Dan kan ik vast oefenen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
miss_lizje schreef:Ik vind het jammer dat er ook geen BB proef mogelijkheid is. Hier wel al 2x in het verleden gestart, maar door blessure gestopt. Het plan was wel om dit jaar misschien wel weer te gaan starten, maar wilde eerst een BB proef gaan rijden als indicatie. Ik ga niet een startpas aanvragen voor digitaal starten.
gett schreef:miss_lizje schreef:Ik vind het jammer dat er ook geen BB proef mogelijkheid is. Hier wel al 2x in het verleden gestart, maar door blessure gestopt. Het plan was wel om dit jaar misschien wel weer te gaan starten, maar wilde eerst een BB proef gaan rijden als indicatie. Ik ga niet een startpas aanvragen voor digitaal starten.
Heb wel gelezen dat je HC kan starten, website even goed doorlezen.
swatch schreef:Ik volgde dit topic een beetje en lijkt me een leuk initiatief. Ik vroeg me alleen iets af over het filmen. Als je start met het paspoort, voorstellen en rondje lopen om het paard door de filmer waarbij bit en sporen zichtbaar zijn en daarna de proef. Dan staat de ruiter naast het paard? Want hoe moet de filmer het bit anders in beeld brengen? Vervolgens moet je dan opstappen en de filmer zorgt terwijl hij de bak uitloopt en zich naar op de filmlocatie 2-5 meter achter C begeeft dat jij in beeld blijft? Of mag dat apart?
Ik weet idd niet of ik blij ben met het feit dat je filmpje studiemateriaal kan worden voor de knhs... maar je hebt wel zelf in de hand wat je instuurt.
Noukie schreef:Ik kan me voorstellen dat het Z nog een uitdaging wordt om te filmen doordat je niet mag inzoomen. Tenminste, het filmen zal lukken, maar of je rond de A ook daadwerkelijk wat ziet?
Misschien starten ze daarom ook tm M, eerst dat eens ervaren. Anyway, interessant concept in deze tijd!
Scum schreef:Waar staat de informatie? Op de knhs site kan ik niks vinden. Als jurylid heb ik ook nog geen bericht van ze gehad.
CharleyT schreef:Scum schreef:Waar staat de informatie? Op de knhs site kan ik niks vinden. Als jurylid heb ik ook nog geen bericht van ze gehad.
Snap wat je bedoelt. Heel de hysterisch drukke startpagina van de KNHS site afgezocht, subrubrieken aangeklikt, maar ik vind niks over video wedstrijden.
Dan is het toch fijn dat Bokt bestaat, dan blijf je als official ook geinformeerd. Slechte communicatie van de KNHS.
Zelfs onder de knop : KNHS en Corona is de laatste update 3 april, en niks over de videowedstrijden, zucht,.......KNHS.