Drentse Indoor Kampioenschappen

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

YvonneS

Re: Drentse Indoor Kampioenschappen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-05 01:13

CGJ12 schreef:

Brengt me ineens op een ander punt.
In theorie zou ik zelfs een 8e prijs hebben.
Ik ben door omstandigheden dan wel niet gestart, maar heb me wel gekwalificeerd bij de beste 25% in Beilen, en DUS heb ik recht op een prijs dacht ik............ Knipoog

Klopt, van de L2 t/m de Z2 moest iedereen te paard de prijs op komen halen, dat was dus iedereen die vandaag heeft gereden.

YvonneS

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-05 01:14

KarinvdM schreef:
Fasel schreef:
Nope. Echt 1. Ik zat er vlakbij.

Het waren er wel meerdere, langs de kantine stonden mensen die het zelfde deden.

Niet aan de kantine kant waar ik stond anders..... Voor mijn idee kwam het bij de ingang van de bak vandaan.

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-05 01:14

Wat nog het meest idiote is, in eerste instantie was het de bedoeling om de prijsuitreiking van de L1/L2/M1/M2/Z1/Z2 in 1x te doen... Wat er dan had kunnen gebeuren... 50 paarden tegelijk in de bak.

Faas

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-05 01:15

KarinvdM schreef:
Fasel schreef:
Nope. Echt 1. Ik zat er vlakbij.

Het waren er wel meerdere, langs de kantine stonden mensen die het zelfde deden.

Oh dat kan inderdaad. Ik zat aan de andere kant.

CGJ12

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-05 01:15

Fasel schreef:
Eeeeeh, dat onderschrift van jou he Haha!. Als je dat ook meeneemt in die vergaderingen kan ik me voorstellen dat ze je niet serieus nemen Haha!.

Ik ben mijn tijd gewoon ver vooruit.
Voordat een gemiddelde Regio Voorzitter dat eens begrijpt...........

Hij kan niet zeggen dat ik hem in de najaarsvergadering NIET gewaarschuwd heb.

Van mij mag hij hier ter plekke reageren.
De Regio leest hier namelijk mee.
Daar heb ik het bewijs nu ook van.

REGIO DRENTHE: STOP MET DIE ONGELOOFLIJKE FLAUWEKUL !

Faas

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-05 01:16

Het is niet verboden, dus kun je ook niet iemand aansprakelijk stellen volgens mij. Men kan keihard stellen 'dan moet je maar zorgen dat je paard er tegen kan'. Zolang het niet verboden is sta je daarin zwak.

YvonneS

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-05 01:16

KarinvdM schreef:
Wat nog het meest idiote is, in eerste instantie was het de bedoeling om de prijsuitreiking van de L1/L2/M1/M2/Z1/Z2 in 1x te doen... Wat er dan had kunnen gebeuren... 50 paarden tegelijk in de bak.

Ja dat was ook zo lekker duidelijk, de L uitreiking moest nog beginnen en iedereen zat er al zowat op, er was helemaal niet opgeroepen dat eerst het L alleen maar hoefde... Kan je t je voorstellen in zo'n kleine bak!

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-05 01:17

YvonneS schreef:
Niet aan de kantine kant waar ik stond anders..... Voor mijn idee kwam het bij de ingang van de bak vandaan.

Nee, daar stond ik, het kwam van de lange zijde bij de kantine.

YvonneS

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-05 01:17

Fasel schreef:
Het is niet verboden, dus kun je ook niet iemand aansprakelijk stellen volgens mij. Men kan keihard stellen 'dan moet je maar zorgen dat je paard er tegen kan'. Zolang het niet verboden is sta je daarin zwak.

Waarom moest het 1e meisje dat zonder paard dr prijs kwam halen dan tekst en uitleg geven aan de juryleden???

YvonneS

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-05 01:18

KarinvdM schreef:
YvonneS schreef:

Nee, daar stond ik, het kwam van de lange zijde bij de kantine.

Nou ja, doet er ook niet toe, het sloeg iig nergens op (ja op de bakrand... Tong uitsteken )

Faas

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-05 01:19

YvonneS schreef:

Waarom moest het 1e meisje dat zonder paard dr prijs kwam halen dan tekst en uitleg geven aan de juryleden???

Dat had zij in principe ook niet hoeven doen. Al kwam ze naast haar paard binnen, gaat niemand wat aan. Het is niet verplicht en niet verboden. Dus in beide gevallen sta je in mijn beleving heel zwak.

CGJ12

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-05 01:19

YvonneS schreef:
Klopt, van de L2 t/m de Z2 moest iedereen te paard de prijs op komen halen, dat was dus iedereen die vandaag heeft gereden.

Ja, maar voor mij was er een vervanger (die heb ik zelf met plezier verteld dat ze mocht starten in mijn plaats) en die komt nu OOK in de uitslag.

Dat wordt dan allemaal een beetje een lastig verhaal waar het vraagprogramma niet in voorziet.
(uiteindelijk is de eindrangschikking doorslaggevend, dat weet ik ook wel. Over de 1e proeven worden geen prijzen uitgekeerd. Dus natuurlijk moet ik géén prijs. Maar het is wel een lastig verhaal)

STEL nu dat de reserve amazone iemand was geweest waar ik een enorme hekel aan had. Dan had ik toch gewoon om 17.30 afgemeld?
Was er g'één vervanger gekomen (lekker puh....) en was ik 8e geweest.....

YvonneS

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-05 01:21

CGJ12 schreef:
YvonneS schreef:

Ja, maar voor mij was er een vervanger (die heb ik zelf met plezier verteld dat ze mocht starten in mijn plaats) en die komt nu OOK in de uitslag.

Dat wordt dan allemaal een beetje een lastig verhaal waar het vraagprogramma niet in voorziet.
(uiteindelijk is de eindrangschikking doorslaggevend, dat weet ik ook wel. Over de 1e proeven worden geen prijzen uitgekeerd. Dus natuurlijk moet ik géén prijs. Maar het is wel een lastig verhaal)

STEL nu dat de reserve amazone iemand was geweest waar ik een enorme hekel aan had. Dan had ik toch gewoon om 17.30 afgemeld?
Was er g'één vervanger gekomen (lekker puh....) en was ik 8e geweest.....

O zo, snap het! Je moet natuurlijk je prijs nog hebben van vorige week Gestoord Je vervangster is uiteindelijk 5e geworden... Zou gewoon bellen, je hebt er recht op toch?

CGJ12

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-05 01:23

Fasel schreef:
Het is niet verboden,
dus kun je ook niet iemand aansprakelijk stellen volgens mij
. Men kan keihard stellen 'dan moet je maar zorgen dat je paard er tegen kan'. Zolang het niet verboden is sta je daarin zwak.

Als dat zo is, had die hele helmendiscussie nooit gevoerd hoeven worden.

Als je namelijk in dit soort UITZONDERLIJKE situaties al niemand aansprakelijk kan stellen, dan vraag ik me af WAAROM een concoursgevende organistie dan überhaupt nog dergelijke verzekeringen afsluit. Dan kunnen ze het geld voor de premie beter opzuipen aan de bar.

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-05 01:23

Voor alle duidelijkheid, Desiree viel niet VAN McCoy, maar McCoy maakte een soort van koprol.

YvonneS

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-05 01:24

KarinvdM schreef:
Voor alle duidelijkheid, Desiree viel niet VAN McCoy, maar McCoy maakte een soort van koprol.

Jeps, hij werd echt omgelopen door een ander paard! Hoop trouwens dat haar paard er niets aan over houd, die heeft een flinke klap tegen zijn achterhand aangehad en wat te denken van "psychische" schade???

Faas

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-05 01:25

Tja ik vind het niet zo gek. Nogmaals, het is niet verboden, niet verplicht. Ga dan maar eens je gram halen. Ik wens je veel succes. Ik zeg niet dat het goed is. Maar goed. er is wel meer hier in dit land wat niet goed is Knipoog

Hoe dan ook, het is een heel vervelend verhaal wat er zich daar afspeelde. Paard rolde voor zover ik kon zien zijwaarts zo om (en dat met zadel om). Meisje zal een hoef in haar gezicht gehad hebben? Had allemaal behoorlijk ellendig kunnen zijn.

CGJ12

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-05 01:27

YvonneS schreef:
O zo, snap het! Je moet natuurlijk je prijs nog hebben van vorige week Gestoord Je vervangster is uiteindelijk 5e geworden... Zou gewoon bellen,
je hebt er recht op toch?

1. mijn verstandhouding met de regio is tot vlak bij het nulpunt gedaald, dus bellen valt niet mee.
2. ik heb er géén recht op...... dat heb ik hier reeds gesteld.

En ik durf te wedden dat bij het volgende kampioenschap er wéér zo'n prijsuitreinking georganisserd gaat worden. Dit ter meerdere ere van de Regio Bestuurders zelf denk ik..........
Pas maar op dat ja dan geen claim van "doodslag" aan je broek krijgt als Bestuur.
Na het accidentje "Sleen - Amev-Hippo" had men beter moeten weten..........

YvonneS

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-05 01:29

CGJ12 schreef:

Vertel....

CGJ12

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-05 01:33

Fasel schreef:
YvonneS schreef:

Dat had zij in principe ook niet hoeven doen.

Ooit gehoord van sociale dwang.......... of meerdere- ondergeschikte situaties.?

Als ruiter sta je met lege handen als het Bestuur het gewoon eist.

Maar voor de duidelijkheid.
Ik heb ervaring zat met dit soort dingen. Ik heb een heel gemakkelijk paard, maar ik was ECHT NIET met mijn paard die baan ingegaan. Zelfs niet zonder paard........
Blijkbaar dachten er meer zo over.

Ik kan me trouwens niet voorstellen dat het inrijden daar veilig verliep. Moet ongelooflijk druk geweest zijn in die bak. Paarden en pony's, alles door elkaar........ (en dan zeker die twee deuren nog gewoon in het scharnier de bak inhangend................ )
Dit soort evenementen moet je gewoon organiseren over minimaal 8 volledige weekenden......... maar niemand luistert........... ze lezen alleen stiekem mee............

CGJ12

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-05 01:33

YvonneS schreef:
CGJ12 schreef:

Vertel....

Toen duikelden er NOG MEER af in de prijsuitreiking..........

YvonneS

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-05 01:35

Ik was er ook nooit niet ingegaan, ga me paard een beetje voor de leeuwen gooien omdat ik zonodig een rondje moet crossen? Nooit!

Maar is 8 weekenden niet een beetje veel???

YvonneS

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-05 01:37

CGJ12 schreef:
Ooit gehoord van sociale dwang.......... of meerdere- ondergeschikte situaties.?

Als ruiter sta je met lege handen als het Bestuur het gewoon eist.

Maar voor de duidelijkheid.
Ik heb ervaring zat met dit soort dingen. Ik heb een heel gemakkelijk paard, maar ik was ECHT NIET met mijn paard die baan ingegaan. Zelfs niet zonder paard........
Blijkbaar dachten er meer zo over.

Ik kan me trouwens niet voorstellen dat het inrijden daar veilig verliep. Moet ongelooflijk druk geweest zijn in die bak. Paarden en pony's, alles door elkaar........ (en dan zeker die twee deuren nog gewoon in het scharnier de bak inhangend................ )
Dit soort evenementen moet je gewoon organiseren over minimaal 8 volledige weekenden......... maar niemand luistert........... ze lezen alleen stiekem mee............

Inrijden was idd erg druk, L1 in het kleine bakje en het Z in de grote. Ja en die deuren hebben ook niet echt een functie, ja ze nemen 2 meter van de bak in beslag!

CGJ12

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-05 01:40

Welnee. Kun je het prachtig uitstrijken.
Vergeet niet dat je nu ook al al die voorselecties hebt????
Dat kost ook enige dagen.
Ik denk zelfs dat er nog méér tijd nodig is. Ook over meer proeven.
Met één proef is de TOEVALSTREFFER te groot (zeker voor de Z) en heeft de jury een te grote invloed.

Op kampioenschappen moet de beste winnen. Alle vormen van toeval moet je dan zoveel mogelijk elimineren.
# jurytoeval
# je eigen vorm toeval
# concurrentie vorm toeval
# proefnummer toeval

Aangezien men altijd zegt dat het publiek die küren "prachtig" vindt (ik kan mezelf wel iets mooier voorstellen trouwens) snap ik niet dat er SLECHTS 5 een kur mogen rijden.
Zo'n koninginnerubriek mag van mij wel wat groter.......

Kayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-05 01:40

Die val van Desiree zag er vrij eng uit idd, hoop dat het minder erg is dan het eruit zag.

Maar moet zeggen dat een paar mensen die op de bakrand en tafels gingen slaan toch wel de grootste boosdoeners waren, lekker asociaal.