Ik zal wel niet ver komen, want mn merrie is best wel springgefokt en ze is maar klein. En dan tegen Laurens die waarschijnlijk zijn 5-jarige al rond Z niveau heeft.Pfff *jarloers*... Wel lekker hoor 10 minuutjes met de trailer ArianneF
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
ArianneF schreef:ja idd. wij simpele amazones kunnen niet tegen die supergefokte paarden die op hun 5e al alles kunnen op...
want zo moet een jong paard wel lopen. Missouri schreef:Ik hoorde via via dat er dit jaar (door de juryleden) veel negatief commentaar was gegeven op het rijden (en ja, OOK de grote namen!!).
Constant op de handrem, niet los durven laten, koppen optrekken.
Niet eerlijk vanuit het achterbeen naar de hand toe, met het neusje eruit.
Jammerwant zo moet een jong paard wel lopen.
ArianneF schreef:ja idd. wij simpele amazones kunnen niet tegen die supergefokte paarden die op hun 5e al alles kunnen op...
maarjastiekum blijven hopen
mijn paard is ook op springen gefokt afstamming murano.
maar hij is wel best groot, volgens mij groeit hij nog.
Heel handig
QuijoSavan schreef:Zag net foto van Laurens van Lieren op NK Kür op muziek, pfff als hij zijn 5-jarige ook zo netjes rijd kan k me netzo goed zoekmelden
Nou ik denk dat die 5 jarige van hun allen al wel een Z proef kunnen lopen, maar reken er maar wel op dat ze bij de 5 jarige best streng zullen zijn, je paard moet daar al gewoon veel meer afericht zijn, en niet specifiek in de oefeningen, maar wel in zijn bewegen, dan bedoel ik dat hij heel erg in balans moet zijn, en de aanleuning moet goed zijn, en hij moet al veel dragen, dat is tenminste wat ik er van begrepen heb
Sorry if i'm wrong Samsam schreef:De foto van die 5-jarige Jazz in de paardekrant was ik nog niet zo van gecharmeerd trouwens!
_Romana_ schreef:op welke site stonden die foto's?? Goed gepresteerd maud!! Maar ja mag ook wel he met zo'n duur en goed paardje![]()
Ik weet gewoon dat er meer in zat en dat ik niet alles uit de kast heb gehaald, dus volgend jaar weer een kans! Maar die foto's staan op :
en ik vond die havidoff erg leuk alleen zo jammer dat hij wat knijperig liep! Ook staan daar wat foto's van een caretino merrie, dat is een ster merrie, die ging daar vrij springen, ze had nummer 206 eerst staan er foto's van een schimmel, en dan een bruine, en dan is zij de wat donkerbruine met bles, en de witte eskadron beschermers aan, apart beestje lijkt me
ze had een 80 punten voor het springen, en voor haar exterieur 70 punten, en voor haar beweging 67, dus cacharel's familie doet het goed
Sjuimpje schreef:En nog wat plaatjes van Triumph, met dank aan Marloes-Joy
[HAW] Super gave Pavo Cup foto's van Triumph