wedstrijd blunders

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Sjolvir

Re: wedstrijd blunders

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-15 20:16

Poetser, flauw dat ze allemaal zo aan het lachen waren, ik zou zelf ontzettend gebaald hebben...

Guusje, geniaal! Zou mij ook kunnen overkomen, gelukkig nog nooit gebeurt.

Reina, wel sneu dat je pa nu die uitbrander kreeg, heeft hij het later nog een keer aangeboden of maar besloten dat dit niet zijn ding was?

reina

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-15 21:23

@Sjolvir: hij verkondigde zelf na afloop 'Ik ben denk ik meer geschikt als publiek'. En zo zie ik het ook graag. Hij is mijn leukste fan :D

Renee_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-15 21:47

guusje_h schreef:
Ben een keer mn paard vergeten :')
Ik loop de trailer in, staat er geen paard :+ :')

Is erg lastig rijden lijkt me, zo zonder paard :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-15 22:36

Iemand dat ik ken
Met inrijden en proefrijden kei hard van je pony vallen
Daarna een ander paardje krijgen om haar zelfvertrouwen wat teru te brengen (was onderling) en in de prijzen valleb

BanjerLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-15 23:10

Alweer een tijd terug reed ik op een oude eigenwijze manegepony mijn onderlinge proefjes. Nou was hij al niet heel erg voorwaarts meer, maar ik was toch wel verbaasd toen hij in een keer stilstond op de volte. Dit was omdat hij vond dat hij best wel even stil kon staan om zijn behoefte te doen :o Uiteindelijk stond er op mijn protocol: Staat stil om te mesten??? Leek me eigenlijk vrij duidelijk :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-15 23:16

ik heb ooit op wedstrijd gehad dat mijn paard bokte en tegen de rand knalde met zijn achterbenen
ik had toen nu wel een jury met gevoel voor humor...
op mijn protocol stond: je paardje moet op de grond lopen, niet op de rand

enamorada

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-15 23:59

Ik zat ook een keer bij een onderlinge springwedstrijd op een enorm eigenweize shetlander... De start ging prima, de eerste paar hindernissen vlekkeloos, maar toen kwam die verdomde hindernis 7... Het was zo'n ministeiltje van een balk op twee bierkratten, echt helemaal niks dus. Wat doet die pony nou, hij weigert, ik blijf er gelukkig nog opzitten, hij zet 1 voet over de hindernis, loopt achteruit en trekt de hindernis omver en springt er vervolgens met vier benen tegelijk overheen! Ik vergeet nooit meer die bijna-huilend van het lachen gezichten van de juryleden

xGoldenHero

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-15 08:41

Ik schrijf regelmatig bij de jury en zie wel veel.

Afgelopen zaterdag Kwam er een meisje met een b pony de ring in en reed de proef perfect,alleen in spiegelbeeld haha.
De jury en ik hadden het pas Door bij onderdeel 4 ofzo.

Zoefferd

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-15 12:27

In spiegelbeeld? :? Hoe kan dat dan? :D

Ilse_123

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-15 12:28

Deze heeft geen commentaar nodig:

berdien85

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-15 12:34

Zadel uit de auto tillen en deur dicht slaan met m'n vinger er nog tussen. (Ik vraag me nog steeds af hoe dat me is gelukt) En vervolgens proefje niet met geheel dichte hand kunnen rijden.. Het heeft weken geduurd voor dit weer weg was (nagel deels er af)..

Best wel dom :')

xGoldenHero

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-15 13:49

Zoefferd schreef:
In spiegelbeeld? :? Hoe kan dat dan? :D

Haha nou heel simpel, als je al op de verkeerde hand binnenkomt en dan gewoon op de andere letters je figuren rijdt.
In het jury hokje hoorden we niet de voorlezer dus zagen gewoon gebroken lijn en van hand veranderen etc.

Moet ik bij zeggen dat het de eerste combinatie was en de jury druk met mij aan het kletsen was. Meisje mocht hem opnieuw rijden.

Zoefferd

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-15 13:58

Oh oke haha ik snap het, lief van de jury dat ze de proef opnieuw mocht rijden!

enamorada

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-15 15:28

Ik ben ook een keertje uit pure stress en onoplettendheid op het verkeerde paard gestapt :+ Dat was ook best wel dom... Ik had helemaal niks door tot ik ineens mijn paard nog bij de trailer zag staan en een heeuuule boze meneer naast me kwam staan. :')

_classic

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-15 15:40

Ik heb ooit op de manege als klein meisje met een dressuur wedstrijd gehad dat de staart van de pony te strak ingevlochten zat (niet mijn schuld) en dat de pony haar staart niet omhoog kreeg om te mesten :')

enamorada

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-15 15:41

@_classic _O- _O- _O-

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-15 15:47

Heerlijke blunders _O- .

Ik ga zondag op wedstrijd, als ik een blunder heb laat ik het jullie weten!

Iloveiswan

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-15 15:57

xGoldenHero schreef:
Ik schrijf regelmatig bij de jury en zie wel veel.

Afgelopen zaterdag Kwam er een meisje met een b pony de ring in en reed de proef perfect,alleen in spiegelbeeld haha.
De jury en ik hadden het pas Door bij onderdeel 4 ofzo.

Dit heb ik ook een keer gehad met schrijven. Was een A of B pony dus andere proeven.

Ze reed de proef met de h, k en f enzovoort aan de overkant waar het hoorde maar alles klopte wel dus we konden gewoon beoordelen.

Totdat het laatste lijntje van B afwenden en dan E linkerhand. Toen ging het niet meer maar we lieten haar het afmaken.

Niemand had het door en de jury had ook niet het proevenboekje bij de hand dus wisten de letters al niet meer XD

reina

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-15 20:16

guusje_h schreef:
Ik ben ook een keertje uit pure stress en onoplettendheid op het verkeerde paard gestapt :+ Dat was ook best wel dom... Ik had helemaal niks door tot ik ineens mijn paard nog bij de trailer zag staan en een heeuuule boze meneer naast me kwam staan. :')

Niet!

Junia

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-15 20:33

Hoe krijg je dat nou voor elkaar?

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-15 20:35

Afbeelding
Ben blijven zitten
Mijn eerste wedstrijd, kreeg een 6 -2, met als commentaar, knap dat je bleef zitten!

enamorada

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-15 20:50

Zou het niet weten, ik snap er achteraf ook echt helemaal niks van aangezien de 'mijne' een een kleine stevige buckskin was en het paard waar ik op belandde een haflinger... Altijd als ik eraan terugdenk heb ik nog steeds een 'huh???' moment :=

Cheyenne17

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-15 21:44

Haha ik had 2(?) jaar geleden met een haflinger de bb proef gereden maar ze dacht blijkbaar dat we moesten springen dus sprong ze over de proefring balkjes

Blax

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-15 22:47

Was een keer op een dressuur wedstrijd aan het kijken. Halverwege de proef werd het meisje gevraagd of ze de ring wou verlaten. Blijkbaar had ze zonder het op te merken iemands anders paard de ring in meegenomen :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-15 22:52

ik zat op verkeerde been licht te rijden (dacht at ik juist zat, ik verander en dan zat ik fout) en niet echt mijn figuren correct te rijden kreeg een 1
koopig paard ging heel irritant doen bij de E kreeg een 6
ja dit was in de zelfde proef...