Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Ellende schreef:Kunnen we het hier on topic houden? Als je een discussie wilt starten of bitloos past in de wedstrijdsport is dat prima, maar open dan een nieuw topic. Dan kan in dit topic het initiatief van de topicstarter verder besproken worden.
Speedster schreef:Een paard met onvoldoende ruimte in de mond voor een bit zou dus wel gewoon uitgebracht worden als de ruiter zich daar niks van aantrekt. geen jury die zoiets gaat conroleren.
Jovarna schreef:* of iemand deze dag op één of andere manier wil sponsoren (reclame, stand, programma e.d.)
T@nj@ schreef:Jovarna schreef:* of iemand deze dag op één of andere manier wil sponsoren (reclame, stand, programma e.d.)
Ik had je al een pb gestuurd dat ik wel interesse heb in een stand (helaas nog geen reactie gehad) maar nu lees ik een aantal paginas terug dat er alleen stands gewenst zijn welke enkel bitloze hoofdstellen verkopen en niets anders? Ik verkoop bitloze hoofdstellen maar voor alleen die hoofdstellen heeft het voor mij geen nut om kosten te gaan maken. Ik denk dat andere standhouders met dit zelfde probleem zullen zitten en daardoor snel afhaken.
Natuurlijk voert bitloos de boventoon maar als je toch standjes neerzet maak er dan een leuk strodorp van waar je van alles en nogwat kan kopen, zowel NH als traditioneel, er zullen ook een hoop mensen juist voor het strodorp komen (als ik naar mijzelf kijk, ik ga als toeschouwer dus niet naar een wedstrijd/evenement als er geen strodorp is, ik moet wel wat te snuffelen hebben)
Ik ben benieuwd wat er nu eigenlijk echt de bedoeling is, stands met alleen maar het zelfde product? Of een leuk en gevarieerd strodorp(je) erbij?
merrieveulen schreef:om bij zoiets een clinic te doen, bijv. iemand die voorrijdt, en daarbij uitleg geeft over verschillen en voor- en nadelen van met of zonder bit rijden. VOORAL het uitleggen hoe iedere ruiter het op een veilige manier kan gebruiken (de overgang van bit naar bitloos) is denk ik belangrijk, omdat veel mensen bang zijn om het te proberen.
Lielle schreef:Mocht ik kunnen komen jureren wil ik me evt wel als slachtoffer beschikbaar stellen voor een bitloos springen clinic.
Lielle schreef:uhm, ik doe geen demo, ik wil wel een springclinic volgen als diehard bitrijder
Lenneke_ schreef:dat je bij dressuurwedstrijden niet met bit mag starten