Verlos ons van Frits!!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

petraaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 11:01

Kitten schreef:
Ach van mij zouden ze alle commentaar mogen schrappen, ik heb genoeg aan de beelden, het scorebord en het life geluid uit de arena en vind al het verdere ge-o-h, vaak alleen maar storend.
Maar daar zal de rest van de wereld het wel niet mee eens zijn. Haha! Haha!

ik wel. niets is storender bij een kur op muziek dan dat eeuwige gezwets van die commentatoren. (als het nu juist commentaar is tot daar aan toe).

DeeSjah

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 11:09

ze moeten idd gewoon hun mond houden als de kür bezig is!
en vooral fritsie Haha!

die Umberto is idd een erg leuke man Haha!

Saltow

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 11:29

lies schreef:
:\

Wat ?
Sorry hoor.
Ik bedoel die neger.
Of klinkt het je te rasistisch.
Ik ben echt wel helemaal zo niet hoor !
M'n beste vriendin komt uit rwanda Knipoog

DeeSjah

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 12:25

Saltow schreef:
Wat ?
Sorry hoor.
Ik bedoel die neger.
Of klinkt het je te rasistisch.
Ik ben echt wel helemaal zo niet hoor !
M'n beste vriendin komt uit rwanda Knipoog

nou wat denk je dat je voor reacties krijgt als je zegt: "die zwarte". Vind jij dat normaal klinken dan Verward Rolleyes

Nienke

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 12:34

Wat ik me altijd afvraag is of ze het geluid van de muziek niet wat beter door kunnen laten komen op de tv, het lijkt wel of ze alleen het geluid opvangen wat in de arena te horen is, terwijl het heel makkelijk is om het geluid vanuit de cdspeler (of waar het ook vandaan komt) direcht door te sturen naar de tv-regie....dát zou pas mooi zijn, als de commentator dan ook nog eens stil is!
Het vervelendste vond ik nog wel als hij zei "laten we even luisteren" en dan 2 seconden later al weer aan het kletsen was Tong uitsteken

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 12:42

NienkeBL schreef:
Het vervelendste vond ik nog wel als hij zei "laten we even luisteren" en dan 2 seconden later al weer aan het kletsen was Tong uitsteken

Dat zei hij 2 keer, de eerste keer werd ik daar heel kort vrolijk van Verdrietig

Nienke

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 12:46

Ik kreeg toen inderdaad ook een klein beetje hoop, maar die werd weer flink de grond in gestampt Nagelbijten / Gniffelen

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 12:48

NienkeBL schreef:
Wat ik me altijd afvraag is of ze het geluid van de muziek niet wat beter door kunnen laten komen op de tv, het lijkt wel of ze alleen het geluid opvangen wat in de arena te horen is, terwijl het heel makkelijk is om het geluid vanuit de cdspeler (of waar het ook vandaan komt) direcht door te sturen naar de tv-regie....dát zou pas mooi zijn, als de commentator dan ook nog eens stil is!

Daarom heb ik NOS gekeken. Op duitsland leek de muziek nog zachter.

petraaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 12:59

DeeSjah schreef:
nou wat denk je dat je voor reacties krijgt als je zegt: "die zwarte". Vind jij dat normaal klinken dan Verward Rolleyes

In België min of meer wel. Ze bedoelde het niet kwaad anders had ze het het wel nog wat anders uitgedrukt. Lachen

Annemiekbram

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 13:23

jah die kearl hef ut eg niej goed...
hij dee ook de scröder masterclass in tubbergen (twente) en toen ging ie un beetje de ruiters afleiden...gelukkig trok gert-jan zich der nix van aan en won ie met oki!! OK dan!
maar hij heeft wel 10 x gezegd dat de driesprong uit mooie deuren bestond en die "prachtige" muur.... Scheve mond
hij zei dat ze niej konde winne!! toen Gerco moest....
pfff....hij mag egt opflikkere...{niet dat ik het zelf kan maar goed..} laat ie desnoods wat over de stamboom banketstaaf ofzow... vage kearl....

wenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 13:26

joke20 schreef:
ach die man doet gewoon ze werk kan me er echt niet druk om maken

ik ook niet maar hij maakt inderdaad erg veel fouten ik vind dat ze eigenlijk mensen die er verstand van hebben moeten hebben maarjah 1 iemand is goedkoper Tong uitsteken

Kitten

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 14:31

Annemiekbram schreef:
hij dee ook de scröder masterclass in tubbergen (twente) en toen ging ie un beetje de ruiters afleiden...gelukkig trok gert-jan zich der nix van aan en won ie met oki!! OK dan!
maar hij heeft wel 10 x gezegd dat de driesprong uit mooie deuren bestond en die "prachtige" muur.... Scheve mond
pfff....hij mag egt opflikkere...{niet dat ik het zelf kan maar goed..} laat ie desnoods wat over de stamboom banketstaafle ofzow... vage kearl....

Kan het ook even in het Nederlands svp.
Leest iets makkelijker voor de ouwe sokken onders ons, die nog nauwelijks weten hoe ze een SMS moeten versturen, laat staan het bijbehorende dialect kunnen ontcijferen.

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 14:33

Kitten schreef:
Kan het ook even in het Nederlands svp.
Leest iets makkelijker voor de ouwe sokken onders ons, die nog nauwelijks weten hoe ze een SMS moeten versturen, laat staan het bijbehorende dialect kunnen ontcijferen.

Heeft niks met ouwe sokken te maken.........het is gewoon irritant (volgens haar Twents Knipoog).

796285

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 14:39

Ik heb alleen de kurs gekeken en vond 'm bij vlagen tamelijk irritant. Als ik hoor dat het eerder in de week nog erger was.. Scheve mond

In mijn ogen kan die man zich beter concentreren op wat hij (en de leek) WEL kan zien - zo vond ik (leek) bv. dat de kur van de Spaanse erg gespannen toonde, ze zat duidelijk te prikken en het gaf niet de indruk dat ze nou 'lekker aan het rijden' waren. DAT mag Frits best vertellen, en vergelijken met hoe lekker Anky en Salinero aan het rijden waren.
Zet er desnoods een wel terzake-kundig iemand bij voor de wat meer technische commentaren, geef ze vooral de instructie dat mensen een kur willen kunnen zien EN horen ...

Ik vind het interessant te horen wat er goed en fout gaat in een proef, maar dan wel op een manier waar je wat van leert. Dus niet van Frits die er niet meer van weet als ikzelf, maar iemand die me kan vertellen *waarom* iets niet lekker wilde.

youngster

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 15:08

Annemiekbram schreef:
pfff....hij mag egt opflikkere...{niet dat ik het zelf kan maar goed..} laat ie desnoods wat over de stamboom banketstaafle ofzow... vage kearl....

Wa zeg juh.. k kan dur nie zoveel van leesuh Verward

xxsummyxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 15:12

ik doe mee! Haha!

petraaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 15:12

misschien de Nos eens inlichten over onze bezwaren over Frits. Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 15:57

petraaken schreef:
misschien de Nos eens inlichten over onze bezwaren over Frits. Haha!

Zou niemand dat nog gedaan hebben?
Het is elke keer weer een grote ergernis!!!!!
Luister nog liever naar de duitsers dan naar Frits, bah! Ziek

Guess001

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 15:58

Volgens mij zijn ze bij de NOS al helemaal op de hoogte van Bokt en dit topic hoor *LOL* Haha!

lies

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 16:02

bealy23 schreef:
Volgens mij zijn ze bij de NOS al helemaal op de hoogte van Bokt en dit topic hoor *LOL* Haha!

O god, ik wil er niet aan denken Bloos

joke20

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 16:05

mooi toch weten ze gelijk hoe we erover denken

Justy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 16:08

Mailtjes van Bokt vliegen de NOS om de oren Haha! Weg met Frits, leve Anky, waarom zenden jullie Imke niet live uit... *LOL*

Melanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 21:11

idd weg met frits , laat edward dan nog maar een keer komen , die geeft tenminste goed commentaar