Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
casperrr schreef:Ik wilde eerst lid worden toen je nog maar de helft van het lidmaatschap moest betalen. Maar toen werd Casper gecastreerd en waren we er weer eventjes uit, dus toen hebben ze van de vereniging ook een brief mee gestuurd dat ik per 1 januari lid wilde worden, ben benieuwd!
Dabo schreef:casperrr schreef:Ik wilde eerst lid worden toen je nog maar de helft van het lidmaatschap moest betalen. Maar toen werd Casper gecastreerd en waren we er weer eventjes uit, dus toen hebben ze van de vereniging ook een brief mee gestuurd dat ik per 1 januari lid wilde worden, ben benieuwd!
Het zal mij niets verbazen als jij je startkaart voor eind 2006 nog wel binnenkrijgt....
, maar ben allang blij dat mijn vereniging wel lekker vlot is met reacties. Heb me al per email opgegeven voor een wedstrijd volgende week, met een beetje geluk heb ik mijn coupons nog op tijd ook
haal m vandaag op en ben benieuwd of alle gegevens goed kloppen.. Maar had een aantal van deze verhalen gelezen dus het valt me erg mee dat hij al binnen is. Heb wel expres gewacht met het inschrijven van wedstrijden, en hoop nu in februari te kunnen starten.
Photography schreef:Ik moet vanwege 18 jarige leeftijd over naar de paarden. Dus ik had voor 1 november aangegeven dat ik met dezelfde pony over wou naar de paarden. Dus ik had me opgegeven voor een wedstrijd op 6 januari, want normaal gesproken zou je dan allang je startkaart wel hebben.
Maar ik heb hem nog niet, ik de vereniging gebeld, zij de knhs achter de vodden aan gezeten, bleek dat ze me uit het bestand hebben gegooid (ponyruiter af, maar niet aangemeld als paardenruiter). Volgens mij hebben daar weer meer mensen last van als ik dit topic zo lees![]()
Nou heeft ze vereniging geregeld dat ik op een blanco startcoupon mag starten, dus nou kan ik 6 jan alsnog op wedstrijd;)
Maar ik moet nog een keer alles opsturen en nog een keer mn startkaart aanvragen. Dan zal je natuurlijk zien dat ik er straks 2 krijg.