wel expres gewacht met het inschrijven van wedstrijden, en hoop nu in februari te kunnen starten.

xx_Irisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-07 11:01

wie weet kan je nog wel ergers bij Lachen

Fleur_Laura

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-07 11:08

ik heb midden december alles opgestuurd tot nu toe nog geen reactie, mijn vader zei eerst dat hij eind februari pas kwam???? geen idee hoe die daar aan komt

Ritmisch

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-07 11:12

Ik heb begin december een startkaart aangevraagd voor een vriendin en mijn paard en ik had em volgens mij vlak voor de kerst al binnen.... (geluk gehad blijkbaar)
Misschien heeft het er ook mee te maken of je een geheel nieuwe combinatie bent of dat het paard en de amazone/ruiter al bekend zijn bij de KNHS.... Ik heb namelijk al een startkaart bij mijn paard en mijn vriendin heeft ook verschillende startkaarten bij andere paarden...

Bluecross

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-07 11:20

Ik heb 2 startkaarten om laten zetten. Half oktober alles opgestuurd. Heb ik er gisteren maar eens achteraan gebeld, want ik heb het weekend concours. De ene waren ze mee bezig en de andere hadden ze helemaal niet binnen gekregen!! Ze zaten in dezelfde envelop!! RARA.
En dat terwijl alleen de vereniging maar hoeft te veranderen. Je zou er toch gek van worden.
Maar als alles goed is, heb ik ze morgen allebei binnen. Hoop ik.
Maar ik zie hier al wel dat ik lang niet de enigste ben met problemen.

Ritmisch

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-07 11:29

Dan heb ik dus blijkbaar ECHT heeeel veel geluk gehad..
Iedereen sterkte die nog zit te wachten...

_Wieke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-07 11:51

Ik had vorig jaar een brief gestuurd dat ik met een andere pony wedstrijden ging rijden en heel nadrukkelijk dat ik de andere startkaart opzeg, krijg ik een rekening voor 2!!! startkaarten. Dus wij opgebeld, ze waren op vakantie, later weer opgebeld en toen moest ik het via inet afzeggen. Waarom kan dat in godsnaam niet gewoon via een brief als ze daarmee ook de gegevens van mijn nieuwe pony doen.

Verder heb ik 3 maanden kunnen wachten ofzo op de startkaart van de vorige pony. En voor de nieuwe heb ik ook lang kunnen wachten, hadden ze gezegd dat ze hem op hadden gestuurd, dus ik voor een wedstrijd opgegeven, hadden ze zowel op de coupons als op de startkaart de helft niet ingevuld, dus ik opgebeld of je hem half niet ingevuld kon gebruiken. Nee, dat kon niet, dus weer alles terug gestuurd en waren we alweer een tijd verder. Nou is alsnog de eigenaar van het paard niet ingevuld, maar ik ga hem niet weer terug sturen!

co2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-07 12:52

Photography schreef:
Ik moet vanwege 18 jarige leeftijd over naar de paarden. Dus ik had voor 1 november aangegeven dat ik met dezelfde pony over wou naar de paarden. Dus ik had me opgegeven voor een wedstrijd op 6 januari, want normaal gesproken zou je dan allang je startkaart wel hebben.
Maar ik heb hem nog niet, ik de vereniging gebeld, zij de knhs achter de vodden aan gezeten, bleek dat ze me uit het bestand hebben gegooid (ponyruiter af, maar niet aangemeld als paardenruiter). Volgens mij hebben daar weer meer mensen last van als ik dit topic zo lees Knipoog
Nou heeft ze vereniging geregeld dat ik op een blanco startcoupon mag starten, dus nou kan ik 6 jan alsnog op wedstrijd;)
Maar ik moet nog een keer alles opsturen en nog een keer mn startkaart aanvragen. Dan zal je natuurlijk zien dat ik er straks 2 krijg.

Hmm.. ik denk dat ik dan ook maar eens ga bellen.
Ik heb precies hetzelfde als jij, vam pony naar paard.
Hen mijn startkaart begin nov aangevraagd/laten omzetten maar sindsdien niks meer gehoord..
Wie weet heb ik wel hetzelfde probleem als jij Haha!

RenskeG

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-07 12:54

Ik ga vandaag of morgen mijn startkaart aanvragen met mn andere paardje. Ben benieuwd hoelang het duurt voor dat ik hem binnen heb. Ik hou jullie op de hoogte Knipoog

Roxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-07 13:10

Ik heb mijn startkaart ergens in november aangevraagd en had 'm keurig voor de kerst binnen. En alle gegevens klopten zo maar! Hulde aan de KNHS! Haha!

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-07 13:51

Ik denk.. ik ga ze maar weer eens bellen...

'Op dit moment zijn al onze telefonistes bezet. Blijft u aan de lijn, zodra er iemand beschikbaar is wordt u geholpen'.....

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-07 15:21

Na maar weer opgehangen te hebben, en later weer geprobeerd, kreeg ik ze te pakken!
Maar.... :
Mijn hemel! Ik sta wel als persoon in hun systeem, als paarden eigenaar, maar niet als lid van welke rijvereniging dan ook!!
Nu moet ik WEER alle papieren faxen (ja duh, ik heb geen fax, dus mag gelukkig ook per email) en de RV maar ff bellen eerst dan.... 'zucht'........ Slapen

wordt vervolgd.....

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-07 15:30

Het lijkt wel een soap! Ik ben echt heel benieuwd wanneer ik alles binnen krijg. Eerste start is nl. vervroegd, dus ze kunnen maar beter rap zijn Haha!