Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Samy schreef:Iedereen die wedstrijd heeft gereden en punten heeft gehaald, gefeliciteerd! Josien_ ga jij al over? Of blijf je nog hangen?

Ik heb eindelijk het wijken in galop kunnen doen wat ik al had willen proberen toen ik hem met een dik been uit stal haalde. Ik moet zeggen, wijken in galop doet hij voor mijn gevoel beter dan wijken in draf, haha!
Als een jury zelfs niet kan lachen als ik afgroet, nou dan vraag ik mij af wat je er dan zit te doen...?
upendo schreef:Ik deed 5 keer per week 'iets' met het paard. Voornamelijk dressuurmatig, maar ook longeren, naar buiten (ohz/wandelen) of balkjes/huppeltjes. Deze week rijdt mijn instructrice haar omdat we een paar dagen weg zijn. Aruba, heel vervelend.
Bagger Britt, dat zadelgedoe! Je hebt vast al genoeg tops gehad, maar heb je ook al gekeken naar je type singel? Ik had een 'Fairfax' singel gekocht onder het mom van drukverdeling, maar paardlief moest 'm echt niet. Ik herkende haar met rijden echt niet meer..

Ik heb Jippie sinds juni en dit wordt zadel 2. Maar was ook wel te verwachten, hij is zo gegroeid. Dit was al van juni-oktober en hij is nu nog een stuk breder geworden.
) was het in de B voldoende als je paard vriendelijk nageeflijk liep, waarbij het neusje soms nog voor of net een tikje achter de loodlijn mocht zijn of je paard nog wat op de voorhand/in gelijk evenwicht mocht lopen in plaats van al op de achterhand.
)

Ik vind zonder zadel ook niet fijn. Heb niet erg veel zitvlees en pony heeft best wel een harde schoft en ruggengraat (natuurlijk). Wil graag al onze botten heel houden.
) 

!