Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
_lautje_ schreef:Wat een onzin om tegen omroepen te zijn. Je uitslag is toch ook voor iedereen te vinden. Als je niet wil dat anderen weten hoe je hebt gereden moet je niet op concours gaan
Sannnn schreef:Mijnknhs kan je toch niet bereiken met Google? Ik kan alleen eigen standen zien, daar kan het eventuele commentaar ook bij de uitslag van die wedstrijd komen te staan?
Heike schreef:Ik heb het hele topic gelezen. En ik ben geen springruiters dus ik begrijp het vast niet. Maar heb toch een vraag.
Wij hadden een jongen die graag wilde gaan springen. Maar hij kon echt niet rijden. Hij had 1 punt nodig in de dressuur en die kreeg hij dus maar niet. Een jaar zijn best gedaan. Uiteindelijk een paard van een ander geleend die z reed en daar dressuur mee gestart. Dat paard kende echt alles. Duurde nog even maar uiteindelijk had hij zijn puntje.
Die zou nu dus ook vast lopen in het B springen. Terecht denk ik.
Als ze de dressuur zo belangrijk vinden kunnen ze dan niet beter zeggen dat je bijv 3 punten in de B dressuur moet hebben voordat je gaat springen en het springen weer echt houden voor springen? Of zeg ik nu iets heel doms.....
Dressuur is loeibelangrijk bij springen, maar dat springen zelf is ook nog een vak apart. Ik denk niet dat je met een dergelijke regeling enige verbetering gaat zien in de lagere springrubrieken.
.
Percy schreef:Protocollen niet ophalen? Sorry hoor maar dat wilden wij wel altijd maar we werden aangekeken alsof ze het in Keulen hoorden donderen. Dat is geen kip en ei verhaal maar puur de feedback die je (niet) krijgt van de jury.
Met de pony werd het nieuwe rijstijlrijden ingevoerd. De eerste drie wedstrijden was er nog een protocol af te halen, daarna niet meer.
Als je vaak het deksel op je neus krijgt hou je wel op om daar naar te vragen.
SusanH schreef:Mijn man had zaterdag een heel net rondje maar helaas een balk, 67 punten voor stijl, dus geen wp.
_Caithlynn: in alle andere klassen is foutloos rondje gewoon een winstpunt waard. Ik vind dat ook vreemd? Je kan toch niet heel beroerd rijden en toch foutloos zijn?
Lithya schreef:Nu een paar keer. En alles prima. B is basis en niet de basis om jakkeren te leren lijkt mij. Ook erg vervelend zulke acties.