kimmy schreef:tja... volgens mij hebben ze last van faalangst...Mijn hoop is voor vandaag gevestigd op van Moorsel What about Pieter
SplashIsLief schreef:Mark kan nog brons halen! Zo de tijd rit ben benieuwt, weet iemand hoelaat pieter moet?moet hij een of andere verliezersronde ofzo??Enne ik geloof ook niet zo in goud voor Pieter, maar zeker wel een medaille
Wanneer die koreaan de poul wint ofzo, dan mag Mark nog voor de brons vechten...Ik heb trouwens ook nog wel vertrouwen in het hockey team
Bosch naar de laatste 4!!!!!!! Heb ff opgezocht, als die Koreaan (die hem eruit heeft gejudoot )de halve finale bereikt mag Mark op om nog kans te maken op brons
Ik heb ook nog wel vertrouwen in het hockey team, en ook nog wel in van Moorsel! En in het tafeltennis dubbelspel.Waar moeten we anders nog een goude plak mee verdienen
Wanneer moeten de heren 8? Ik moet altijd zo lachen om 8 joekels van klerenkasten en zo'n klein stuurmannetje.....hihihihi geen gezicht!!!
Jaha, want bij het boogschieten (of all sports????) ging het ook niet goed. O, en vergeet Mia niet!!! (badminton)
Jorie schreef:He????? Ik pleur van mijn stoel....Mark eruit??? Jeetje.....Ja idd Nederlands honkbalteam staat trouwens 8-4 voor op Italië.
en wat zing je dan? het is stilllllllllllll aan de oooooooverkant, 't is stilllllllll aan de overkant