Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Laurievc schreef:Zo, mijn kleutertje heeft vandaag haar eerste proefje 90cm gelopen! Super braaf, 1 stom foutje maar héééél tevreden in een moeilijke piste
[ [url=m/bpXVSU.png]Afbeelding[/url] ]

Ik heb nog nooit bb gesprongen dus vind het nogal spannend
Hinke schreef:Laurievc schreef:Zo, mijn kleutertje heeft vandaag haar eerste proefje 90cm gelopen! Super braaf, 1 stom foutje maar héééél tevreden in een moeilijke piste
[ [url=m/bpXVSU.png]Afbeelding[/url] ]
Ziet er goed uit lijkt geen moeite Te hebben met de hoogte he?
@paljeslaura veel succes!
Zo ziet het er nu bij ons uit:
[ Afbeelding ]
Over een aantal weken maar eens opgeven voor de bbIk heb nog nooit bb gesprongen dus vind het nogal spannend
Geeft veel vertrouwen dat ze er geen moeite mee heeft. Moet inderdaad meer meegeven- Moet zelf het springen nl nog leren: Tot vorige week kon ik alleen blijven zitten als ik het touwtje vasthield. Het touwtje laat ik nu los- nu nog aanwennen de handen halverwege de hals Te doen
Hinke schreef:Ze springt zeker hoog genoegGeeft veel vertrouwen dat ze er geen moeite mee heeft. Moet inderdaad meer meegeven- Moet zelf het springen nl nog leren: Tot vorige week kon ik alleen blijven zitten als ik het touwtje vasthield. Het touwtje laat ik nu los- nu nog aanwennen de handen halverwege de hals Te doen

Vandaag dressuur gestart en met 2 1e plekken geëindigd, startbewijs voor het springen heb ik dus al (winstpunt). Nou moet ik tempo erachter zetten en gewoon gaan rijden.
Binnenkort een keer bij Tolboom oefenparcours rijden en dan maar een keer BB starten denk ik. Alhoewel de hoogte niet echt het probleem is dus misschien wel gelijk B.

Ik vind het vooral heel hoog en spannend
sterreke98 schreef:Sterker nog, voor een BB heb je geen startpas nodig, omdat t een impuls rubriek is.
Toenstraks les gehad en volgende week donderdag weer dus ben benieuwd. Trailer laden was eerder ook nog wel een klein dingetje, vandaag stond ze er beide keren binnen 20 minuten op dus daar was ik ook al erg blij mee! 
Hinke schreef:Dat dacht ik dus ook, maar wilde me nu inschrijven voor bb over een paar weken en daarvoor moest ik een combinatienummer opgeven. Dat krijg je toch pas als je een startpas aanvraagt?