glenstorm schreef:Haha Hoe krijgen jullie het toch voor elkaar mij telkens uit de lijst te quoten.
Eline dankje opnieuw voor het terugzetten
haha aiai je bent onzichtbaar
neenee
wel raar ja, had het zelf nog niet opgemerkt
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Tortilla schreef:Ik weet dat het inderdaad een beetje krom is... Aan de andere kant, mocht ik daar ooit weg gaan, is het dus wel van mij en kan ik het gewoon meenemen. Daarnaast zit de eigenaresse zelf ook wat krap op het moment. Overigens heb ik wel een andere singel die ik kan gebruiken, maar dit is zo'n rechte en ben van mening dat hij toch beter loopt met een organisch gevormde.
Denk dat ik dit maar eens ga proberen: http://www.agradi.nl/harrys-horse-singe ... t-45cm.htm

is al 3jaar oud
) http://www.bokt.nl/markt/ad/64839/te-ko ... singelhoes

Ik heb vandaag even mama haar les overgenomen op de manege. Was wel lachen in mijn jeans en op wandelschoenen haha! Zelden zo hard rond geschoven maar had wel lol
IlBuono schreef:Woo Kaat dat stuk van wat het moeilijkste is bij jouw paard. Ik heb helemaal hetzelfde behalve dat zijn galop moeilijker is dan de draf hahaIk heb vandaag even mama haar les overgenomen op de manege. Was wel lachen in mijn jeans en op wandelschoenen haha! Zelden zo hard rond geschoven maar had wel lol

x_Kaat_x schreef:IlBuono schreef:Woo Kaat dat stuk van wat het moeilijkste is bij jouw paard. Ik heb helemaal hetzelfde behalve dat zijn galop moeilijker is dan de draf hahaIk heb vandaag even mama haar les overgenomen op de manege. Was wel lachen in mijn jeans en op wandelschoenen haha! Zelden zo hard rond geschoven maar had wel lol
haha moet een grappig zicht zijn geweest
galop heb ik hier ook al wat afgezien, maar daar zijn we ondertussen wel al wat doorheen
misschien daar eens fatsoenlijke kleren aan doen als ik nog eens meerijd.. Straks denken ze nog dat ik niet kan rijden haha
spannend
en mijn vriend heeft testen voor onderofficier
word een spannend dagje morgen
Morgen wel een leuke dag met 2 paardjes en eentje lessen & dan nog lekker naar de film met vriendinnen
We zijn al met z'n 12 of 13 en dat is meer dan genoeg. Het spijt ons heel erg!