Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Misschien dat een rondje starten dan juist wel even goed is? Even wat anders dan training?
Volgende week mogen we weer op pad.
Had bij beide jury's wel dezelfde plaatsing. Ene zat in geheel wat hoog en de andere wat laag. Naja ik kon me in 204 wel vinden. Nu toch maar wat vaker op pad om te kijken of we de aanknop in de ring ook kunnen vinden want zo hoef ik echt geen Z2 proef te rijden. 
Alleen voor mijn gevoel wat apart gepunt. na de galoppuyementen moet je contra en vanuit daar je wissel bij C. Beide kanten sprong ze m ca 1,5-2 meter voor de C voor mij uit. de 1e kreeg ik een 6,5 op de contra en 4 op de wissel met te vroeg (volkomen terecht) De andere kant gebeurde precies hetzelfde, kreeg ik een 3 op de contra en een 0 op de wissel
192 punten, had zelf net wel net niet de wp verwacht. Maargoed met een 0 ertussen gaat het hard.
)
eerste proef zelfs nog een mooie winstpunt met 211 punten! In de tweede proef was ie echt behoorlijk leeg en daar 202 punten. Maar toch wel heel trots op m'n pony die meteen mooi naar winst loopt
. Neem hem maar max. 2 keer per maand mee want ik werk in de zorg. Nu nog even door trainen voor t Zzl! Merk wel dat hij veel beter is in de hogere proeven door t vele galopswerk en dat gaat ons beter af

wessjuhh schreef:Hier ook een (tot nu toe) meelezer).
Maar hoe trainen jullie de galopsappuyementen?
Om er afwisseling in te houden en dat het niet te voorspelbaar wordt voor jullie paarden?
Wess wil nu vaak (op de linkerhand) direct op de schouder vallen zodra ik hem wil inzetten. Dus elke keer weer rechtstellene n rechtuit en opnieuw proberen, maar misschien hebben jullie nog leuke train ideeen.
gevolg -2.. maar ondanks dat we oefeningen verprutste door de spanning hadden we ook hele fijne stukken! Veel 4en op mijn protocol maar naast een aantal 8en gingen we met uiteindelijk met 212-2 naar huis!