Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
RdLFoto schreef:'Zal ik me gaan melden? Heb hier een scheurmonster staan die éindelijk weet wat wachten is voor de hindernissen. Ooit als we het samen kunnen dan gaan we ook starten met de spring en dressuurwedstrijden. Maar wat is de hoogte van en BB parcours? Want meneertje is een paard maar we zitten nu net op de 70 cm wat echt goed gaat (kindje van Vleut ahum.![]()
) maar ik denk niet dat we al meteen zouden kunnen beginnen met een parcours van 1 meter..
mistid schreef:Nouja, je kunt het best 'niet doorhebben', natuurlijk wel dat je je beugel kwijt bent en hij een beetje naar beneden hangt, maar niet dat hij er zo achteraan sleept.
Ik heb het een keer met het voortuig gehad, de knipper knapte na een stop. Kon hem zo niet zo snel meer grijpen dus die heeft in het parcours wat heen en weer gebungeld, daarna heb ik een sporenbandje over de schoft tussen de dingetjes door gedaan zodat dat nooit meer kon gebeuren.
mistid schreef:Oh Welmoed dat rondje had ik irl gezienWanneer ga jij weer op concours?
Marloes dat ligt aan je stijlpunten en of het 1 of 2x voor punten wasmaar misschien is het al verwerkt bij de KNHS, dan moet je even inloggen op MijnKNHS dan kan je je standen zien.
https://www.facebook.com/photo.php?v=10 ... 5402460001 filmpje van het Nature parcours in Hellendoorn. Echt een gave wedstrijd, hier in het noorden gaan waarschijnlijk ook 2 soortgelijke wedstrijden worden georganiseerd.
gomir schreef:De hoogte van de stijlpunten is per 1 oktober niet meer zo belangrijk als daarvoor. Nu heb je alleen geen winst als je onder de 55 punten zit (daarvoor had je pas 1 winst van 60-74 en 2 winst boven de 75).
Had je filmpje al op facebook gezien Mistid, heel erg gaaf!
Edit: dat is het idd ee_fEn dat geldt dan alleen voor klassiek op stijl, niet voor progressief of tweefasen.
ee_f_ schreef:Ik snap eigenlijk ook niet helemaal hoe dat nou met die winstpunten zit, knhs site word ik ook niet wijzer van..
dus foutloos en minimaal 55 stijlpunten = 2 wp?
4 straf punten en minimaal 55 stijlpunten = 1 wp
En dit is het? meer niet?
ee_f_ schreef:Lithya schreef:Ja 8 strafpunten of meer is geen winstpunten. Had je nog meer opties gehad?
haha nee, maar er zijn altijd zoveel regeltjes overal over