Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Powerlover schreef:Werd goed gereden over het hele veld! niveau word iedere x hoger!
Anniej88 schreef:IK heb ook meegereden in het Z2 en ik had 62% en nog wat ik was 9e!
LadyLuna schreef:Ik had ook meegereden in het Z2 pony's (rabo) bij de hoofdjury had ik 63, nog wat procent (242 pt) en bij de andere jury iets van 58, nog wat procent (223 pt) was wel jammer maarja niks aan te doen hewas 10e v/d 18 dus was zelf wel tevreden
Shanna16 schreef:Ja Mara jij ging goed vandaag heHaha ik had wel lol hoor; ook met de camera
Maar ik wil niet op de site
Anyway; ik heb met Boas weer 2 winstpuntjes in de M2 erbij, nog 1 dan mogen we Z1 starten, het gaat goehoed
Rollebol ging nog beter, 162 en 172, 4e en 1e
En morgen wandel ik er ook de hele dag nog rond.
Mogelijk neem ik nog interviews af... dus zien jullie een klein meisje in de buurt van de camera; that's me!
kadans16 schreef:michelle_vl schreef:Wie vindn jullie leuk dan
Tommie visser en vincent van gasselt![]()
O ja en laurens van lieren is ook een lekker ding, maar die is geloof ik geen homo toch![]()
En michelle jij vond tommie toch ook altijd leuk of niet??
none schreef:Citaat:
Ja, ik had met basalt mee gereden..!!
Dan heb ik je gezien!
Wat een super mooie pony zeg!! Echt geweldig!
JE wasook eerste toch?
none schreef:Citaat:
Ja, ik had met basalt mee gereden..!!
Dan heb ik je gezien!
Wat een super mooie pony zeg!! Echt geweldig!
JE wasook eerste toch?
Zoro schreef:ben jij anne van der weerd ?
Hoe hebben lotte, robin en astrid gereden dan?
INkie schreef:Komen de uitslagen nog op internet?
Toen ik wegging stond ik nog 6e maar er moesten er nog zoveel. Ben maar weggegaan
Dimpie schreef:Shanna16 schreef:Mogelijk neem ik nog interviews af... dus zien jullie een klein meisje in de buurt van de camera; that's me!
Waarvoor zijn die interviews? Ik zag verschillende keren die camera, telkens afvragende waarvoor het nou is
none schreef:Shanna16 schreef:Ja Mara jij ging goed vandaag heHaha ik had wel lol hoor; ook met de camera
Anyway; ik heb met Boas weer 2 winstpuntjes in de M2 erbij, nog 1 dan mogen we Z1 starten, het gaat goehoed
Mogelijk neem ik nog interviews af... dus zien jullie een klein meisje in de buurt van de camera; that's me!
Shanna16 bedankt voor de klomp zand die jij en Boas naar mijn kop hebben geslingerd(door de bok, door daysterr
)
Maar het zag er erg goed uitNu heb ik je dus een keer echt zien rijden ipv op foto's
. IK zag jou daar zo, en ik dacht dat moet Shanna van bokt zijn, maar heb het voor de zekerheid toch nog maar even aan Sylvia gevraagd
. Naja, ik was dus die ene in die oranje jas bij Sylvia toen Manon naast jou reed in ring 12
(aahh die ja...)
Erg leuke pony!
nicoletju schreef:Shanna16 schreef:Ja Mara jij ging goed vandaag heHaha ik had wel lol hoor; ook met de camera
EEJ, shanna, welke site??