Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Mousmous schreef:Ik zou dan graag de kosten willen weten van het kwartaalblad wat ergens in de prijzen verrekend is. Die 32,75 is geen korting, die betaal je niet meer omdat je het blad niet meer krijgt. Op die 4 keer na dan. Registratiekosten betaal je maar 1 keer, die horen mijn inziens niet in de jaarlijkse kosten.
vencedor schreef:ledenraad wie of wat zit daar in? Wie zijn de personen die hier mee akkoord zijn gegaan?
Neonlight schreef:Monopolie-positie, wij hebben onlangs een vergadering gehad bij de KNHS over de grote ontevredenheid over de KNHS binnen onze discipline. En daar is ook over afscheiding gesproken. Besloten is dat er komend jaar aan gewerkt wordt vanuit de disciplineverenigingen en de KNHS, en wanneer er geen verandering is dat onze wegen dan gaan scheiden. De aangespannen sport is niet de enige daarin, al eerder heeft een discipline zich van de KNHS afgescheiden.
ingvdh schreef:Ik heb nooit registratiekosten betaald, mijn paard was al eerder uitgebracht en stond dus al in de database. Ik vermoed dat dit veel vaker voorkomt. Daar valt voor mij geen voordeel te behalen.