Voorheen was het eigenlijk altijd daarna, nu meestal in de wending
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Joyce_ schreef:ik vind het rotproeven om te lezen, struikel af en toe over mijn woorden en over de vele letters die je moet oplezen!
Heeyj
Bonny4life schreef:in juni 9-10 en juli 8-7
ff een vraag ik ga voor het eerst L eind mei (vinden jullie me niet stom?? het wijken is nog best drama maar de rest gaat wel oke! ik wil het gewoon gaan proberen ook al vind ik het wijken nog bagger gaan, zijn er meerder naar de L gegaan ook al was het wijken niet echt voor elkaar)
maar mijn vraag, klopt het dat je in proef 10 in de L zonder eerst ff door te moeten zitten aan moet galoperen, er staat dan tussen a-k aangaloperen, moet je dan gewoon in die hoek gaan doorzitten en aanspringen. in plaats van eerst te moeten doorzitten van te voren? dit was me niet helemaal duidelijk,
bedankt!
want hij kan je ook versteld laten staan met ineens 7ens voor de middengalop die nog geen 5 waard waren in het begin
miriamrocky schreef:Het ruitertje van mijn ( b pony ) gaat zaterdag voor eerst starten ik vindt voor kind van 11 best pitige proefjes en voo rmij naar voor lezen