Maar ik vind die paarden NIET mooi bewegen.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
CGJ12 schreef:Lesjes respect bestaan niet.
Respect dwing je af.
Zover is Soto blijkbaar nog niet.
Eerst mooi stil rechtop zitten, onzichtbare hulpen geven en niet steeds half van je paard afvallen..........
DAT is klassieke dressuur.
Citaat:en om maar met Sjef Jansen te quoten:Citaat:die witte braadworst? daar kijk ik niet naar...wat heeft dat nou met dressuur te maken!
. De PRE-liefhebbers zeggen toch ook niet dat een KWPN zo vreselijk lelijk is?
)
VValar schreef:De PRE liefhebbers zeggen idd niet dat KWPN zo vreselijk is, omdat ze gewoon geen grond hebben om op te staan

Citaat:Is deze PRE het ideale dressuurpaard!? de PRE is gefokt als stierenvechterspaard en showpaard en heeft daarom ook een goede balans. Maar we willen toch ook de ultieme gangen zien in bijvoorbeeld de uitgestrekte draf. En daarin schiet dit paard, Invasor te kort...
Loolapelooza schreef:Gut gut, Warmbloed erend Bokt heeft het duidelijk nog steeds niet aanvaard.
Wil je alsjeblieft niet in naam van ons Iberische paardenliefhebbers spreken? De reden waarom wij niet met dergelijke insinuaties en opmerkingen smijten komt doordat wij ons niet tot het niveau dat jullie hanteren willen verlagen. Sommigen onder jullie hebben het duidelijk moeilijk met de Iberier en hun successen, dat blijkt ondermeer wel uit dit topic over de "worst op pootjes" en de reacties zoals jij er nu net weer 1 hebt geplaatst.
Lekker volwassen van jullie, en nog steeds mis ik het respect voor een ander ras dan KWPN.
Tjonge jonge wat laten jullie je kennen zeg ...
Die opmerkingen van jou gingen ook weer nergens heen. Als je het respect mist, kan ik suggereren dat je maar beter moet gaan zoeken. En over die bemerking over de verlaging die je moet ondergaan om op 'ons' niveau te komen.....doe je nu niet precies hetzelfde als waar je me toenet voor afgezeken hebt? Misschien moet je idd maar niet in de naam van alle Iberische paardenliefhebbers spreken. 'Wij' kan je maar beter vervangen door 'ik'
VValar schreef:De PRE liefhebbers zeggen idd niet dat KWPN zo vreselijk is, omdat ze gewoon geen grond hebben om op te staan
DinkeyGirl schreef:Mag ik even HEEL hard lachen??! Dan zal ik je maar niet gaan vervelen met hoe ik over de meeste KWPNers dacht al voordat ik naar Spanje verhuisde, en al helemaal niet met over hoe ik over ze dacht toen ik na 2 jaar Spanje weer naar huis kwam![]()

Citaat:Nogmaals, ik zie het jullie niet nadoen met jullie knakworsten op potjes, om maar even in "jullie" termen te blijven spreken
DinkeyGirl schreef:Mag ik even HEEL hard lachen??! Dan zal ik je maar niet gaan vervelen met hoe ik over de meeste KWPNers dacht al voordat ik naar Spanje verhuisde, en al helemaal niet met over hoe ik over ze dacht toen ik na 2 jaar Spanje weer naar huis kwam![]()
Maar kijk dat is mijn mening en die zal ik aan niemand op gaan dringen. Gelukkig maar dat smaken verschillen. Waar ik echter over val is dat in dit topic de combinaties die hoog scoren, en die niet onder het kopje "Smaak van de KWPN-aanhang" vallen, meteen met de grond gelijk gemaakt worden. Nix laten jullie heel van zowel de ruiter als het paard. Kijk dat het je smaak niet is, tot daar aan toe. Maar een beetje boel respect is toch zeker wel op zijn plaats als iemand die op dit niveau rijdt zulke punten haalt. Nogmaals, ik zie het jullie niet nadoen met jullie knakworsten op potjes, om maar even in "jullie" termen te blijven spreken
Loolapelooza"]
Tjonge jonge wat laten jullie je kennen zeg ...
[/quote]
Even naar die foto's van Lovely op de vorige pagina kijken Loola (owowow Loooooola)
[quote="Cowgirl schreef:Jammer dat Lovely alleen slechte momenten plaatst, laten we dat van Anky en Ulla ook eens doen. Dus misschien leuk om ook eens goede momenten te plaatsen, want alles slecht dat kan niet.

) russel schreef:Ik vind het stuitend hoe velen in dit topic zich uitlaten.
Geen woorden voor, (mis de kotssmiley nu heel erg) bah!
Ik vind het een superprestatie om daar te mogen rijden.
Dit paard is iets anders gebouwd omdat het een ANDALUSIER is, sjonge wat een respect voor een dier en zijn bereider. Gruwelijk, wat een afgunst.
Rommel maar lekker verder met jullie knollebollekes. Wat is die paardenwereld toch kotselijk.
Ik hoop idd van ganzer harte dat Soto wint, Sommige mensen moeten maar eens een toontje lager gaan zingen.